Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tiener weigert verplichte borstvergroting.

+3
Parisienne
_Nina
Caribbeanlover
7 plaatsers

Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Caribbeanlover vr 6 jul 2012 - 7:53

http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2012/w27/tiener-weigert-borstvergriting.xml

Niemand die mij iets verplicht, ook dat zeker niet!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 8:07

Waarom moet ze een borstvergroting? :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 8:07

Ja, las het deze week al ergens.

Kind heeft groot gelijk. Die moeder is niet goed bij haar kop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  _Nina vr 6 jul 2012 - 8:09

14 jaar en de enige binnen het gezin die volwassen nadenkt.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Caribbeanlover vr 6 jul 2012 - 8:27

Statler schreef:14 jaar en de enige binnen het gezin die volwassen nadenkt.

Idd. Bovendien ze groeit nog en ik denk dat dat wel goed komt zo te zien.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Parisienne vr 6 jul 2012 - 8:39

Ook al groeit ze niet meer komt het wel goed met haar. Geef dat meisje ook groot gelijk!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Antibes vr 6 jul 2012 - 8:40

Thank god heeft dit meisje meer volume in haar bovenkamer dan in haar BH. Ik hoop dat ze zo sterk blijft, maar als je op je 14e hier tegenin durft te gaan, komt dat vast wel goed. Wel triest dat ze dat in haar eentje moet doen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 8:50

Te triest voor woorden Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 8:50

Maar mag het uberhaupt wel?

Want toen ik die leeftijd had, had ik netjes een AA. Later is dat pas een A geworden, maar toen was ik zeventien. Wat ik ermee wil zeggen is dat ze op die leeftijd toch nog gewoon groeien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 8:57

Maura schreef:Maar mag het uberhaupt wel?

Want toen ik die leeftijd had, had ik netjes een AA. Later is dat pas een A geworden, maar toen was ik zeventien. Wat ik ermee wil zeggen is dat ze op die leeftijd toch nog gewoon groeien?

In het artikel staat ook dat alle dochters het gedaan hebben toen ze 18 jaar werden, dus ze zal het dan ook pas mogen neem ik aan. Maar.... wat een familie, mijn god. Ik hoop dat ze zo blijft smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 9:05

Volgens mij hebben ze wel meer laten versleutelen dan alleen hun voorgevel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Printje vr 6 jul 2012 - 9:07

Youandi schreef:Volgens mij hebben ze wel meer laten versleutelen dan alleen hun voorgevel...

+1 en volgens mij zijn ze er niet bepaald knapper op geworden hahaha wat een lelijke vrouwen zeg, bah bah.

Hopelijk blijft die 14-jarige zo slim als dat ze nu is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 9:44

Wat een simpel volk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Twellie vr 6 jul 2012 - 9:53

Wie is eigenlijk de moeder? Ik denk de eerste of de vierde in de rij, maar door al het zonnebankbruin zijn leeftijden moeilijk te schatten.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Tazz vr 6 jul 2012 - 10:07

precies mijn gedachten, die andere meiden zien er allemaal al uit alsof ze tussen de 40 en de 60 zijn.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Caribbeanlover vr 6 jul 2012 - 12:22

Tuinstoel schreef:Wie is eigenlijk de moeder? Ik denk de eerste of de vierde in de rij, maar door al het zonnebankbruin zijn leeftijden moeilijk te schatten.

De moeder (in mint groene bikini) is diegene links van de dochter die een zwart topje draagt, maar je moet idd goed kijken..................lelijke dozen!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 19:15

:O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tiener weigert verplichte borstvergroting. Empty Re: Tiener weigert verplichte borstvergroting.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum