Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

+12
PrimaBella
SleepingBeauty
Melisande
Barbabella
Suus
Flippin' Bitch
Chocolate Cookie
Marin
Oasis
bolus26
mzcharlotte
Caresses
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:06

Oftewel wat voor leuks heb je op de planning staan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:08

Het idee dat ik vakantie hebt maakt het super Very Happy Heb alleen nog maar boodschappen en huishouden op de planning maar boeiend Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:08

Niets. Ik hoopte op seks, maar mijn telefoon blijft uit zichzelf akelig stil. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:09

Morgen lekker wandelen bij een kasteeltje hier in de buurt en met een beetje geluk daarna een lekker gebakje scoren. En verder gewoon heerlijk rustig aan doen en genieten van de schopjes in m'n buik.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Caresses vr 12 aug 2011 - 10:09

Loveland morgen

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  mzcharlotte vr 12 aug 2011 - 10:09

Trouwringen uitzoeken en het forum bijlezen. Ik heb een hele shitload gemist geloof ik.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:10

Maura schreef:Niets. Ik hoopte op seks, maar mijn telefoon blijft uit zichzelf akelig stil. :P
Wat voor telefoon heb jíj dan? Moet een heftige vibreerstand zijn.:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  bolus26 vr 12 aug 2011 - 10:11

uhm t ziet er niet zo hoopgevend uit.
slecht weer, etentje bij mn schoonouders waar ik geen zin in heb en een beetje ruzie met mn man ( nou je we irriteren elkaar zou je kunnen zeggen)

dus ik hoop op betere tijden :P
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Oasis vr 12 aug 2011 - 10:12

freakielief schreef:
Maura schreef:Niets. Ik hoopte op seks, maar mijn telefoon blijft uit zichzelf akelig stil. :P
Wat voor telefoon heb jíj dan? Moet een heftige vibreerstand zijn.:P

Laughing

Ontopic: ik ga mijn haar verven, en ik ga morgenavond naar de kermis!
en oja, ik heb eindelijk vakantieeee! cheers
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 10:16

Mijn vriend gaat m'n ouders ontmoeten en vice versa! Dat vind ik heel bijzonder en heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Kijk er dan ook al de hele week naar uit, zo'n zin in!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:18

zegmaar_ schreef:Trouwringen uitzoeken en het forum bijlezen. Ik heb een hele shitload gemist geloof ik.
Leuk! Al een globaal idee over hoe ze moeten worden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:20

Joy_ schreef:Mijn vriend gaat m'n ouders ontmoeten en vice versa! Dat vind ik heel bijzonder en heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Kijk er dan ook al de hele week naar uit, zo'n zin in!
Spannend Joy! 'Al' jouw ouders of gewoon je moeder en stiefvader?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  mzcharlotte vr 12 aug 2011 - 10:24

freakielief schreef:
zegmaar_ schreef:Trouwringen uitzoeken en het forum bijlezen. Ik heb een hele shitload gemist geloof ik.
Leuk! Al een globaal idee over hoe ze moeten worden?

Jawel, klassiek eenvoudig, iets dat je later nog uit kan bouwen (een steentje erbij ofzo). Witgoud, dat dan wel.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 10:24

Moeder en stiefvader. Waar jij geweest bent dus. En dan volgende week zijn ouders en mijn vader en stiefmoeder combineren we me de terugreis van ons weekendje Brugge, dan komen we er toch langs. Ik heb serieus een stamboom voor m moeten maken omdat ie echt geen ene hout van m'n familie snapt. Hij is echt hard aan t studeren om t te leren haha.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:28

Joy, jullie pakken het wel meteen grondig aan!Very Happy En lief dat ie zo z'n best doet om de stamboom te vatten.Wink

Zegmaar, wist niet eens dat dat kon, uitbouwmogelijkheden (ik heb meteen een serre o.i.d. in gedachten, maar ik begrijp wat je bedoelt :P ). Witgoud hebben wij ook (en klassiek).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:36

Joy_ schreef:Mijn vriend gaat m'n ouders ontmoeten en vice versa! Dat vind ik heel bijzonder en heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Kijk er dan ook al de hele week naar uit, zo'n zin in!

Spannend! Fijn dat het zo serieus is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 18:28

Ehm dat mijn ouders weer terug komen van vakantie en mijn zus ook met mijn lieve nichtjes. Die wil ik echt plat knuffelen.. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 18:57

Goedemorgen!

Ik heb geen wilde weekendplannen, maar mijn vriend viert vanavond zijn verjaardag. Er komen aardig wat mensen, dus dat is wel gezellig!

Wie gaat er nog meer iets leuks doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 19:25

Wij gaan misschien vandaag nog even naar Schiphol, doen we vaker, vinden we echt een uitje :-) En morgen ga ik bij mijn ouders langs, al veel te lang niet geweest. Verder heb ik weinig plannen maar wordt dit vast een vrolijk weekend :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 19:28

Leuk Maple! Ik vind Schiphol ook altijd een soort van uitje, maar het is niet echt om de hoek voor mij Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 19:30

Haha, voor ons wel redelijk, we hebben een directe busverbinding en zitten er dus zonder overstappen binnen 20-25 minuten. Maar al die mensen kijken en dan het panoramaterras op en een beetje vakantiesfeer proeven, heerlijk. Over 3 weken mogen we zelf Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 19:38

Ik zit nu aan mijn ontbijt, straks ga ik poetsen, dan het saldo op mijn bankrekening checken, en als dat het toelaat, ga ik shoppen Very Happy .
Morgen haal ik mijn vriend weer op van de luchthaven in Eindhoven, hij komt morgen terug uit Mallorca bounce
yeah! Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Chocolate Cookie vr 12 aug 2011 - 21:20

Ik ga vanavond naar de allerlaatste We Will Rock You bounce
Morgen op visite bij kennissen, das altijd gezellig bij hun. Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:26

Niet veel op de planning hier. Beetje rusten voordat ik maandag weer aan het werk ga. Zo nog even de stad in en vanavond met een goed boek de de bank liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 21:34

Mn vriend die vanavond/morgen komt smile Verder heb ik sowieso wel een bijzonder weekend, ik heb oproepdienst van mn werk. Moet helaas sowieso vanmiddag een paar uurtjes heen om een gesprek te voeren met nieuw opgenomen patienten en morgenmiddag weer. Hoop dat ze me verder niet bellen, woensdag toen mn vriend er was was ik bijna 2 uur aan het bellen, was niet leuk Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaat jouw weekend bijzonder maken? Empty Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum