Boodschappen
+19
Raindrop
aniet
Zonnetje
sonly
Lynn_
Mamsie
Arwyn
Phileine
Gizmo
Petteflet
Sjonno
SarahKey
Guus
Pien
minoessepoes
Blond
smooch
Susan
Sarah1985
23 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Boodschappen
Atelier Madame schreef:Mijn vriend eet ook een kilo kaas per week Het gaat dan ook echt op elke boterham die ie eet, en ook over de macaroni/lasagne etc. En ik eet er ook regelmatig wel van, mss niet heel gezond maar wel lekker!
Qua boodschappen ben ik ongeveer 100 euro in de maand voor mij alleen kwijt, inc alles eet ongeveer 1/2 keer per week wel bij mn ouders/schoonouders.
Haha mijn vriend ook.. Ook over zijn gebakken ei, zijn pizza, de pasta.. noem maar op.. (Ik lust geen kaas, dus hij eet die kilo echt helemaal alleen op! En voor zijn middag lunch op zijn werk hoeft hij niet eens eigen brood/kaas mee te nemen, want dat hebben ze daar! dus waarschijnlijk eet hij wel 1.2 kilo per week haha)
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Lynn_ schreef:Ik vind vleesbeleg trouwens ook altijd een lastige. Ik wil namelijk niet iedere dag hetzelfde op mijn brood maar ook niks weggooien.
Vleeswaren die ik haal zijn minimaal een week goed, en dan heb ik 3 soorten: cervelaat, achterham en boterhamworst. Als het uit kan ook wel eens duurdere dingen als rosbief of gekruide kipfilet. Dat eet ik zelf niet veel, vriend wel. maar ik zie echt wel lange houdbaarheid data hoor. Of koop je alles van het versvak? Dat is vaak minder lang goed ( maar ook duurder ).
Bij Lidl hebben ze idd heel lekker vleeswaren.
Kopen wij het ook altijd.
Ook goed houdbaar!
Gast- Gast
Wij zijn met z'n tweeën en ik denk dat wij ongeveer €60,- per week kwijt zijn aan onze boodschappen. Wij roken niet en mijn vriend is de enige die alcohol (voornamelijk bier;Grolsch) drinkt. Onze boodschappen komen van de C1000 en voor een paar dingetjes gaan we naar de Sanders; die is 100m lopen Maar de winkel en het personeel zijn niet zo geweldig en daarnaast heeft C1000 een veel uitgebreider assortiment..
Maar ik vind dat je het netjes hebt gedaan!
Mijn moeder koopt altijd boodschappen voor 4 personen en zij is elke week rond de 130,- kwijt. Geen kleine kinderen maar wel mijn zusje (19) en mijn broertje (16) en oja mijn ouders roken allebei..en dat tikt ook heel erg aan..
Maar ik vind dat je het netjes hebt gedaan!
Mijn moeder koopt altijd boodschappen voor 4 personen en zij is elke week rond de 130,- kwijt. Geen kleine kinderen maar wel mijn zusje (19) en mijn broertje (16) en oja mijn ouders roken allebei..en dat tikt ook heel erg aan..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn met zn 2-en gemiddeld 45 euro per week kwijt. Ik doe boodschappen bij de Albert Heijn.
Honey*Bee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben meestal tussen de €125,- en €150,- per week kwijt. Per maand zit ik meestal tussen de €550,- en €600,-. (Is wel inclusief pampers en pamperdoekjes).
Vind het vrij veel, maar dat veranderd hopelijk met een jaartje allemaal wel weer.
Daarnaast geeft mijn man nog voor zo'n € 60,- a € 80,- per week uit aan eten & drinken op het werk of onderweg. Echt zonde.
Vind het vrij veel, maar dat veranderd hopelijk met een jaartje allemaal wel weer.
Daarnaast geeft mijn man nog voor zo'n € 60,- a € 80,- per week uit aan eten & drinken op het werk of onderweg. Echt zonde.
Gast- Gast
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Boodschappen
» Waar doe jij je boodschappen?
» Boodschappen duurder?
» 'Standaard' boodschappen.
» Boodschappen biologisch
» Waar doe jij je boodschappen?
» Boodschappen duurder?
» 'Standaard' boodschappen.
» Boodschappen biologisch