Van Ree weigert ons!
+4
Kowalski
Lejow
Ibbeltje
Alex
8 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Van Ree weigert ons!
Stofzuiger schreef:Oeh, gaan jullie weer op jacht naar mijn broer?
En de volgende keer wil ik mee. Punt. Over en uit. Roger.
Over en uit bestaat niet.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Die hand van Smikkell om de slang van Henry
Ziet er uit als pure liefde
Gast- Gast
Even voor de goede orde. Er werd gevraagd om meer tiet, anders wilde hij de foto niet maken. Alles zit ondertussen weer netjes.
Gast- Gast
Mijn broer in real life is ook niet rood en klein met slangDropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Oeh, gaan jullie weer op jacht naar mijn broer?
(En tegen niemand vertellen, ik heet in het echt ook geen Hetty en ik haat stofzuigen)
Gast- Gast
Reva schreef:Even voor de goede orde. Er werd gevraagd om meer tiet, anders wilde hij de foto niet maken. Alles zit ondertussen weer netjes.
De viezerik! Hetty, weet je zeker dat dit je broer is? Of ben jij stiekem ook zo'n perverseling?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Foei Henry!! Don't ask for boobiesReva schreef:Even voor de goede orde. Er werd gevraagd om meer tiet, anders wilde hij de foto niet maken. Alles zit ondertussen weer netjes.
Gast- Gast
Busted...Alex schreef:Reva schreef:Even voor de goede orde. Er werd gevraagd om meer tiet, anders wilde hij de foto niet maken. Alles zit ondertussen weer netjes.
De viezerik! Hetty, weet je zeker dat dit je broer is? Of ben jij stiekem ook zo'n perverseling?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Mijn broer in real life is ook niet rood en klein met slangDropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Oeh, gaan jullie weer op jacht naar mijn broer?
(En tegen niemand vertellen, ik heet in het echt ook geen Hetty en ik haat stofzuigen)
Ik vind je flauw.
Gast- Gast
Dit topic is ook niet serieus geloof ik...Dropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Mijn broer in real life is ook niet rood en klein met slangDropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Oeh, gaan jullie weer op jacht naar mijn broer?
Ik vind je flauw.
Gast- Gast
Waarom ontbreekt jouw slang eigenlijk op je avatar, Hetty? Zo kun je toch niet zuigen?
Gast- Gast
Hetty is met pensioen, de slang was versleten.Youandi schreef:Waarom ontbreekt jouw slang eigenlijk op je avatar, Hetty? Zo kun je toch niet zuigen?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Hetty is met pensioen, de slang was versleten.Youandi schreef:Waarom ontbreekt jouw slang eigenlijk op je avatar, Hetty? Zo kun je toch niet zuigen?
Aha. Geen facelift voor Hetty dus? Dan ben je wel weer rete-hip!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Dit topic is ook niet serieus geloof ik...Dropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Mijn broer in real life is ook niet rood en klein met slangDropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Oeh, gaan jullie weer op jacht naar mijn broer?
Ik vind je flauw.
Dan nog slaat het nergens op!
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Dit topic is ook niet serieus geloof ik...Dropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Mijn broer in real life is ook niet rood en klein met slangDropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Oeh, gaan jullie weer op jacht naar mijn broer?
Ik vind je flauw.
Nee, als het over en uit was geweest, hadden we nu niets meer van ze gehoord. Gelukkig is dat niet het geval!
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Dit topic is ook niet serieus geloof ik...Dropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Mijn broer in real life is ook niet rood en klein met slangDropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Oeh, gaan jullie weer op jacht naar mijn broer?
Ik vind je flauw.
Dan lees je het toch niet? (jeej, weer een dooddoener!)
Of voel je je aangesproken? Ben je klein en rood en heb je een slang?
Alex- Ratel
Alex schreef:Dropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Dit topic is ook niet serieus geloof ik...Dropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Mijn broer in real life is ook niet rood en klein met slangDropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Oeh, gaan jullie weer op jacht naar mijn broer?
Ik vind je flauw.
Dan lees je het toch niet? (jeej, weer een dooddoener!)
Of voel je je aangesproken? Ben je klein en rood en heb je een slang?
Goh over flauw gesproken, beetje peper erbij misschien hap je dan beter.
Gast- Gast
Kom op, laten we een discussie beginnen over hoe te reageren in een flauw topic...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Kom op, laten we een discussie beginnen over hoe te reageren in een flauw topic...
Lijkt mij een strak plan!
Gast- Gast
Open dan wel even een nieuw topic en laten we het hier gewoon flauw houden. Serieuze topics zijn er in overvloed.Dropdraakje schreef:Stofzuiger schreef:Kom op, laten we een discussie beginnen over hoe te reageren in een flauw topic...
Lijkt mij een strak plan!
Gast- Gast
Oeh oeh ik heb er nog een :
Dropdraakje.. Ben je ongesteeeeeeeeeeeeeeeeeeld ofzo??
Ehm stofzuiger, nu je zo lekker bezig bent.
Ik vind dat het nu wel eens tijd wordt dat de aap uit de mouw komt.
En of Stofzuiger kan zuigen.
De volgende beelden zet ik in een spoiler, want ze zijn 18+ en kunnen als schokkend ervaren worden...
Dropdraakje.. Ben je ongesteeeeeeeeeeeeeeeeeeld ofzo??
Ehm stofzuiger, nu je zo lekker bezig bent.
Ik vind dat het nu wel eens tijd wordt dat de aap uit de mouw komt.
En of Stofzuiger kan zuigen.
De volgende beelden zet ik in een spoiler, want ze zijn 18+ en kunnen als schokkend ervaren worden...
- Spoiler:
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dan hoef ik me ineens niet meer af te vragen of Henry wel echt jouw broer is! Daar bestaat geen enkele twijfel over. Vieslellen!
Alex- Ratel
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» KDV weigert paracetamol te geven
» Zoon weigert flessen
» Wat als je kind medicatie weigert?
» Tiener weigert verplichte borstvergroting.
» Baby weigert fles van vader
» Zoon weigert flessen
» Wat als je kind medicatie weigert?
» Tiener weigert verplichte borstvergroting.
» Baby weigert fles van vader
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: