Zoon weigert flessen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zoon weigert flessen
Hoi,
Mijn zoontje is nu ruim 10 maanden en krijgt nog 2 flessen, 1 in de ochtend en 1 in de avond.
Sinds 2 weken weigert hij allebei de flessen. Ik heb vanalles geprobeerd, dikke pap ervan te maken, geen pap, met een lepel, met een rietje, niets is goed en het lijkt wel of hij het ook allemaal vies vind.
Wat kan ik nu doen? Iemand tips? Zou ik anders al met gewone melk kunnen starten?
Mijn zoontje is nu ruim 10 maanden en krijgt nog 2 flessen, 1 in de ochtend en 1 in de avond.
Sinds 2 weken weigert hij allebei de flessen. Ik heb vanalles geprobeerd, dikke pap ervan te maken, geen pap, met een lepel, met een rietje, niets is goed en het lijkt wel of hij het ook allemaal vies vind.
Wat kan ik nu doen? Iemand tips? Zou ik anders al met gewone melk kunnen starten?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Zoon weigert flessen
Ik zou hem dan gewoon in de ochtend thee aanbieden, bij de boterham. En eventueel wat yoghurt. En geen fles in de avond is toch niet erg?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Volgens mij is het wereldramp als je met gewone melk begint, heb hier ook wel is gelezen dat een kindje de opvolgmelk niet meer lustte. Als je het belangrijk vind dat hij melk binnen krijgt kun je het dus altijd proberen.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Hij drinkt allebei de flessen niet, dus momenteel krijgt hij bijna geen opvolgmelk binnen, enkel water/diksap/thee. Daarnaast eet hij ook nog geen hele boterham, dat is nl al een hele kunst om hem daarvan wat te laten eten. Fruit/avondeten/yogurt gaat prima.
Laced- Kletskop
Vanaf een jaar moet je kindje 300 cc melk drinken geloof ik. en yoghurt kan je meetellen.
Ik weet dat mijn schoonzusje een scheut roosvicee erdoor deed.
Ik weet dat mijn schoonzusje een scheut roosvicee erdoor deed.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
En als je de melk nou in een tuitbeker doet, of zelfs een gewonen beker. Wil dat wel?
Hier is het momenteel ook lastig helaas...
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
*Lookie* schreef:En als je de melk nou in een tuitbeker doet, of zelfs een gewonen beker. Wil dat wel?
Nee, al geprobeerd, hij zet het dan gewoon op het huilen..
Laced- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Van Ree weigert ons!
» KDV weigert paracetamol te geven
» Wat als je kind medicatie weigert?
» Dochter bijna 1 jaar weigert avondfles! Help
» Baby weigert fles van vader
» KDV weigert paracetamol te geven
» Wat als je kind medicatie weigert?