Wat moet ik met mijn muur?
+8
M_as
Aimee
Blond
Mida4you
Coco
rapa nui
ShallY
IlikeBali
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat moet ik met mijn muur?
Ineens heb ik verbouw drang! Ik ben alle deurposten en deuren in huis al aan het verven en nu heb ik besloten dat mijn muur ook wel een leuk verfje of behangetje kan gebruiken. Het gaat om de witte muur achter de eettafel:
Rechts naast de tafel zit de deur naar de gang.
Eerst wilde ik een horizontale streep er op hebben ter hoogte van de lampen (bovenkant horizontale lijst, onderkant verticale lijst), in grijs/antractie.
Dus zoals op Luuk zijn kamer:
Maar dan in de kleur long island midden of puur kiezel (de muur met de fotoplank is accent Monaco)
Maar nu heb ik bedacht dat ik steigerhout behang ook heel gaaf zou vinden op die muur (muur is 2.5m breed)
Alleen ben ik ook wel bang dat dat heel druk wordt...
Wat zouden jullie doen? misschien andere leuke tips?
Rechts naast de tafel zit de deur naar de gang.
Eerst wilde ik een horizontale streep er op hebben ter hoogte van de lampen (bovenkant horizontale lijst, onderkant verticale lijst), in grijs/antractie.
Dus zoals op Luuk zijn kamer:
Maar dan in de kleur long island midden of puur kiezel (de muur met de fotoplank is accent Monaco)
Maar nu heb ik bedacht dat ik steigerhout behang ook heel gaaf zou vinden op die muur (muur is 2.5m breed)
Alleen ben ik ook wel bang dat dat heel druk wordt...
Wat zouden jullie doen? misschien andere leuke tips?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Wat moet ik met mijn muur?
Ik zou voor donkergrijs of antraciet gaan, en dan de hele muur, dus niet een baan. Staat mooi in contrast met je eettafel ervoor.
Gast- Gast
Ik zou voor een grijstint gaan...past mooi bij je interieur!
IlikeBali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 67
Punten : 74
Registratiedatum : 11-08-12
Hey dat steigerhout behang wilde we eerst ook op een muurtje in de woonkamer doen maar het is nu iets anders geworden met felle kleuren.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind dat steigerhouten behang wle mooi en ook juist wel leuk op z'n muurtje. De rest van je inrichting lijkt me wel rustig dus ik denk dat het juist leuk staat. Moet je er alleen geen fotolijstjes meer aam die muur hangen want dat zou ik dan wle weer te druk vinden. En ik heb bij Eijffinger ook al weer zulke mooie behangsoorten gezien.... Maar nog geen zin om er mee bezig te gaan.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Oh ik zou voor het steigerhouten behang gaan, dat wilde ik hier ook maar wij hebben helaas structuurmuren. Het is een kleine muur dus qua drukte zal het wel meevallen denk ik.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik zou ook voor het steigerhout behang gaan. Staat vast heel mooi op jullie muur!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Heel licht blauw verven lijkt me ook erg mooi. (druk) Behang zou ik persoonlijk niet zo snel doen beneden.
Gast- Gast
Grijs, of paars met een grijstint, blauw/grijs... Niet te druk maken denk ik
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Grijs. Ik vind dat steigerhout behang vind ik echt spuug- en spuuglelijk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
De lange muur is al lichtblauw/grijsachtig, ik wil juist dat kleine muurtje wat aparter en niet in dezelfde kleurElixer schreef:Heel licht blauw verven lijkt me ook erg mooi. (druk) Behang zou ik persoonlijk niet zo snel doen beneden.
ja, als je het behang sowieso al heel lelijk vind snap ik dat je voor grijs zou gaan Ik vind het behang an sich heel gaaf, maar ben bang dat het zo druk wordt...Chance schreef:Grijs. Ik vind dat steigerhout behang vind ik echt spuug- en spuuglelijk.
Dit wol/brei behang vind ik ook leuk:
Ik vind nu mijn huis saai, zo strak en kleurloos. Ik wil iets aparts op die muur. Als het al grijs word, dan maak ik ook niet gewoon de hele muur grijs, dan word het een streep of strepen.
of misschien fotobehang:
(al is deze een klein beetje boven budget )
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ja Eijffinger weet van prijzen wij hebben daar behang van op de slaapkamer..
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind het steigerhout behang ge-wel-dig! Als het niet al te duur is, kun je het toch altijd proberen? Als het niet bevalt, kun je er toch weer overheen verven. Ik ben van het proberen hoor Ik geloof dat het best wel tof zal staan, omdat de rest ontzettend rustig is ingericht.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou de witte kleur zo laten en er heel speels een aantal mooie dikke planken ophangen. Desnoods oude houten planken (wel dik anders is het minder mooi in mijn ogen). Die planken hang je speels op de muur en zet je een aantal grote mooie kleurrijke accessoires op. Bijv. een grote vaas, gekleurde boeken etc.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Eris schreef:Ik zou de witte kleur zo laten en er heel speels een aantal mooie dikke planken ophangen. Desnoods oude houten planken (wel dik anders is het minder mooi in mijn ogen). Die planken hang je speels op de muur en zet je een aantal grote mooie kleurrijke accessoires op. Bijv. een grote vaas, gekleurde boeken etc.
Leuk idee! Vooral het dikke oude houten
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Wow gaaf zeg dat fotobehang. Site opgeslagen wie weet ooit voor later;)
Wel duur hey poeh!! maar dan moet je toch wel heel knap /goed kunnen behangen als je zoiets neemt, dan moet het ook wel echt super strak en recht erop zitten.
Kun je ook zelf je foto behang laten ontwerpen?
Wel duur hey poeh!! maar dan moet je toch wel heel knap /goed kunnen behangen als je zoiets neemt, dan moet het ook wel echt super strak en recht erop zitten.
Kun je ook zelf je foto behang laten ontwerpen?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Welke kleur op mijn muur?
» Pastasaus op mijn mooie witte muur... help!
» Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?
» Ik moet mijn huis uit:(
» Ik moet mijn verhaal even kwijt
» Pastasaus op mijn mooie witte muur... help!
» Help! hoe moet mijn navelpiercing uit?
» Ik moet mijn huis uit:(
» Ik moet mijn verhaal even kwijt
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: