Wat doen jullie samen met dit weer?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat doen jullie samen met dit weer?
Ik heb echt even geen inspiratie meer..Mijn dochter is echt van het buiten spelen en veel bewegen, een hele dag binnen zit er helaas niet in met dit weer.
Zwemmen is even geen optie, omdat ik mijn bikini broekje niet kan vinden Wat doen jullie op dit soort dagen?
Zwemmen is even geen optie, omdat ik mijn bikini broekje niet kan vinden Wat doen jullie op dit soort dagen?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Wat doen jullie samen met dit weer?
Je hebt hem bij koken staan , ga je lekker taart of iets anders bakken waar ze al aan mee kan helpen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Als je echt perse met haar naar buiten wilt even omdat het anders zo saai wordt thuis, zou ik haar lekker goed inpakken in een regenpakje en kaplaarsjes (en jij ook), en lekker in de plassen gaan stampen. En dan daarna lekker thuis in bad of lekker samen opwarmen. En misschien kan je toch nog ergens onverhoopt wat verregende bloemetjes vinden die je kunt plukken en thuis in een vaasje doen.
Ik zou niet naar een speeltuin gaan met zand ofzo, maar als het niet echt giet van de regen maar gewoon viezig is, kan je best even een blokje om.
Ik zou niet naar een speeltuin gaan met zand ofzo, maar als het niet echt giet van de regen maar gewoon viezig is, kan je best even een blokje om.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Kleuren, (vinger)verven, tekenfilmpje opzetten, samen spelen enz
Ik ga zo met S. een bloempotje beschilderen voor zijn opa die bijna jarig is. Plantje erin en klaar is zijn cadeautje !
Ik ga zo met S. een bloempotje beschilderen voor zijn opa die bijna jarig is. Plantje erin en klaar is zijn cadeautje !
Gast- Gast
Is er een overdekte speeltuin ergens of zo'n ander overdekt ding waar kindjes kunnen klauteren en in de ballenbak.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Goeie ideeen:)
Ik ga zo eerst even boodschappen met haar doen en vervolgens doe ik haar haar regenlaarsjes aan en gaan we idd maar even door de regenplassen stampen
@ Razz: Wat een leuk idee! Ze heeft vorige week voor het eerst geschilderd..en vogelhuisje beschilderd voor pasen voor haar opa&oma. Ik zal zo eens kijken naar meer verf, ze vond het wel erg leuk namelijk.
Ik ga zo eerst even boodschappen met haar doen en vervolgens doe ik haar haar regenlaarsjes aan en gaan we idd maar even door de regenplassen stampen
@ Razz: Wat een leuk idee! Ze heeft vorige week voor het eerst geschilderd..en vogelhuisje beschilderd voor pasen voor haar opa&oma. Ik zal zo eens kijken naar meer verf, ze vond het wel erg leuk namelijk.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Haha ja het hoeft voor die kleintjes helemaal niet zo spectaculair te zijn natuurlijk. Gewoon even wat frisse lucht en een blokje om kan al genoeg zijn. Ik weet nog dat ik zelf de regenplassen altijd maar wat interessant vond!
Razz, lief cadeautje!
Razz, lief cadeautje!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doen jullie samen als stel?
» weer an het werk... hoe doen jullie dat??
» het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)
» sporten met zon warm weer doen jullie dat?
» Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?
» weer an het werk... hoe doen jullie dat??
» het weer in de kinderwagen (wat zouden jullie doen)
» sporten met zon warm weer doen jullie dat?
» Wat zijn jullie aan het doen met dit mooie weer?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: