Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat moet ik met mijn grijze legging ?

3 plaatsers

Ga naar beneden

wat moet ik met mijn grijze legging ? Empty wat moet ik met mijn grijze legging ?

Bericht  Travelgurly wo 16 maa 2011 - 0:00

tell me please.

Wat kan ik allemaal combineren met mijn grijze legging. heb pas een nieuwe gekocht omdat ik eens geen zwart wilde :-)

ik had aan: grijze legging, spijkerrokje, wit shirt en dan camelkleur laarzen. maar was er niet helemaal tevreden over.

Jullie nog tips?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet ik met mijn grijze legging ? Empty Re: wat moet ik met mijn grijze legging ?

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 0:02

Ik draag mijn grijze legging met zwarte rokjes en jurkjes, met mijn spijkerrokje maar dan met een zwart t-shirt en zwarte laarzen. Met mijn gestreepte jurkjes (zwart/wit of grijs/wit, zelfde kleur grijs).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet ik met mijn grijze legging ? Empty Re: wat moet ik met mijn grijze legging ?

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:02

Ik draag hem nu met een spijkerrokje, grijs shirt en grijze laarzen.
Meestal draag ik hem met een roze/grijs rokje, grijs vest en een roze topje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet ik met mijn grijze legging ? Empty Re: wat moet ik met mijn grijze legging ?

Bericht  Travelgurly wo 16 maa 2011 - 3:51

thanks, ik ga kijken of ik daar wat mee kan. zwart heb ik dus dat kan wel.
grijs met roze vind ik ook erg mooi, moet ik alleen wel iets gaan shoppen hahaha.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet ik met mijn grijze legging ? Empty Re: wat moet ik met mijn grijze legging ?

Bericht  BJA wo 16 maa 2011 - 4:28

Ik draag het met zwarte kleding en zwarte laarzen.
Of een spijkerrokje.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet ik met mijn grijze legging ? Empty Re: wat moet ik met mijn grijze legging ?

Bericht  Niekske wo 16 maa 2011 - 4:51

Grijs combineert leuk met felle kleuren, zoals knalroze of lime groen. Ik vind grijs ook leuk combineren met donkerblauw en rood. Ik draag de grijze legging ook onder de bekende action-rokjes, onder de zwart-witte of onder de zwarte, omdat het anders wel heel erg zwart wordt smile

Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet ik met mijn grijze legging ? Empty Re: wat moet ik met mijn grijze legging ?

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 6:37

Ik zou geen camel combineren met grijs, ik vind dat een hele leijke combi!
Grijs met roze, heel licht of fuchsia, vind ik wel heel mooi.
Sowiezo kan grijs met veel felle kleuren wel, met paars combineer ik het zelf vaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet ik met mijn grijze legging ? Empty Re: wat moet ik met mijn grijze legging ?

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:53

Ik vind een grijze legging onder een spijkerrokje sowieso niet zo mooi. Maar ligt er ook maar net weer aan welke kleur dat rokje is en welke soort grijs de legging is.
Zelf draag ik mijn grijze legging onder een grijs/wit gestreept shirtje. En grijze laarzen eronder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet ik met mijn grijze legging ? Empty Re: wat moet ik met mijn grijze legging ?

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:33

Princess schreef:Ik zou geen camel combineren met grijs, ik vind dat een hele leijke combi!

Wat staat wel bij camel? Ik heb een rokje in die kleur, maar het ligt nog steeds in de kast met kaartjes er aan omdat ik het niet weet te combineren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet ik met mijn grijze legging ? Empty Re: wat moet ik met mijn grijze legging ?

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:43

Grijze leggings vind ik niet leuk...net lange pyamabroeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet ik met mijn grijze legging ? Empty Re: wat moet ik met mijn grijze legging ?

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:45

Megara schreef:
Princess schreef:Ik zou geen camel combineren met grijs, ik vind dat een hele leijke combi!

Wat staat wel bij camel? Ik heb een rokje in die kleur, maar het ligt nog steeds in de kast met kaartjes er aan omdat ik het niet weet te combineren.

Volgens mij is camel een lastige kleur om te combineren!
Je ziet nu wel heel veel nude- en safari tinten in de winkel, ik denk dat dat er het beste bij past. Gebroken wit, legergroen, of een bloemetjesshirt.
Bij Vila en Vero Moda hebben ze die kleuren nu veel, daar zou je even binnen kunnen stappen, neem je je rokje mee, en dan even kijken of je iets kunt vinden wat erbij past!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet ik met mijn grijze legging ? Empty Re: wat moet ik met mijn grijze legging ?

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 2:17

Ik vind spijkerrokjes sowieso niet leuk. Ik vind een grijze legging leuk met een zwart jurkje/tuniekje/langere trui en hoge zwarte of grijze laarzen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat moet ik met mijn grijze legging ? Empty Re: wat moet ik met mijn grijze legging ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum