Aan jezelf denken, doe je dat?
+12
studiebol
rapa nui
Koffieleut
Rebecca
Angela_1986
Susan
Kowalski
Marin
Sarah1985
Snoes
Pannetoet
Bazinga
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Aan jezelf denken, doe je dat?
Ik moet nu echt een meer aan mezelf denken.
Paar weken terug ben ik ingestort, doordat ik alleen maar doorging. Ik heb mijn toen ziek gemeld en de juiste keuze gemaakt. Nu hoop ik dat ik niet weer dezelfde fouten ga maken in de toekomst.
Ik kan mij al erg druk maken als iemand tegen mij zegt, ben je vandaag de hele dag vrij geweest? Je kan heus wel meer werken. Dat meer werken heeft mij bijna mijn kop gekost!
Paar weken terug ben ik ingestort, doordat ik alleen maar doorging. Ik heb mijn toen ziek gemeld en de juiste keuze gemaakt. Nu hoop ik dat ik niet weer dezelfde fouten ga maken in de toekomst.
Ik kan mij al erg druk maken als iemand tegen mij zegt, ben je vandaag de hele dag vrij geweest? Je kan heus wel meer werken. Dat meer werken heeft mij bijna mijn kop gekost!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Het gaat steeds beter. Ik zeg geen afspraken af, want dat vind ik niet netjes. Ik zet in mijn agenda wel eens een kruis. Dan plan ik tijd voor mezelf in. Af en toe vind ik dat heerlijk.
Gast- Gast
Ja, ik plan 2 avonden per week voor mezelf alleen en dan komt er niemand in, ook mijn vriend niet.
Afspraken afzeggen doe ik nooit maar als ik me heel moe zou voelen zou ik dat wel doen want dan word ik heel kortaf en chagerijnig.
Afspraken afzeggen doe ik nooit maar als ik me heel moe zou voelen zou ik dat wel doen want dan word ik heel kortaf en chagerijnig.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» aan jezelf denken/rust nemen....
» Waar moet je allemaal aan denken als je voor jezelf begint?
» Wat denken jullie?
» Wat zou je hiervan denken?
» Dames, wie wil er mee helpen denken?
» Waar moet je allemaal aan denken als je voor jezelf begint?
» Wat denken jullie?
» Wat zou je hiervan denken?
» Dames, wie wil er mee helpen denken?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: