Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor warm eten jullie met dit weer?

+21
Arwyn
Angela_1986
SarahKey
-Belle-
minoessepoes
Jilke
nijntje4
Fayebella
Zwerver
Parisienne
Blond
sanne-84
Mizz_S
Beachgirl
Zonnetje
Jasmine
Lavendel
Rush
Marin
Evalynn
LDJ
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  LDJ do 24 mei 2012 - 2:42

Wat eten jullie savonds nu het warm is?
Ik heb nu helemaal geen zin in warm eten. Ik heb veel meer zin in sla ed.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Evalynn do 24 mei 2012 - 2:45

Vanavond eten we sla en pannekoeken!
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Marin do 24 mei 2012 - 2:46

Dan eet je toch sla Wink Genoeg lekkere salades te bedenken. Eventueel met een warm vleesje of visje.

Ik heb er nog niet zo'n last van. Blijkbaar was 't in mijn huisje echt een stuk koeler. Nu ben ik bij m'n vriend en merk ik pas hoe warm het is. Maar heb gewoon pasta voor vanavond op het menu staan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Rush do 24 mei 2012 - 2:49

Meestal eet ik niets met warm weer. Soms een broodje, of wat fruit.

Patat enzo heb ik altijd vreemd genoeg wel trek in. Evil or Very Mad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Lavendel do 24 mei 2012 - 2:50

Dan eet ik vaak iets lichts als rijst of pasta. Maar gekookte aardappels met vlees en koude groente vind ik ook nog wel te doen. Als ik eenmaal aan het eten ben vind ik alles wel prima smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Jasmine do 24 mei 2012 - 2:58

Als het echt warm is, maak ik vaak een salade van koude pasta. Of we eten huzarensalade met een stokbroodje o.i.d. Ik heb met zulke hoge temperaturen toch al amper zin aan eten, laat staan in warm eten koken.

Ik heb gisteren weer een hele grote pan met pastasalade gemaakt. Heb genoeg over voor vandaag.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Zonnetje do 24 mei 2012 - 7:09

Wij eten dan ook vaak een maaltijdsalade, maar ook wel gewoon pasta, rijst en wraps. Alleen in aardappelpuree of stamppot heb ik dan minder zin.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Beachgirl do 24 mei 2012 - 7:33

Heb vanavond Tilapia filet op met mosterd dille marinade uit de oven, en daarbij ijsbergsla met tomaatjes, komkommer en feta. (Cambridge proof)
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 7:34

Friet met sla
Koude schotel met een salade
Pistoletjes met soep
Pistoletje met broodbeleg
Pastasalade

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Mizz_S do 24 mei 2012 - 8:51

Wij eten gewoon normaal, hetzelfde als altijd dus, heb eigenlijk overal nog wel gewoon trek in.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  sanne-84 do 24 mei 2012 - 9:09

hebben woensdag een koude pastasalade gegeten, en vandaag naar de mac geweest..
morgen eten we een soepje met brood
vind het ook moeilijk.. vaak is het eten zelf niet zo'n probleem (hoewel gekookte aardappelen zie ik niet zitten, maar aardappelen uit de oven wel, maar dan met sla) maar het bereiden wel
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Blond do 24 mei 2012 - 9:51

Het liefste een maaltijdsalade, die ik zelf maak met bijv walnoten, kip, ananas, pijnboompitten, kaas, rozijnen, tonijn of andere lekker dingen erin.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Parisienne do 24 mei 2012 - 10:27

Ik heb vanavond voor mezelf een heerlijke maaltijdsalade gemaakt. Simpel, snel klaar en lekker!

Pasta (gekleurde fussili), bladsla en eikenblad sla en komkommer in blokjes. Heb aardig wat feta-blokjes (in olie) in een kom gedaan en geprakt tot kruimels. Dit door de salade heen gedaan en goed door elkaar. De feta plakt zo lekker aan alles, zodat elk hap smaak heeft. Daarna wat olijfolie, peper en zout, knoflookazijn en balsamico azijn eroverheen gedaan. Klaar!

Edit: ik had vandaag helaas geen croutons in huis, normaal doe ik die er nog doorheen.


Laatst aangepast door Parisienne op do 24 mei 2012 - 10:40; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Zwerver do 24 mei 2012 - 10:40

Rush schreef:Meestal eet ik niets met warm weer. Soms een broodje, of wat fruit.

Patat enzo heb ik altijd vreemd genoeg wel trek in. Evil or Very Mad
Ja ik ook!

Echt avond eten heb ik geen zin in en eet ik dus vrijwel niets. Patat ofzo vind ik dan wel erg lekker Yes
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Fayebella do 24 mei 2012 - 11:04

Meestal een (pasta)salade, soep met een broodje, bbq en vandaag had ik een pizza. Lekker makkelijk vooral.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  nijntje4 do 24 mei 2012 - 11:43

Ik probeer eigenlijk wel nomaal te eten, maar wel veel groente nu merk ik. Ik was naar de markt geweest dus deze week veel asperges (groene, mjam!) en haricots verts. Ook wel een keer zin in koude pastasalade, goed idee!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Jilke do 24 mei 2012 - 18:52

Oh ik eet met dit weer ook gewoon alles hoor, zelfs boerenkool met worst Wink Ligt nog in de vriezer..hmmm!

Alleen inderdaad het koken heb ik dan geen zin in (normaal ook al niet, laat staan als het 25 graden in mijn kleine keukentje is).

Maandag weet ik eigenlijk niet eens meer wat ik gegeten heb..
Dinsdag had ik friet gehaald..
Woensdag gekruidde krieltjes, tauge, witte kool, prei en 2 drumsticks. Als toetje verse aardbeien en mango!
Donderdag heb ik een groentepizza op, was erg lekker. En als nagerecht weer aardbeien en mango.

Vandaag moet ik tot laat werken, en ben pas kwart voor zeven thuis, dus dat zal iets simpels zijn. Heb nog speklapjes liggen, die bak ik misschien wel met wat brood ofzo. Mijn vriend eet toch al eerder als mij dan.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 19:29

Ik ben van huis uit gewend om gewoon door te blijven eten, mijn vader word echt niet gelukkig van een maaltijdsalade. Dus had ik eergisteren voor mijn vriend stampot rauwe andijvie gemaakt met een verse worst erbij. (hij werkt in een houtzagerij en heeft dus erg zwaar werk, ik denk die lust wel een goed vullende maaltijd!) maar nee, hij had daar echt geen zin in, dus gisteren hebben we wel een maaltijdsalade gegeten Wink

Ik denk dat we dit jaar weer net zoals vorig jaar veel de BBQ aan zullen steken, salade op tafel zetten, aardappeltjes in de oven en het vlees op de BBQ. Lekker simpel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  minoessepoes do 24 mei 2012 - 19:51

Wat frissere en lichtere dingen inderdaad ik heb voor de komende dagen een maaltijdsalade met verse spinazie en een noodle salade op het programma staan. Vandaag eten we wraps met een koude vulling (dus allemaal rauwkost en ham). Maar als het heel warm is vind ik een kop (beetje zoute) soep vaak ook wel weer heel lekker.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  -Belle- do 24 mei 2012 - 20:44

Wij eten gewoon de dingen die we altijd eten, misschien iets meer sla. En lekker veel komkommer, dat hapt gewoon lekker weg Wat voor warm eten jullie met dit weer? 561177
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  SarahKey vr 25 mei 2012 - 1:05

Eigenlijk eten we gewoon normaal zoals anders. Alleen geen stamppotten en ander wintervoedsel.

Wel kook ik makkelijk. Ga niet een uur ofzo lopen zweten boven pannen.
Woensdag hebben we de bbq aangestoken en gisteren heb ik een simpel soepje gemaakt.
Vanavond een pasta'tje wat ook zo klaar is.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Angela_1986 vr 25 mei 2012 - 5:15

Ik vind het ook lastig met dit weer; koken is sowieso al niet m'n favoriete bezigheid en honger heb ik ook niet veel. Als het aan mij lag at ik alleen maar brood(jes) maar ja, dat is ook niet zo'n goed idee, beetje eenzijdig.

Gisteren heb ik huzarensalade op met stokbrood, kruidenboter, ananas, ham en de andere hadden er ook rauwkost bij maar dat lust ik niet.

Vandaag ga ik koude wraps eten. Die besmeer ik met philadelphia, dan 'n plakje kipfilet erop en tenslotte spinazie.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Arwyn vr 25 mei 2012 - 6:02

Wij eten eigenlijk net zo als anders, hebben zelfs nog stamppot gehad deze week Laughing
Hoefde van mij niet zo, maar vriend had er zin in.
Sla met gebakken aardappeltjes en een stukje vlees vind ik met dit weer ook altijd lekker.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Leine vr 25 mei 2012 - 11:00

Ik heb vandaag koude wraps op met (rauwe) spinazie en een soort salsa van avocado, tomaat, komkommer, ui en een beetje citroensap. Heel makkelijk, lekker, gezond en fris! Very Happy
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  loura zo 27 mei 2012 - 22:57

Ik lust altijd wel alles maar ik heb dan nooit zin om te koken! Dus meestal wat simpels of lekker uit eten Very Happy Terrasje zitten met saladetje heb ik altijd het meest zin in
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor warm eten jullie met dit weer? Empty Re: Wat voor warm eten jullie met dit weer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum