Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar moet je allemaal aan denken als je voor jezelf begint?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Waar moet je allemaal aan denken als je voor jezelf begint? Empty Waar moet je allemaal aan denken als je voor jezelf begint?

Bericht  Roza do 15 sep 2011 - 9:41

Ik ben er over aan het denken om voor mezelf te beginnen.
Ik heb al een hele hoop uitgezocht, maar misschien hebben jullie nog dingetjes waar ik absoluut aan moet denken?

Ik wil liever nog even niet zeggen wat ik precies wil gaan doen, maar ik wil een eigen praktijk openen...

Alvast heel erg bedankt!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar moet je allemaal aan denken als je voor jezelf begint? Empty Re: Waar moet je allemaal aan denken als je voor jezelf begint?

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 9:46

Ik zou zeggen, kijk hier eens: http://www.kvk.nl/ondernemen/bedrijf-starten/

Gast
Gast

Waar moet je allemaal aan denken als je voor jezelf begint? Empty Re: Waar moet je allemaal aan denken als je voor jezelf begint?

Bericht  BJA vr 16 sep 2011 - 6:24

Sowieso een ondernemingsplan!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  widko vr 16 sep 2011 - 9:04

Ondernemersplan, Is dat altijd nodig? Ook als je geen geld leent.

widko
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  bolus26 vr 16 sep 2011 - 22:25

voor jezelf is een ondernemingsplan ook wel fijn,als je de stappen aanhoud van de kvk site. metname omdat je voro jezelf heel helder krijgt waar je nog aandacht aan moet besteden!

de seminairs van de kvk vond ik ook nuttig. heb die van de belastingdienst en bedrijfsadministratie gedaan.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Roza ma 19 sep 2011 - 3:53

Ava schreef:Ik zou zeggen, kijk hier eens: http://www.kvk.nl/ondernemen/bedrijf-starten/
Dat heb ik Wink Maar het is altijd fijn als andere mensen nog tips, ideeën en/of goede raad hebben om je op weg te helpen. Dus vandaar mijn vraag.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: