Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sporten met zon warm weer doen jullie dat?

+11
Atelier Madame
Marin
Ibbeltje
Stuiterbal
Shisha
Sterre
Blond
Lady4
Pancake
Liadan
sanne-84
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Ibbeltje ma 20 aug 2012 - 1:03

Break Of Day schreef:Dankjewel Jip en Ibbeltje voor de motiverende posts! Ik ga het gewoon doen morgen sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 281626781

jaaa super goed!! sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Flippin' Bitch ma 20 aug 2012 - 1:13

Ik sport gewoon de hele zomer door. Spinning doe ik in de sportschool, met airco, maar daar zweet ik sowieso erg van. Soms ook yoga bij de sportschool.

Paardrijden met dit weer pas ik wel een beetje aan de temperatuur aan, door aan het begin van de ochtend te gaan rijden. Gewoon lekker een buitenrit maken, met veel stappen tussendoor. Staat er een windje/de bak niet in de knallende zon, dan rij ik ook gewoon in de bak.

Je kunt natuurlijk ook even 's avonds een rondje fietsen/wandelen/skeeleren, doe je in ieder geval wel wat.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Zonnetje ma 20 aug 2012 - 8:46

Ik sport ook gewoon door. Gisteren ben ik om half 10 's ochtends gaan hardlopen, net heb ik een spinningles gevolgd. Binnen en er was geen airco, maar als je iets rustiger aandoet en genoeg drinkt gaat het best wel.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 8:50

Ik heb dat vorige keer toen het zo warm was wel gedaan, maar dat trok ik toen echt niet. Airco werkt maar halve bak en kreeg het gewoon benauwd van de hitte. Nu ga ik het niet eens proberen, van de week ga ik lekker weer als het wat koeler is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Blond ma 20 aug 2012 - 9:31

Ik ben nu een uurtje terug van mijn BB les. Ging heerlijk! Ik fiets trouwens ook gewoon naar m'n werk (8 km enkele reis). Schoon t-shirt mee en deo, en gewoon een lager tempo aanhouden. Gaat prima hoor!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 9:42

Ik ga zo vroeg mogelijk naar de sportschool. Dan ben ik teminste nog een beetje fit. Ik ben blij dat er goede airco is want anders was het zelfs binnen niet te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 9:52

Ik rijd momenteel alleen heel vroeg in de ochtend of in de avond, tegen schemer, paard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Aziraphale ma 20 aug 2012 - 10:22

Ik heb het sporten in de sportschool vnv overgeslagen. Ze hebben daar helaas geen airco.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 19:42

Ibbeltje schreef:
Break Of Day schreef:Dankjewel Jip en Ibbeltje voor de motiverende posts! Ik ga het gewoon doen morgen sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 281626781

jaaa super goed!! sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 281626781

Heb ik even geluk, het is volgende week dinsdag pas! sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 281626781 Maaaaar, ben gisteravond wel wezen spinnen, heb enorm gezweet, maar het was wel errug lekker hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 19:33

Nou, afgelopen dinsdag was de stratenloop. Ik heb meegedaan en ben niet als laatste geeindigd Razz :cheering:
Het was iets meer dan 3 km. Het jammere is dat mijn tijd wel is omgeroepen toen ik binnenkwam, maar dat die volledig aan me voorbij is gegaan, omdat ik zo onder de indruk was van het hele evenement..
Nu zijn alleen de tijden van de eerste 3 deelnemers per categorie gepubliceerd, dus dat is wel jammer.
Ik heb de organisatie een mail gestuurd met de vraag wat mijn tijd was. Maar ik heb nog geen antwoord, dus even afwachten.
Het was echt een mooie ervaring. Ik begon veel te snel, er deden ook echt hele goede lopers mee, dus ik was bang dat ik achterop zou raken. Maar ik merkte dat ik kapot begon te gaan dus heb iets rustiger aan gedaan totdat ik mijn eigen tempo had en dat vol kon houden.
Overal langs het parcours stonden mensen aan te moedigen, echt heel leuk.
En nu wil ik meer Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Ibbeltje wo 29 aug 2012 - 19:36

Break Of Day schreef:
Ibbeltje schreef:
Break Of Day schreef:Dankjewel Jip en Ibbeltje voor de motiverende posts! Ik ga het gewoon doen morgen sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 281626781

jaaa super goed!! sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 281626781

Heb ik even geluk, het is volgende week dinsdag pas! sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 281626781 Maaaaar, ben gisteravond wel wezen spinnen, heb enorm gezweet, maar het was wel errug lekker hoor!

Jeeej goed gedaan!!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Ibbeltje wo 29 aug 2012 - 19:38

Break> wat super dat je mee hebt gedaan! Jammer dat je je tijd nog niet weet. Snap wel dat dat aan je voorbij gaat op het moment van de fiinish. Hopelijk krijg je gauw reactie. Fijn ook dat het motiverend werkt Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? - Pagina 2 Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum