Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jongen pakt pestkop terug

+18
Laquisia
M-G
Sweety
juffie001
Alias
Printje
Mint
Silver
VeryCherry
Gizmo
Rapunzel
Chocolate Cookie
_DoI
Mamsie
Snack a Jack
girli
May
Meintjuh
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jongen pakt pestkop terug Empty Jongen pakt pestkop terug

Bericht  Meintjuh wo 16 maa 2011 - 4:39

Het volgende filmpje is een hit op internet aan het worden.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/9280221/__Tumult_na_vechtfilmpje_internet__.html?p=7,1

"pestkop teruggepakt
De vrij gezette Casey Heynes was de pesterijen en het gestomp van een van zijn schoolgenootje helemaal zat. De pestkop reageerde echter niet op het verzoek van Casey hem met rust te laten, waarna hij als een veertje werd opgetild en op de grond werd gesmeten.

Terwijl Casey rustig wegloopt, strompelt de jongen overeind. Het geheel werd gefilmd en diezelfde dag nog op internet gezet.

Schorsing

De jongen uit de vierde klas werd al zijn hele leven gepest met zijn gewicht en nu hij werd uitgedaagd door een jochie uit de brugklas was de maat blijkbaar vol. De brugklasser hield aan Casey's krachtpatserij een pijnlijke knie over.

Het Chifley College in Sydney was niet zo gelukkig met Casey's actie en besloot hem voor vier dagen te schorsen. Ook de pestkop moest zo lang thuisblijven.

Steunbetuigingen

Op internet staat het inmiddels vol steunbetuigingen voor Casey. Zo heeft hij zijn eigen fansite met daarop ondermeer een oproep hem voor te dragen voor een lintje. Op facebook is een pagina voor hem opgericht en de beelden zijn al meerdere malen op muziek gezet.

Er zijn echter ook geluiden dat dergelijk geweld niet goed te praten valt. Het filmpje zelf is bijvoorbeeld van YouTube verwijderd, omdat het niet aan de huisregels zou voldoen. "

Wat vinden jullie hiervan?
Meintjuh
Meintjuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 29
Punten : 33
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jongen pakt pestkop terug Empty Re: Jongen pakt pestkop terug

Bericht  May wo 16 maa 2011 - 4:43

Het is niet goed te praten, maar ik snap het wel waarom hij het gedaan heeft!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 4:44

Ik heb het filmpje gekeken en ik kan me heel goed voorstellen dat deze jongen die treiterkop even ongelooflijk op zijn lazer geeft. Hij wordt zo vreselijk uitgedaagd, hij vráágt er gewoon om. En nee, ik ben geen voorstander van lichamelijk geweld en pesten hoeft niet opgelost te worden door elkaar in elkaar te slaan, maar hoe dat ventje Casey uit staat te dagen irriteerde mij dusdanig dat ik het ook wel voor hem had willen doen.

Gast
Gast

Bericht  Meintjuh wo 16 maa 2011 - 4:47

Alex167 schreef:Ik heb het filmpje gekeken en ik kan me heel goed voorstellen dat deze jongen die treiterkop even ongelooflijk op zijn lazer geeft. Hij wordt zo vreselijk uitgedaagd, hij vráágt er gewoon om. En nee, ik ben geen voorstander van lichamelijk geweld en pesten hoeft niet opgelost te worden door elkaar in elkaar te slaan, maar hoe dat ventje Casey uit staat te dagen irriteerde mij dusdanig dat ik het ook wel voor hem had willen doen.

Mee eens. Ik vind het ook heel goed van hem dat hij daarna gelijk wegloopt. Typisch dat een vriendje van die pestkop gelijk achter hem aanloopt. Mietjes.
Meintjuh
Meintjuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 4:51

Eigen schuld, dikke bult (op de knie)..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 4:53

Meintjuh schreef:
Alex167 schreef:Ik heb het filmpje gekeken en ik kan me heel goed voorstellen dat deze jongen die treiterkop even ongelooflijk op zijn lazer geeft. Hij wordt zo vreselijk uitgedaagd, hij vráágt er gewoon om. En nee, ik ben geen voorstander van lichamelijk geweld en pesten hoeft niet opgelost te worden door elkaar in elkaar te slaan, maar hoe dat ventje Casey uit staat te dagen irriteerde mij dusdanig dat ik het ook wel voor hem had willen doen.

Mee eens. Ik vind het ook heel goed van hem dat hij daarna gelijk wegloopt. Typisch dat een vriendje van die pestkop gelijk achter hem aanloopt. Mietjes.

+ 1, ik vind dat hij in zijn volle recht staat om die opdonder terug te pakken.

Gast
Gast

Bericht  girli wo 16 maa 2011 - 5:18

Ik heb zelf geen geluid gehoord, weet niet of dat er bij zit. Je ziet wel monden bewegen maar toch. JEEEJJJJ!!!!! Ik had hetzelfde gedaan.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 5:20

Ik weet uit ervaring dat negeren helemaal niet helpt. Dus ik vind terecht dat ie de pestkop terug pakt.

Gast
Gast

Bericht  Snack a Jack wo 16 maa 2011 - 5:22

_Donnaa schreef:Eigen schuld, dikke bult (op de knie)..

Helemaal mee eens.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 5:25

Maar hij zit Casey ook niet alleen uit te dagen, hij sloeg 'm ook al! Dat vind ik echt veel en veel te ver gaan. Dus ik begrijp het wel dat ie 'm aan heeft gepakt. Je weet de geschiedenis hiervoor natuurlijk niet. Natuurlijk is het beter om eerst naar docenten oid te gaan, maar wie weet speelt dit al zo lang en wordt er nooit wat aan gedaan.

Bah. Akelig filmpje.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie wo 16 maa 2011 - 5:29

Idd eigen dikke schuld. Hij stompt hem gewoon in zn gezicht etc. Net goed.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _DoI wo 16 maa 2011 - 5:32

Groot gelijk, dit hoeft niemand te pikken.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Chocolate Cookie wo 16 maa 2011 - 5:32

Ik volg de rest. Die pester heeft erom gevraagt: eigen schuld dikke bult (en ik hoop stiekem dattie er lekker aan lijd)
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Mamsie wo 16 maa 2011 - 5:34

Ik vind zelfs dat de school hem niet had mogen schorsen. Kom op er is duidelijk te zien dat hij niet is begonnen en het dus eigenlijk "zelf verdediging was".
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Meintjuh wo 16 maa 2011 - 5:38

Mamsie schreef:Ik vind zelfs dat de school hem niet had mogen schorsen. Kom op er is duidelijk te zien dat hij niet is begonnen en het dus eigenlijk "zelf verdediging was".

Ik snap wel dat de school dat gedaan heeft. Officieel gezien mag je dit natuurlijk niet goedkeuren. De politie zal dat ook niet doen als je iemand vermoord die jou wat aan heeft gedaan. De pester is ook geschorst trouwens.
Meintjuh
Meintjuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 5:39

Belachelijk dat hij is geschorst. Hij pikt de eerste paar klappen zelfs gewoon (die mij vrij raak lijken) en dan is de maat vol. Prima toch. Teringdwergettertje. Jammer dat het geen blijvend letsel is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 5:40

Tja, had dat jochie maar niet moeten beginnen met pesten.

Gast
Gast

Bericht  Rapunzel wo 16 maa 2011 - 6:16

Net goed.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 6:19

Reva schreef:Belachelijk dat hij is geschorst. Hij pikt de eerste paar klappen zelfs gewoon (die mij vrij raak lijken) en dan is de maat vol. Prima toch. Teringdwergettertje. Jammer dat het geen blijvend letsel is.

Daar ben ik het nou volledig mee eens!

Gast
Gast

Bericht  Gizmo wo 16 maa 2011 - 6:19

Alleen maar goed dat hij voor zichzelf opkomt en zich verdedigd!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 6:20

Reva schreef:Belachelijk dat hij is geschorst. Hij pikt de eerste paar klappen zelfs gewoon (die mij vrij raak lijken) en dan is de maat vol. Prima toch. Teringdwergettertje. Jammer dat het geen blijvend letsel is.
Helemaal mee eens.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 6:23

Ik snap heel goed dat die jongen dat heeft gedaan, ik had hetzelfde gedaan. Als je steeds maar gepest wordt is op een gegeven moment de maat vol denk ik. Ik denk dat hij ook niet zomaar meer gepest zal worden na dit filmpje.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 7:01

Hij wordt dus al heel erg lang gepest. Die school zou zich dood moeten schamen nu en die jongen absoluut niet moeten schorsen. Als ik een vent van 2 meter lang in zijn zak schop dan kan ik ook een flinke hersenschudding terug verwachten. Die brugpieper kiest deze jongen uit, dan had hij dit terug kunnen verwachten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 7:24

Zusje van Bert schreef:Hij wordt dus al heel erg lang gepest. Die school zou zich dood moeten schamen nu en die jongen absoluut niet moeten schorsen. Als ik een vent van 2 meter lang in zijn zak schop dan kan ik ook een flinke hersenschudding terug verwachten. Die brugpieper kiest deze jongen uit, dan had hij dit terug kunnen verwachten.

Eens. Als ik dit soort taferelen zie, krijg ik ook zelf de neiging zo'n ettertje eens even een flinke okkernoot te verkopen, maar gelukkig dat dit slachtoffer zelf in actie is gekomen. Van mij had ie m nog veel harder mogen slaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 7:31

Zero schreef:
Zusje van Bert schreef:Hij wordt dus al heel erg lang gepest. Die school zou zich dood moeten schamen nu en die jongen absoluut niet moeten schorsen. Als ik een vent van 2 meter lang in zijn zak schop dan kan ik ook een flinke hersenschudding terug verwachten. Die brugpieper kiest deze jongen uit, dan had hij dit terug kunnen verwachten.

Eens. Als ik dit soort taferelen zie, krijg ik ook zelf de neiging zo'n ettertje eens even een flinke okkernoot te verkopen, maar gelukkig dat dit slachtoffer zelf in actie is gekomen. Van mij had ie m nog veel harder mogen slaan.

Nee, ik vind het jammer dat hij in actie heeft moeten komen. Zoals ik het verhaal lees wordt hij al zo lang gepest dat de school van mijn part geschorst had moeten worden...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: