Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sporten met zon warm weer doen jullie dat?

+11
Atelier Madame
Marin
Ibbeltje
Stuiterbal
Shisha
Sterre
Blond
Lady4
Pancake
Liadan
sanne-84
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 1:30

Ik had met mezelf afgesproken dat ik vanaf morgen weer ga sporten (ben 1,5 week niet geweest i.v.m. klussen)

Is dit te doen met dit warme weer? en doen jullie dat?
Ik heb wel de mogelijkheid om deze week van 7 tot half 9 te sporten i.p.v. later op de dag. Zou dat te doen zijn? Er is niet echt airco geloof ik /wel lucht circulatie.

groetjes Katie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 2:37

No way José. Ik doe mooi subtropisch en ga van versnelling 4 naar 1. Ik heb het wel eens geprobeerd hoor, maar toen voelde ik m'n bloed overal pompen en m'n slapen kloppen. Is nie goe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 2:38

Dan kan ik misschien beter wachten tot dinsdag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  sanne-84 zo 19 aug 2012 - 2:39

Oe met geen airco zou ik het denk ik ook niet kunnen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Liadan zo 19 aug 2012 - 2:40

Ik ben vanmorgen om 7.30 uur gaan hardlopen, dat was toen nog wel goed te doen. Veel later op de dag vind ik met dit weer niet meer gaan. Dinsdag wil ik na mijn werk weer gaan maar dan is het wat minder heet dan nu dus dat zal ook wel gaan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Pancake zo 19 aug 2012 - 3:01

Ik heb vandaag gesport (half 10 's ochtends) en het was mega zwaar. Wel buiten trouwens. Ik zou met dit weer echt niet binnen willen sporten, en al helemaal niet als er geen airco is. Ooit eens gedaan, maar geen succes.

Wij kregen vanochtend trouwens nog een hele boze reactie van een mevrouw tijdens het hardlopen. Het was echt niet normaal dat we met deze hitte gingen sporten.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Lady4 zo 19 aug 2012 - 3:12

Ik ben wel van plan om vanavond te gaan racefietsen maar ik moet nog even kijken of het haalbaar is.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 3:49

Neuhhh echt niet. Morgen wordt het weer wat koeler dus misschien dat ik dan wat ga doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 3:52

Ja. Ik ben vanmorgen om 9 uur begonnen en ik was zo'n beetje 13:30/14:00 klaar. Ik kan blijkbaar goed tegen de hitte, want het ging erg goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 4:07

Ja, ik ben vanochtend om half 9 gaan hardlopen (in een lange broek zelfs smile ) en het ging prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Blond zo 19 aug 2012 - 5:11

Ja, ik ga morgenavond wel naar mijn BodyBalance les. Gelukkig is er airco, hoewel ik vrees dat het alsnog afzien wordt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Sterre zo 19 aug 2012 - 5:31

Ik heb gisterochtend rond 10.00 uur hardgelopen. Dat was net te doen. Midden op de dag sporten zou ik echt niet doen, en binnen sporten lijkt me ook niks.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Shisha zo 19 aug 2012 - 5:37

Nee maar wij hebben op de sportschool geen airco dus het is dan echt niet te doen. Ik ga van de week wel weer.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Stuiterbal zo 19 aug 2012 - 5:43

Ik ben vanmorgen om 10:00 uur een uur zumba gaan doen. Er is airco maar na het eerste liedje voel je dat ook al niet meer.
Ik was lichtelijk dood aan het einde van de les pffff
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 5:43

Nee met deze temperatuur niet meer maar morgen wil ik wel weer proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 20:06

Vanavond staat er weer spinning op het programma, maar met dit warme weer heb ik nog meer last van zweten dan normaal. En met het weer van afgelopen weekend sport ik trouwens niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Ibbeltje zo 19 aug 2012 - 21:15

Ik loop hard en doe dat lekker rond half 8 s ochtends. Heerlijk is het dan nog.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Marin zo 19 aug 2012 - 21:26

Nee ik vind fietsen naar de supermarkt al een uitdaging Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Atelier Madame zo 19 aug 2012 - 21:35

Nee heb er echt even geen puf voor op dit moment. Sporten doe ik wel weer als de temperatuur wat is gedaald :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 21:39

Ik lees toch aardig wat meiden die niet gaan sporten. Ik denk als je op de lager tempo sport en voldoende vooraf, tijdens en na drinkt het goed te doen is. Zonde van alle opgebouwde condities!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Loes263 zo 19 aug 2012 - 23:22

Ik heb gisteren 20 km gelopen. Het eerste stuk (in de bossen) was goed te doen. Het tweede stuk iets minder. (Toen liepen we wat meer op de weg, en niet meer in de bossen) Ik had het tweede stuk best veel gewandeld. Maar uiteindelijk hebben we wel de 20 km volgemaakt. In de bossen gaan lopen 's ochtends vroeg is dus zeker wel te doen met dit weer. Zo lang je niet in de volle zon loopt is het nog best uit te houden denk ik. (En zeker een lagere snelheid dan anders).
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 0:29

Jip83 schreef:Ik lees toch aardig wat meiden die niet gaan sporten. Ik denk als je op de lager tempo sport en voldoende vooraf, tijdens en na drinkt het goed te doen is. Zonde van alle opgebouwde condities!

Ja, eigenlijk vind ik dat ook best zonde voor mezelf. Ik was redelijk goed bezig met hardlopen, totdat ik 28 juli vakantie kreeg. We zijn eerst 2 weken op vakantie geweest Daar heb ik niet hardgelopen, maar wel bijna iedere dag in de bergen gewandeld. (soms pittig stijgen en dalen). Vorige week heb ik welgeteld 1 x een ritje (30 km) op mijn racefiets gemaakt..

Morgen is er een loop bij mij in het dorp en daar wil ik eigenlijk aan mee doen, maar ik weet niet of ik dat durf, na dik 3 weken niet te hebben hardgelopen. Maar aan de andere kant, het is maar iets van 3 km terwijl ik normaal 5.5 / 6 km loop. Dus dat zou theoretisch moeten kunnen.. Ik denk er nog ff over na, hoef me morgenmiddag pas in te schrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 0:30

Break Of Day schreef:
Jip83 schreef:Ik lees toch aardig wat meiden die niet gaan sporten. Ik denk als je op de lager tempo sport en voldoende vooraf, tijdens en na drinkt het goed te doen is. Zonde van alle opgebouwde condities!

Ja, eigenlijk vind ik dat ook best zonde voor mezelf. Ik was redelijk goed bezig met hardlopen, totdat ik 28 juli vakantie kreeg. We zijn eerst 2 weken op vakantie geweest Daar heb ik niet hardgelopen, maar wel bijna iedere dag in de bergen gewandeld. (soms pittig stijgen en dalen). Vorige week heb ik welgeteld 1 x een ritje (30 km) op mijn racefiets gemaakt..

Morgen is er een loop bij mij in het dorp en daar wil ik eigenlijk aan mee doen, maar ik weet niet of ik dat durf, na dik 3 weken niet te hebben hardgelopen. Maar aan de andere kant, het is maar iets van 3 km terwijl ik normaal 5.5 / 6 km loop. Dus dat zou theoretisch moeten kunnen.. Ik denk er nog ff over na, hoef me morgenmiddag pas in te schrijven.

Gewoon meedoen!! Misschien geeft dat meteen weer een impuls om daarna weer verder te gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Ibbeltje ma 20 aug 2012 - 0:32

Gewoon doen BOD ! Zal je een voldoening geven denk ik als het je lukt. En anders heb je gewoon weer goed geoefend. En je bent ook niet helemaal stil geweest in de vakantie, je hebt wel gewandeld. berg op is ook niet niks hoor Wink En je hebt een rit op je racefiets gemaakt....dus helemaal stil heb je niet gezeten. ook al is het dan geen hardlopen. Ik zou zeggen Succes!! smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 0:42

Dankjewel Jip en Ibbeltje voor de motiverende posts! Ik ga het gewoon doen morgen sporten met zon warm weer doen jullie dat? 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met zon warm weer doen jullie dat? Empty Re: sporten met zon warm weer doen jullie dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum