Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

+5
Flip Fluitketel
Liadan
duckie
Bolleke
Thunder
9 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Thunder vr 23 dec 2011 - 9:44

Van mijn jongste is het inmiddels bekend dat hij in de toekomst geopereerd moet worden.

Gisteren moest ik met de oudste naar de KNO arts en helaas... ook hij moet geopereerd worden. Hij is nog steeds grotendeels doof, dus hij krijgt buisjes en tegelijkertijd worden ook zijn neus- en keelamandelen verwijderd. We beginnen het nieuwe jaar goed, 3 Januari gaat hij al onder het mes. Ik weet dat het beter voor hem is, maar mèn... ik ben er verdrietig van zeg. Allebei mijn lieve schatten onder het mes, bah!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Bolleke vr 23 dec 2011 - 9:46

Oh bah zeg!! Dat is inderdaad geen leuk nieuws! Sterkte!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  duckie vr 23 dec 2011 - 9:46

hug
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:48

Het is inderdaad vervelend, maar wat ben je blij als het achter de rug is en je merkt verbetering. Hier zijn inmiddels Tygo en Jens beiden 4x geholpen aan zijn amandelen en buisjes. Ze hebben beiden geen amandelen meer en het gaat fantastisch.
Gelukkig is het geen echte operatie, meer een ingreep. Ze zijn dezelfde dag weer baasjes hoor. Komt goed, maar leuk is inderdaad anders. Veel succes..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Liadan vr 23 dec 2011 - 9:51

Wat ontzettend rot zeg hug .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Thunder vr 23 dec 2011 - 9:53

Ja Lieskuh, ik weet het. Voor T.im is het ook beter, dit kan ook gewoon niet meer langer. Hij heeft al vanaf begin september een oorontsteking. Het is niet weg te krijgen zelfs niet na 3 zware antibioticakuren. Hoe heb jij je jongens voor bereid op de operatie?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 9:58

Eigenlijk niet echt. Dat heb ik op de dag zelf pas gedaan. Ik heb tegen ze gezegd dat ze even bij de dokter gaan slapen en dat hij de oortjes beter ging maken. de narcose is het vervelendste daar kun je ze niet op voorbereiden, maar voordat jij goed en wel zit is het alweer voorbij. Het is een ingreep van nog geen 10 minuten alles bij elkaar. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb 8 keer bijna zitten janken van ellende. Maar feit is gewoon zo dat jij er als ouder meer last van hebt dan de kinderen. Muv de keelamandelen, dat is even 2 dagen vervelend voor ze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Thunder vr 23 dec 2011 - 10:07

We hebben het er gister en vandaag al wel even over gehad, maar ik heb niet het idee dat hij begrijpt wat er gedaan gaat worden. Het zal wel loslopen uiteindelijk smile . En ja, ik weet idd dat een ingreep van amper 10 minuten is, maar toch, het zal wel janken worden, al zal ik daar amper de tijd voor hebben. Die van S.ven is straks veel heftiger, maar goed, dat is een operatie van een heel andere aard. Dan heb ik juist alle tijd om te janken.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 12:58

Wat vervelend zeg, ik kan me voorstellen dat het even tegen valt. Knuffel !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Flip Fluitketel vr 23 dec 2011 - 14:34

Begrijpelijk dat het tegenvalt. En het is ook al redelijk snel dat hij terecht kan. Sterkte en hug
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 10:06

ook hier zit t. Momenteel aan een a.b.kuur. De tweede al in en paar weken tijd. Ook door een oorontsteking. Hopelijk komt hij er nu echt vanaf want ook hier is door de dokter gesproken over buisjes het lijkt me echt vreselijk om je kindje weg te moeten brengen voor zo'n ingreep, all weert ik dat het zo voorbij is. Maar zoveel antibiotica kuren zijn ook niet goed. D
Hier is het dus nog even afwachten, maar ik hoop zo dat het niet hoeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  sheila123 za 24 dec 2011 - 10:16

He bah daar zou ik ook naar van zijn... Dikke knuffel voor jou en je mannetjes!!! X
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Lindsya za 24 dec 2011 - 22:04

Vervelend voor allebei je jongens. Heel veel sterkte.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 22:46

Oh Rataplan, dat is niet leuk!!
Sterkte voor jou en je mannetjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  woezel zo 25 dec 2011 - 4:06

Ik kan me ook voorstellen dat het tegenvalt dat hij ook geopereerd moet worden.
Maar grote kans dat hij daarna goet op knapt. Wel fijn dat hij gauw terecht kan.
hug

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Lejow zo 25 dec 2011 - 4:20

hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn oudste moet ook geopereerd worden. Empty Re: Mijn oudste moet ook geopereerd worden.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum