Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Navelpiercing...

+6
Lindsya
meisjesmama
Ayla
Beachgirl
Lejow
Muppetje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Navelpiercing...

Bericht  Muppetje zo 15 jan 2012 - 3:29

Vroeger, in een grijs verleden, heb ik een navelpiercing laten zetten. Geen idee waarom eigenlijk, mijn ding is het nooit geworden, haha, maar dat terzijde.

Nu wil ik er al tijden graag vanaf en vind het nu een uitgelezen moment het ding eruit te halen. Maar nu mijn vraag, wordt dat niet heel lelijk als mijn buik straks gaat groeien?

Oh, en als iemand nog interesse heeft, ik heb nu een hele mooie gouden piercing over...


Laatst aangepast door Muppetje op zo 15 jan 2012 - 3:39; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Lejow zo 15 jan 2012 - 3:38

Ik heb hem er ook uitgehaald, en je ziet nu 2 gaatjes zitten, verder niets. Maar ik heb sowieso een vage navel, dus aan mij heb je denk niet veel haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Beachgirl zo 15 jan 2012 - 3:40

Ik denk dat het juist lelijker is als je hem laat zitten. Dan moet je er wel een speciale zwangerschapspiercing in doen anders gaat het misschien mis.

Je ziet er toch weinig van als je hem eruit haalt? Alleen 2 kleine gaatjes... dat wordt vanzelf wel minder.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Muppetje zo 15 jan 2012 - 3:40

Beachgirl_24 schreef:Ik denk dat het juist lelijker is als je hem laat zitten. Dan moet je er wel een special zwangerschapspiercing in doen anders gaat het mis.

Je ziet er toch weinig van als je hem eruit haalt? Alleen 2 kleine gaatjes... dat wordt vanzelf wel minder.

Ja maar ik dacht misschien worden die gaatjes lelijk als het uit gaat rekken....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Beachgirl zo 15 jan 2012 - 3:45

Muppetje schreef:
Beachgirl_24 schreef:Ik denk dat het juist lelijker is als je hem laat zitten. Dan moet je er wel een special zwangerschapspiercing in doen anders gaat het mis.

Je ziet er toch weinig van als je hem eruit haalt? Alleen 2 kleine gaatjes... dat wordt vanzelf wel minder.

Ja maar ik dacht misschien worden die gaatjes lelijk als het uit gaat rekken....

Dan moet je toch beslissen of je hem toch nog ff laat zitten tot na je zwangerschap of nu eruit haalt.

Als je buik eenmaal gaat groeien (en de gaatjes ook uitrekken) krijg je je piercing er denk ik niet meer in.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Muppetje zo 15 jan 2012 - 3:47

Beachgirl_24 schreef:
Muppetje schreef:
Beachgirl_24 schreef:Ik denk dat het juist lelijker is als je hem laat zitten. Dan moet je er wel een special zwangerschapspiercing in doen anders gaat het mis.

Je ziet er toch weinig van als je hem eruit haalt? Alleen 2 kleine gaatjes... dat wordt vanzelf wel minder.

Ja maar ik dacht misschien worden die gaatjes lelijk als het uit gaat rekken....

Dan moet je toch beslissen of je hem toch nog ff laat zitten tot na je zwangerschap of nu eruit haalt.

Als je buik eenmaal gaat groeien (en de gaatjes ook uitrekken) krijg je je piercing er denk ik niet meer in.

Ik heb m er inmiddels uit gehaald, ik zie t wel...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Ayla zo 15 jan 2012 - 4:06

Ik heb gewoon 2 gaatjes nog waar de piercing zat, is niet lelijk geworden (niet dat mijn buik nu mooi is, maar dat terzijde Rolling Eyes)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  meisjesmama zo 15 jan 2012 - 6:12

Een nicht van mij heeft op de plek van de gaatjes allemaal striae zitten het lijkt net of ze 2 zonnetjes op haar buik heeft heel erg!!
Ik heb mijn piercing er in gelaten en later een navelpiercing gehad. En na de bevalling van de jongste heb ik hem niet meer ingedaan.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Lindsya zo 15 jan 2012 - 6:18

Toen mijn buik ging groeien met de zwangerschap heb ik de piercing eruit gehaald en nooit meer in gedaan. Je ziet alleen de gaatjes waar de piercing gezeten heeft verder niet zoveel.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 6:18

Ik heb hem er 2 jaar geleden uitgehaald. Je ziet het nog steeds dus ben benieuwd als het straks uit gaat rekken.

Maare heftig hoor muppet zo'n piercing bij je :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Muppetje zo 15 jan 2012 - 6:19

meisjesmama schreef:Een nicht van mij heeft op de plek van de gaatjes allemaal striae zitten het lijkt net of ze 2 zonnetjes op haar buik heeft heel erg!!
Ik heb mijn piercing er in gelaten en later een navelpiercing gehad. En na de bevalling van de jongste heb ik hem niet meer ingedaan.

Daar ben ik dus bang voor, Hmm, dilemma. Misschien groeit het nog ver genoeg dicht voordat mijn buik gaat groeien?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 6:22

Troost je, ik had geen navelpiercing, en mijn buik ziet er ook niet meer uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Ayla zo 15 jan 2012 - 6:27

Weet niet hoelang je hem al hebt, maar ik heb mijn navelpiercing 7 jaar gehad, en eruit gehaald toen ik een week of 16 zwanger was, dus nu al 8 maanden geleden. Heb nog steeds 2 gaatjes :P dus ik denk niet dat ie dichtgroeid voordat je een dikke buik krijgt.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Muis zo 15 jan 2012 - 6:42

Ik heb mijn navelpiercing er 2 jaar geleden al uit gehaald, en nog steeds gaatjes .
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  meisjesmama zo 15 jan 2012 - 6:49

Muppetje schreef:
meisjesmama schreef:Een nicht van mij heeft op de plek van de gaatjes allemaal striae zitten het lijkt net of ze 2 zonnetjes op haar buik heeft heel erg!!
Ik heb mijn piercing er in gelaten en later een navelpiercing gehad. En na de bevalling van de jongste heb ik hem niet meer ingedaan.

Daar ben ik dus bang voor, Hmm, dilemma. Misschien groeit het nog ver genoeg dicht voordat mijn buik gaat groeien?

Ik bedoelde dus in mijn vorige tekst dat ik zo'n zwangerschapspiercing heb gedaan omdat ik het risico niet wilde nemen.
En ze groeien niet heel snel dicht die gaatjes.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  PapillonRose zo 15 jan 2012 - 6:53

Ik heb mn piercing er ook uitgehaald toen ik zwanger was. Vrij vroeg ook al dacht ik. Ik had geen zin in een zwangerschapspiercing en het risico dat hij er misschien ook dan nog uit zou groeien. En ik was ook wel een beetje klaar met mijn piercing na tig jaar. Hier zie je nog steeds wel waar hij gezeten heeft, maar heel storend is het niet. De striae op mijn onderbuik is een stuk opvallender laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Pandora zo 15 jan 2012 - 7:46

Ik heb mijn piercing ongeveer een half jaar voordat ik zwanger werd eruit gehaald, nu zie je alleen nog maar twee kleine gaatjes... niks lelijks of raars aan... maar ach, mijn buik is toch niet meer van je van het dat ik er mee te koop ga lopen dus die paar kleine gaatjes meer of minder maken mij ook niet meer uit... :P
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 7:53

Stofzuiger schreef:Troost je, ik had geen navelpiercing, en mijn buik ziet er ook niet meer uit.

Navelpiercing... 394967

+ 1897666668 helaaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Thunder zo 15 jan 2012 - 7:56

Minneke schreef:
Stofzuiger schreef:Troost je, ik had geen navelpiercing, en mijn buik ziet er ook niet meer uit.

Navelpiercing... 394967

+ 1897666668 helaaas.

Zit daar mijn +1 ook al bij...?lol!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:03

Rataplan schreef:
Minneke schreef:
Stofzuiger schreef:Troost je, ik had geen navelpiercing, en mijn buik ziet er ook niet meer uit.

Navelpiercing... 394967

+ 1897666668 helaaas.

Zit daar mijn +1 ook al bij...?lol!

Nee nee, dit was een inschatting vaan het aantal scheuren/striemen in mijn buik Sad

Dus vul maar aan waar nodig, Rataplan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Thunder zo 15 jan 2012 - 8:08

Minneke schreef:
Rataplan schreef:
Minneke schreef:
Stofzuiger schreef:Troost je, ik had geen navelpiercing, en mijn buik ziet er ook niet meer uit.

Navelpiercing... 394967

+ 1897666668 helaaas.

Zit daar mijn +1 ook al bij...?lol!

Nee nee, dit was een inschatting vaan het aantal scheuren/striemen in mijn buik Sad

Dus vul maar aan waar nodig, Rataplan!



Nou, beide dan maar... Laughing En ik lach wel, maar eigenlijk is het dieptriest.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:08

Ik had ook een navelpiercing en aan het einde van mijn zwangerschap zaten de gaatjes zo ongeveer vijf centimeter boven mijn navel. En mooier is het er daarna ook niet op geworden, dus geen goed nieuws van deze kant, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Navelpiercing... Empty Re: Navelpiercing...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum