Fotografe pakt kinderen hun lolly's af
+35
Aziraphale
Stuiterbal
La Senza
loura
Sea of Trees
Printje
Paper Crown
M@niek
Vanilla Queen
SDL
Filoria
Lonely Goatherd
Surya
Exogenesis
studiebol
Lejow
L!ND@
Ilovethe90s
Parisienne
munk
sawasdee
Blair
Capt'n Zero
Lady Starstruck
Susan
VeryCherry
Pitufo
Snoes
Charles
Minx
Ibbeltje
Sterre
Tabbert
Marsy28
Sushi
39 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Fotografe pakt kinderen hun lolly's af
Iemand op Facebook had dit bericht gedeeld dus ik ging even kijken en ik vind het eigenlijk toch wel een beetje raar om op deze manier een "mooie" foto te maken. Wat vinden jullie?
http://www.bytez.nl/fotografe-pakt-kinderen-hun-lollys-af/
http://www.bytez.nl/fotografe-pakt-kinderen-hun-lollys-af/
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Re: Fotografe pakt kinderen hun lolly's af
Tja, ik moet eerlijk zeggen ik vind het wel mooie foto's. En we weten natuurlijk ook niet wat ze daarna gedaan heeft, dus lastig eigenlijk.
Gast- Gast
Nou uhm, ik vind het beetje gek dat die kinderen allemaal half naakt zijn....
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Wow, wat een mooie foto's!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Wauw mooie foto's! Ik vind lollies afpakken nog vrij onschuldig (mits ze ze na de foto weer terug heeft gegeven ), maar het is wat mij betreft dan ook meteen de grens omdat je natuurlijk veel verder kunt gaan in het uitlokken van emoties bij die kleintjes. De fotograaf bevindt zich naar mijn idee dus wel op glad ijs.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is toch al eerder geweest? Heb er al eerder over gehoord.
Ik vind het vreselijk als ze lolly's afpakken om zo een kind huilend op de foto te krijgen. Vind het niet nodig om dat op zo'n manier te doen.
Ik vind het vreselijk als ze lolly's afpakken om zo een kind huilend op de foto te krijgen. Vind het niet nodig om dat op zo'n manier te doen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mooie foto's. En denk dat die kinderen hun lollies echt wel weer terug hebben gehad.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ja misschien wel Minx maar ik vind het niks dat ze voor deze emoties eerst af moet pakken, en dan nog een foto moet maken...wie weet hoe lang het duurde voor een goed shot.
Nee ik vind het erg om te zien hoe intens verdrietig ze zijn.
Nee ik vind het erg om te zien hoe intens verdrietig ze zijn.
Ik vind die foto's helemaal niet mooi! Kitschig bewerkt en gewoon zielige snoetjes. Bah.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik vind er eigenlijk helemaal niets aan. Kan best zijn dat ze de lolly's nadien gewoon hebben teruggekregen, maar ik vind het wel zo zielig.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik vind er eigenlijk helemaal niets aan. Kan best zijn dat ze de lolly's nadien gewoon hebben teruggekregen, maar ik vind het wel zo zielig.
Oh gelukkig nog iemand die zo denkt. Dacht dat ik een van de weinige was.
Ik vind dat verdriet dat je zie zo naar.
Precies dit.Charles schreef:Ik vind die foto's helemaal niet mooi! Kitscherig bewerkt en gewoon zielige snoetjes. Bah.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Oh my, wat een schuwlelijke foto's. Doen me denken aan die schilderijen van die huilende zigeunerkindjes. Die vind ik overigens wel ontzettend gaaf
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oh oeps echt? Heeft dit al op het forum gestaan?Ibbeltje schreef:Dit is toch al eerder geweest? Heb er al eerder over gehoord.
Verder ben ik het me je eens. Ik vind het echt zielig dat ze lolly's hebben afgepakt.
Sushi- Kletskop
Ik vind ze ook kitscherig, net als die enge schilderijen die je wel eens op de markt ziet.
Verder ben ik heel erg voor spontane emotie op de foto, dus een spontane lach en als ze wel eens huilen dan kun je daar ook best een mooie foto van maken, maar net zo min als dat ik kinderen zou dwingen om te lachen op de foto, zou ik ze ook niet spontaan laten huilen. Die kinderen zullen er niet vreselijk onder geleden hebben en ze zullen vast na het maken van de foto's alsnog die lolly hebben mogen oplikken, maar het zou gewoon niet mijn manier zijn.
Verder ben ik heel erg voor spontane emotie op de foto, dus een spontane lach en als ze wel eens huilen dan kun je daar ook best een mooie foto van maken, maar net zo min als dat ik kinderen zou dwingen om te lachen op de foto, zou ik ze ook niet spontaan laten huilen. Die kinderen zullen er niet vreselijk onder geleden hebben en ze zullen vast na het maken van de foto's alsnog die lolly hebben mogen oplikken, maar het zou gewoon niet mijn manier zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Sushi schreef:Oh oeps echt? Heeft dit al op het forum gestaan?Ibbeltje schreef:Dit is toch al eerder geweest? Heb er al eerder over gehoord.
Verder ben ik het me je eens. Ik vind het echt zielig dat ze lolly's hebben afgepakt.
Ja dacht ik wel? Ik herken het iig. Of ik heb het ergens anders gezien.
Ik vind het ook wel iets voor op de startpagina van msn. Ik heb die ook als startpagina wanneer ik internet open en daar staan vaak dat soort berichtjes.Ibbeltje schreef:Sushi schreef:Oh oeps echt? Heeft dit al op het forum gestaan?Ibbeltje schreef:Dit is toch al eerder geweest? Heb er al eerder over gehoord.
Ja dacht ik wel? Ik herken het iig. Of ik heb het ergens anders gezien.
Sushi- Kletskop
Die heb ik niet haha dus dat kan het niet zijn. maar maakt niet uit, ik blijf het afschuwelijk vinden.
VeryCherry schreef:Oh my, wat een schuwlelijke foto's. Doen me denken aan die schilderijen van die huilende zigeunerkindjes. Die vind ik overigens wel ontzettend gaaf
Haha jaaaa ik zat maar te denken waar ze mij aan deden denken!! Ik vind het daarom ook geen mooie foto's eigenlijk.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:VeryCherry schreef:Oh my, wat een schuwlelijke foto's. Doen me denken aan die schilderijen van die huilende zigeunerkindjes. Die vind ik overigens wel ontzettend gaaf
Haha jaaaa ik zat maar te denken waar ze mij aan deden denken!! Ik vind het daarom ook geen mooie foto's eigenlijk.
Mijn hele gang hangt vol met die schilderijen Die vind ik wel geweldig, de foto's niet.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zo'n baard, die truc
Edit : trouwens oude reeks ook. Dit is een bekende fotografe, die doet dit al jaren volgens mij.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Zo'n baard?Capt'n Zero schreef:
Zo'n baard, die truc
Edit : trouwens oude reeks ook. Dit is een bekende fotografe, die doet dit al jaren volgens mij.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Foto van dat laatste kind vind ik echt hartverscheurend, hij kijkt zo verdrietig.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Pitufo schreef:Zo'n baard?Capt'n Zero schreef:
Zo'n baard, die truc
als in : heel oud.
Of heb ik die uitspraak zelf bedacht? Nee toch?
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Pitufo schreef:Zo'n baard?Capt'n Zero schreef:
Zo'n baard, die truc
Dat betekent dat het een oude truc is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie, wie pakt de spullen?
» Jongen pakt pestkop terug
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Sondevoeding bij kinderen...
» Jongen pakt pestkop terug
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Sondevoeding bij kinderen...
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: