Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ander drinken naast BV

+12
CCC
Tania
_Nina
Puggle
Happydobby
Linda
Clapperdie
Lejow
Printje
Susan
mickey
Aimee
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ander drinken naast BV - Pagina 2 Empty Re: Ander drinken naast BV

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 17:38

Het is natuurlijk niet zo dat hij het verbiedt om water aan te bieden naast bv, hij adviseert alleen om het niet te doen, omdat bv meer belangrijke voedingsstoffen zoals zouten bevat. Die zijn belangrijktegen uitdrogen en dat zit niet in water. Voor al het andere wat hij nu drinkt, drinkt hij geen bv meer. Ik zou dus wel proberen om hem een keer extra aan te leggen en als hij niet wil, wat anders aanbieden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ander drinken naast BV - Pagina 2 Empty Re: Ander drinken naast BV

Bericht  Liadan za 18 aug 2012 - 17:57

Als je niet genoeg kolft om wat extra borstvoeding te geven, dan zou ik ook water aanbieden naast de flessen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ander drinken naast BV - Pagina 2 Empty Re: Ander drinken naast BV

Bericht  Aimee za 18 aug 2012 - 18:10

Rejoy. schreef:Het is natuurlijk niet zo dat hij het verbiedt om water aan te bieden naast bv, hij adviseert alleen om het niet te doen, omdat bv meer belangrijke voedingsstoffen zoals zouten bevat. Die zijn belangrijktegen uitdrogen en dat zit niet in water. Voor al het andere wat hij nu drinkt, drinkt hij geen bv meer. Ik zou dus wel proberen om hem een keer extra aan te leggen en als hij niet wil, wat anders aanbieden.

Ik weet dat hij het niet verbied hoor, maar hij begint zijn artikel met 'Baby's doen het prima op uitsluitend borstvoeding gedurende de eerste zes maanden. ' Dus ik vroeg me af of extra water geven dan alleen niet wordt aangeraden voor jongere babies, of gewoon altijd voor kindjes die BV krijgen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ander drinken naast BV - Pagina 2 Empty Re: Ander drinken naast BV

Bericht  *Lookie* za 18 aug 2012 - 21:39

Ik geef H nu ook wel extra drinken, water of roosvicee. Hij dronk gisteren de laatste fles (afgekolfde melk met rijstebloem) maar half leeg maar wou gelkkig nog wel 50cc water. Nou, dan vind ik dat ook prima. Verder heb ik gisteren een keer extra aangelegd en H heeft nog wat heel verdunde roosvicee gehad 's middags.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ander drinken naast BV - Pagina 2 Empty Re: Ander drinken naast BV

Bericht  SarahKey za 18 aug 2012 - 22:33

Water kan en mag je altijd tussendoor geven. Juist met deze temperaturen. Ik geef S alleen water tussendoor. Thee/diksap dat komt allemaal nog wel een keer. Hij vind het heerlijk.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ander drinken naast BV - Pagina 2 Empty Re: Ander drinken naast BV

Bericht  Linda za 18 aug 2012 - 22:53

SarahKey schreef:Water kan en mag je altijd tussendoor geven. Juist met deze temperaturen. Ik geef S alleen water tussendoor. Thee/diksap dat komt allemaal nog wel een keer. Hij vind het heerlijk.

Het kan en mag ook wel, alleen is het met borstvoeding niet nodig. Mits je natuurlijk bij je kind in de buurt bent en op verzoek laat voeden. Als iemand die borstvoeding geeft dat doet, dan is water helemaal niet nodig.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ander drinken naast BV - Pagina 2 Empty Re: Ander drinken naast BV

Bericht  SarahKey za 18 aug 2012 - 22:56

Linda schreef:
SarahKey schreef:Water kan en mag je altijd tussendoor geven. Juist met deze temperaturen. Ik geef S alleen water tussendoor. Thee/diksap dat komt allemaal nog wel een keer. Hij vind het heerlijk.

Het kan en mag ook wel, alleen is het met borstvoeding niet nodig. Mits je natuurlijk bij je kind in de buurt bent en op verzoek laat voeden. Als iemand die borstvoeding geeft dat doet, dan is water helemaal niet nodig.

Nee dat snap ik wel, maar als je zoals de TO moet werken ben je niet de hele dag bij je kind. En dan past een ander op. Dan zou ik dus gewoon water tussendoor geven Ander drinken naast BV - Pagina 2 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ander drinken naast BV - Pagina 2 Empty Re: Ander drinken naast BV

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum