Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

+5
Flip Fluitketel
PapillonRose
Susan
Rumble
duckie
9 plaatsers

Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  duckie do 2 jun 2011 - 7:51

vanaf welke leeftijd kreeg jullie kindje wat anders te drinken naast melk?
en wat gaven jullie? en waarom zijn jullie hier mee begonnen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 7:59

Ik denk dat wij rond de 6 maanden zijn begonnen met af en toe wat water of thee. Dat krijgt ze nu nog. Ik heb wel eens aangelengde diksap geprobeerd met warm weer, maar daar moest ze helemaal niks van hebben. Thee is hier absolute favoriet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  Rumble do 2 jun 2011 - 7:59

Wij geven ook gewoon water *spa blauw* (wel 20 sec in de magnetron opgewarmd) of bedoel je echt diksap e.d.?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  duckie do 2 jun 2011 - 8:05

bedoelde eigenlijk van alles, wat benieuwd wanneer iedereen iets anders begon te geven
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  Susan do 2 jun 2011 - 8:06

Met 6 of 7 maanden ongeveer. Ezra kreeg vooral diksap, Yrsa thee en Roosvicee Multivit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  PapillonRose do 2 jun 2011 - 8:06

Na 6 maanden ben ik er ook voorzichtig mee begonnen. In het begin wilde ze eigenlijk niets. Uiteindelijk drinkt ze nu graag diksap of roosvicée. Dat verdun ik overigens wel heel erg, het is heel erg waterig maar zo drinkt ze het goed. Water en thee wilde ik liever eigenlijk, maar dat blijkt ze toch niet zo geweldig te vinden. Ik geef het nog wel af en toe, en dan drinkt ze er gelukkig wel wat van. Maar lang niet zo goed als van de roosvicée en diksap.

Ik ben er toen mee begonnen omdat ze minder flessen kreeg en ik toch wilde dat ze een beetje extra vocht binnenkreeg voor het geval dat. En ze moeten er toch een keer aan wennen, dus dat maar meteen gecombineerd.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  Flip Fluitketel do 2 jun 2011 - 8:07

Hier begonnen rond 6,5 maand met water en diksap.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:13

Amé (7 maanden) krijgt nu af en toe water ook ivm de warmte, maar ze vindt er niet zoveel aan.
Lise en Mas kregen beide extra vocht rond de 5 maanden, maar die waren ook eerder naar 4 of zelfs 3 flessen. Amé zit er nog steeds op 5 en amper bijvoeding. Al gaat het steeds beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  Bruintje Beer do 2 jun 2011 - 8:14

ongeveer met 6/7 maanden. Ze kreeg/krijgt diksap, water en thee zonder suiker. Als we weggaan krijgt ze wicky
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:37

Met een maand of zeven / acht, dacht ik. Toen dronk ze vooral lauwe groene thee of water. Nu drinkt ze ook wel Vifit of vruchtensappen (zonder toegevoegde suiker).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:53

Vogens mij ben ik met 7 maanden begonnen. Hij lust tot nu toe alleen maar water met een beetje Dixap. Thee enz moet hij niks van hebben !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  Teddyaapje do 2 jun 2011 - 10:02

T (7mnd) heeft tot nu toe alleen maar bv gehad en heel af en toe een slokje water. Hoop het nog even zo te kunnen houden!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  Liadan do 2 jun 2011 - 19:44

Yara heeft tot een jaar niks anders te drinken gehad als borstvoeding, daarna kreeg ze vooral water, later ook diksap, melk en roosvicee.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  loesje do 2 jun 2011 - 19:58

vanaf ongeveer 6 maanden kreeg alex verdunde caravacevitan
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer wat anders drinken naast melk? Empty Re: vanaf wanneer wat anders drinken naast melk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum