Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

+5
kwak
Darius
Lady4
maiadebij
Clapperdie
9 plaatsers

Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 4:42

*


Laatst aangepast door Rejoy. op wo 12 jun 2013 - 6:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  Clapperdie ma 30 jan 2012 - 4:54

Wat vervelend dat het weer er zo is in geslagen. Ik zou op zn minst verwachten dat ze eventuele kosten van een stomerij vergoeden om te kijken of dat het weer er weer uit krijgt.

Hoe reageerde ze zelf op de plekjes?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  maiadebij ma 30 jan 2012 - 4:57

Is ze anders niet bereid melding te maken op haar aansprakelijkheidsverzekering? Dit kan alleen als de wagen niet langer als 3 maanden daar heeft gestaan. Maar ze heeft nagelaten goed zorg te dragen voor je wagen dus in dat opzicht aansprakelijk.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  Lady4 ma 30 jan 2012 - 4:57

Nee, dat zou ik niet verwachten. Jullie hadden de kinderwagen ook al lang en breed terug kunnen vragen en hem zelf opbergen. Het is wel erg jammer natuurlijk.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 5:01

*


Laatst aangepast door Rejoy. op wo 12 jun 2013 - 6:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  Darius ma 30 jan 2012 - 5:01

Ik denk niet dat je het kunt 'eisen'. Zoiets gebeurd voordat je er erg in hebt. Het is hier ook gebeurd, wij hadden steeds de voetenzak erin en toen we vorig jaar lente die er weer uit haalden, zaten er dus zwarte puntjes in de bekleding.

Maar het zou wel netjes zijn van je schoonouders als ze tegemoet willen komen in de kosten, of in ieder geval een poging doen om de kinderwagen schoon te maken.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  kwak ma 30 jan 2012 - 5:09

laten weken in ochtendurine schijnt te helpen volgende alle oude dametjes op mijn werk Wink

ja mag ook onze ouderwetse wel lenen voor in de huiskamer als je dat wilt, hoef je geen nieuwe te kopen voor die paar week.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 5:18

Wij kwamen hier vorige week achter en wij hebben een lime groene en je kan het ook goed zien. Baal er gigantisch van! Hebben nu besloten bij een volgende zwangerschap kopen we nu een nieuwe kinderwagen...want deze was toch al niet zo goed meer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  *Troela* ma 30 jan 2012 - 6:42

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat iemand met HC Schimmelreiniger eruit had gekregen.. als hij toch al verpest is, kan je het altijd proberen.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 6:44

Mama1985 schreef:Volgens mij heb ik ergens gelezen dat iemand met HC Schimmelreiniger eruit had gekregen.. als hij toch al verpest is, kan je het altijd proberen.

Ik neem aan dat je HG bedoeld..bij mij werkte het NIET. Niets helpt.....heb wel iets minder gekregen met ossengaalzeep, maar het zit er nog in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 8:44

En groene zeep?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 8:45

HMMM nog niet getest, heb het wel in huis...ossengaalzeep maakte het weer minder

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  PapillonRose ma 30 jan 2012 - 8:50

Ik zou het wel schappelijk vinden als je schoonouders je op enige manier tegemoet zouden willen komen. Zij hadden hem te leen en hadden er goed voor moeten zorgen. Alleen kun je het ze niet verplichten, dus ik hoop dat ze zelf iets aanbieden.

En over de tips om het eruit te krijgen, ik heb weleens gehoord dat Glorix O2 zou kunnen werken. Is de variant zonder echte bleek erin. Geen idee of het echt werkt, heb het zelf nog niet hoeven te proberen gelukkig.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  PiP ma 30 jan 2012 - 9:08

Welke kinderwagen heb je?
Ik weet dat mijn schoonzusje een zandkleurige kinderwagen had en dat ze de bak er nog niet van verkocht heeft (frame was kapot) Zij had een quinny speedy.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  Teddyaapje ma 30 jan 2012 - 12:03

Hmm lastig...ik zou het idd eens proberen via hun verzekering. 'Iets verwachten' zou bij mij vooral liggen aan hoe zij er zelf instaan, als ze het zelf erg zouden vinden en zelf zouden aanbieden iets te vergoeden dan zou ik het waarschijnlijk afwimpelen met dat het niet nodig is, maar als ze er luchtig over doen en er verder zelf niks van zeggen dan zou ik toch denken van 'ja hallo...jullie hebben mooi even onze kinderwagen verpest', ookal was het niet met opzet...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 21:44

*


Laatst aangepast door Rejoy. op wo 12 jun 2013 - 6:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  PiP di 31 jan 2012 - 6:42

Ow nee dat gaat niet passen gok ik!

Maar buiten dat het er ranzig uitziet zou ik mijn kind er ook niet meer in willen hebben Embarassed
Als het weer eruit is vind ik het wel anders.

Ik zou ook niet al te blij zijn als mijn schoonouders de kinderwagen in de schuur zouden hebben gehad en hij daardoor "verwoest" is.
Wist je wel dat hij in de schuur stond?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 9:01

Zonde en balen zeg. Hier geen tips gelukkig geen ervaring met zoiets. Wist je wel dan dat die in de schuur stond of dat niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen) Empty Re: het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum