Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie samen met dit weer?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doen jullie samen met dit weer? Empty Wat doen jullie samen met dit weer?

Bericht  Julia ma 9 apr 2012 - 22:02

Ik heb echt even geen inspiratie meer..Mijn dochter is echt van het buiten spelen en veel bewegen, een hele dag binnen zit er helaas niet in met dit weer.

Zwemmen is even geen optie, omdat ik mijn bikini broekje niet kan vindenWat doen jullie samen met dit weer? 394967 Wat doen jullie op dit soort dagen?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen met dit weer? Empty Re: Wat doen jullie samen met dit weer?

Bericht  Caresses ma 9 apr 2012 - 22:34

Je hebt hem bij koken staan Wink, ga je lekker taart of iets anders bakken waar ze al aan mee kan helpen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Wat doen jullie samen met dit weer? Empty Re: Wat doen jullie samen met dit weer?

Bericht  Marin ma 9 apr 2012 - 22:42

Als je echt perse met haar naar buiten wilt even omdat het anders zo saai wordt thuis, zou ik haar lekker goed inpakken in een regenpakje en kaplaarsjes (en jij ook), en lekker in de plassen gaan stampen. En dan daarna lekker thuis in bad of lekker samen opwarmen. En misschien kan je toch nog ergens onverhoopt wat verregende bloemetjes vinden die je kunt plukken en thuis in een vaasje doen.
Ik zou niet naar een speeltuin gaan met zand ofzo, maar als het niet echt giet van de regen maar gewoon viezig is, kan je best even een blokje om.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 22:55

Kleuren, (vinger)verven, tekenfilmpje opzetten, samen spelen enz

Ik ga zo met S. een bloempotje beschilderen voor zijn opa die bijna jarig is. Plantje erin en klaar is zijn cadeautje ! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Caresses ma 9 apr 2012 - 22:57

Is er een overdekte speeltuin ergens of zo'n ander overdekt ding waar kindjes kunnen klauteren en in de ballenbak.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Julia ma 9 apr 2012 - 23:10

Goeie ideeen:)

Ik ga zo eerst even boodschappen met haar doen en vervolgens doe ik haar haar regenlaarsjes aan en gaan we idd maar even door de regenplassen stampenWat doen jullie samen met dit weer? 561177

@ Razz: Wat een leuk idee! Ze heeft vorige week voor het eerst geschilderd..en vogelhuisje beschilderd voor pasen voor haar opa&oma. Ik zal zo eens kijken naar meer verf, ze vond het wel erg leuk namelijk.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Marin ma 9 apr 2012 - 23:20

Haha ja het hoeft voor die kleintjes helemaal niet zo spectaculair te zijn natuurlijk. Gewoon even wat frisse lucht en een blokje om kan al genoeg zijn. Ik weet nog dat ik zelf de regenplassen altijd maar wat interessant vond!

Razz, lief cadeautje!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: