Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

+4
Ayla
Rush
Happydobby
Mysterious
8 plaatsers

Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Mysterious wo 22 aug 2012 - 22:51

Ik voel me echt een sukkel Embarassed sinds mijn 18e ( ben nu 31) heb ik een navelpiercing. zo een ringetje met een balletje. Nu heb ik morgen de combinatie test en moet mijn piercing uit. Ik heb al zitten draaien en trekken maar het lukt niet! weet iemand hoe je die los/uit/af krijgt?

mijn dank is groot Very Happy
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Happydobby wo 22 aug 2012 - 22:53

Dat had ik toen ook, het balletje zit aan 2 kanten vast dacht ik, mijn vriend heeft het losgemaakt maar als het echt niet lukt zou je naar een piercingshop kunnen gaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Rush wo 22 aug 2012 - 22:54

Ringetje vastpakken met beide handen zodat je 'm plat hebt en dan met je duimen het balletje ertussenuit drukken.
Tenminste, ik denk dat je zo`n sieraad hebt haha. Laughing

Dat zijn echt klote dingen. Als je tijd hebt kan je ook even snel naar een piercing shop gaan, die willen je altijd wel helpen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Mysterious wo 22 aug 2012 - 22:57

Ik denk dat ik inderdaad maar even naar een piercing shop ga. Nooit geweten dat het zo lastig los te krijgen is. Is ie hierna ook gelijk kapot of kan ik hem na de zwangerschap weer in doen?
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Rush wo 22 aug 2012 - 22:59

Mysterious schreef:Ik denk dat ik inderdaad maar even naar een piercing shop ga. Nooit geweten dat het zo lastig los te krijgen is. Is ie hierna ook gelijk kapot of kan ik hem na de zwangerschap weer in doen?
Nee hij is dan niet kapot, maar ik gok ook dat je er die zelf niet weer in kan krijgen. Het balletje 'klemt' namelijk tussen de staafjes en dat zijn echt rot dingen.

Misschien kan je in de piercingshop laten adviseren naar een sieraad wat je er wel zelf weer makkelijk in krijgt. En er weer uit haalt Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Mysterious wo 22 aug 2012 - 23:05

Het leek toen zo leuk, zo'n klein ringetje. maar heb hem er ook nog nooit eerder uit hoeven halen
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Rush wo 22 aug 2012 - 23:06

Je kan ook ringetjes krijgen met 2 balletjes eraan. Die hebben schroefdraad, dat is gemakkelijker. Of gewoon zo`n staafje, of of. Er zijn heel veel mogelijkheden. Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 2:19

Mysterious schreef:Ik denk dat ik inderdaad maar even naar een piercing shop ga. Nooit geweten dat het zo lastig los te krijgen is. Is ie hierna ook gelijk kapot of kan ik hem na de zwangerschap weer in doen?

Als je hem 8 maanden uit hebt dan groeit hij toch dicht?

Je hebt ook zwangerschapspiercings. Die groeien mee met je buik zijn van gummy ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Mysterious do 23 aug 2012 - 3:10

Ik wil ook zo'n speciale zwangerschaps piercing gaan kopen want ik denk inderdaad dat ie anders dicht groeit. Ik heb hem overigens nu wel af gekregen. Hard getrokken en toen ging die los Very Happy eindelijk
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Ayla do 23 aug 2012 - 3:19

Het gaatje van mijn piercing was niet dichtgegroeid, heb er met een beetje moeite weer een piercing in gekregen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Rush do 23 aug 2012 - 3:21

Ayla schreef:Het gaatje van mijn piercing was niet dichtgegroeid, heb er met een beetje moeite weer een piercing in gekregen.
Een piercing 'gat' is een kokertje van litteken weefsel wat (zeker na zoveel jaar) in principe niet zo snel weer dichtgroeit. Het is alleen wel mogelijk dat er een vliesje voor de opening komt en dat wordt ook wel 'dichtgroeien' genoemd omdat het dan lijkt alsof het gaatje dicht is. Echt dichtgroeien gebeurd pas na jaren. Of je piercing moet onstoken zijn of net gezet, dan is het binnen enkele uren echt dicht.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Ayla do 23 aug 2012 - 3:25

Ja precies, ik had er ook een vliesje voor, maar echt dicht was het niet, het was gewoon "gekrompen" zeg maar.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Paper Crown do 23 aug 2012 - 3:25

Waarom moet die er uit dan met de combinatietest? Mijne mocht gewoon inblijven!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Rush do 23 aug 2012 - 3:29

Paper Crown schreef:Waarom moet die er uit dan met de combinatietest? Mijne mocht gewoon inblijven!
Ik weet niet precies wat zo`n test is, maar meestal moeten piercings eruit om het 'blijven hangen' risico van de arts te beperken. Dat is ook zo tijdens operaties. Titanium kan de apparatuur helemaal niet storen of iets dergelijks, het is gewoon veiligheid.

Behalve met een tongpiercing, die zit de beademingstube wel echt in de weg. Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Mysterious do 23 aug 2012 - 3:34

Ik snap ook niet zo goed waarom hij er nu al uit moet. heb nog geen buik ofzo. maar ze hebben het er speciaal bij gezegd: geen piercing dus tja dan doe ik hem maar braaf af
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Highway do 23 aug 2012 - 6:17

Is het al gelukt? Ik deed ze altijd uit met een tangetje, tangetje ertussen en dan deze uitknijpen ipv inknijpen, dan schiet het balletje er zo tussenuit.

edit: oh ik lees net dat hij er al uit is:)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Stokstaartje do 23 aug 2012 - 7:01

whaha zo deed ik het ook maar dan met een schaar :P heb daarna nooit weer een ringetje gebruikt. Vond het veeel te lastig
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Mysterious vr 24 aug 2012 - 0:50

Had ook nooit gedacht dat het zo lastig was! maar goed hij is uit. maar wat is mijn navel kaal zeg, echt heel gek Very Happy

Morgen maar snel een andere kopen.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Mysterious za 25 aug 2012 - 4:36

Ik heb zo'n zwangerschaps piercing gekocht maar ik krijg hem er niet in! hij is ook wat dikker dan mijn oude ringetje. een naald gaat er prima door heen maar dat staafje gaat er niet in, wat een gedoe pfff.



Oh en hij is zo leuk. er zitten baby voetjes aan Very Happy
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Puggle za 25 aug 2012 - 8:50

Misschien toch maar bij de shop laten doen?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! hoe moet mijn navelpiercing uit? Empty Re: Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum