Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?
+12
PrimaBella
SleepingBeauty
Melisande
Barbabella
Suus
Flippin' Bitch
Chocolate Cookie
Marin
Oasis
bolus26
mzcharlotte
Caresses
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?
Het idee dat ik vakantie hebt maakt het super Heb alleen nog maar boodschappen en huishouden op de planning maar boeiend
Gast- Gast
Niets. Ik hoopte op seks, maar mijn telefoon blijft uit zichzelf akelig stil.
Gast- Gast
Morgen lekker wandelen bij een kasteeltje hier in de buurt en met een beetje geluk daarna een lekker gebakje scoren. En verder gewoon heerlijk rustig aan doen en genieten van de schopjes in m'n buik.
Gast- Gast
Loveland morgen
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Trouwringen uitzoeken en het forum bijlezen. Ik heb een hele shitload gemist geloof ik.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Wat voor telefoon heb jíj dan? Moet een heftige vibreerstand zijn.Maura schreef:Niets. Ik hoopte op seks, maar mijn telefoon blijft uit zichzelf akelig stil.
Gast- Gast
uhm t ziet er niet zo hoopgevend uit.
slecht weer, etentje bij mn schoonouders waar ik geen zin in heb en een beetje ruzie met mn man ( nou je we irriteren elkaar zou je kunnen zeggen)
dus ik hoop op betere tijden
slecht weer, etentje bij mn schoonouders waar ik geen zin in heb en een beetje ruzie met mn man ( nou je we irriteren elkaar zou je kunnen zeggen)
dus ik hoop op betere tijden
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
freakielief schreef:Wat voor telefoon heb jíj dan? Moet een heftige vibreerstand zijn.Maura schreef:Niets. Ik hoopte op seks, maar mijn telefoon blijft uit zichzelf akelig stil.
Ontopic: ik ga mijn haar verven, en ik ga morgenavond naar de kermis!
en oja, ik heb eindelijk vakantieeee!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Mijn vriend gaat m'n ouders ontmoeten en vice versa! Dat vind ik heel bijzonder en heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Kijk er dan ook al de hele week naar uit, zo'n zin in!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Leuk! Al een globaal idee over hoe ze moeten worden?zegmaar_ schreef:Trouwringen uitzoeken en het forum bijlezen. Ik heb een hele shitload gemist geloof ik.
Gast- Gast
Spannend Joy! 'Al' jouw ouders of gewoon je moeder en stiefvader?Joy_ schreef:Mijn vriend gaat m'n ouders ontmoeten en vice versa! Dat vind ik heel bijzonder en heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Kijk er dan ook al de hele week naar uit, zo'n zin in!
Gast- Gast
freakielief schreef:Leuk! Al een globaal idee over hoe ze moeten worden?zegmaar_ schreef:Trouwringen uitzoeken en het forum bijlezen. Ik heb een hele shitload gemist geloof ik.
Jawel, klassiek eenvoudig, iets dat je later nog uit kan bouwen (een steentje erbij ofzo). Witgoud, dat dan wel.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Moeder en stiefvader. Waar jij geweest bent dus. En dan volgende week zijn ouders en mijn vader en stiefmoeder combineren we me de terugreis van ons weekendje Brugge, dan komen we er toch langs. Ik heb serieus een stamboom voor m moeten maken omdat ie echt geen ene hout van m'n familie snapt. Hij is echt hard aan t studeren om t te leren haha.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy, jullie pakken het wel meteen grondig aan! En lief dat ie zo z'n best doet om de stamboom te vatten.
Zegmaar, wist niet eens dat dat kon, uitbouwmogelijkheden (ik heb meteen een serre o.i.d. in gedachten, maar ik begrijp wat je bedoelt ). Witgoud hebben wij ook (en klassiek).
Zegmaar, wist niet eens dat dat kon, uitbouwmogelijkheden (ik heb meteen een serre o.i.d. in gedachten, maar ik begrijp wat je bedoelt ). Witgoud hebben wij ook (en klassiek).
Gast- Gast
Joy_ schreef:Mijn vriend gaat m'n ouders ontmoeten en vice versa! Dat vind ik heel bijzonder en heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Kijk er dan ook al de hele week naar uit, zo'n zin in!
Spannend! Fijn dat het zo serieus is.
Gast- Gast
Ehm dat mijn ouders weer terug komen van vakantie en mijn zus ook met mijn lieve nichtjes. Die wil ik echt plat knuffelen..
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb geen wilde weekendplannen, maar mijn vriend viert vanavond zijn verjaardag. Er komen aardig wat mensen, dus dat is wel gezellig!
Wie gaat er nog meer iets leuks doen?
Ik heb geen wilde weekendplannen, maar mijn vriend viert vanavond zijn verjaardag. Er komen aardig wat mensen, dus dat is wel gezellig!
Wie gaat er nog meer iets leuks doen?
Gast- Gast
Wij gaan misschien vandaag nog even naar Schiphol, doen we vaker, vinden we echt een uitje :-) En morgen ga ik bij mijn ouders langs, al veel te lang niet geweest. Verder heb ik weinig plannen maar wordt dit vast een vrolijk weekend
Gast- Gast
Leuk Maple! Ik vind Schiphol ook altijd een soort van uitje, maar het is niet echt om de hoek voor mij
Gast- Gast
Haha, voor ons wel redelijk, we hebben een directe busverbinding en zitten er dus zonder overstappen binnen 20-25 minuten. Maar al die mensen kijken en dan het panoramaterras op en een beetje vakantiesfeer proeven, heerlijk. Over 3 weken mogen we zelf
Gast- Gast
Ik zit nu aan mijn ontbijt, straks ga ik poetsen, dan het saldo op mijn bankrekening checken, en als dat het toelaat, ga ik shoppen .
Morgen haal ik mijn vriend weer op van de luchthaven in Eindhoven, hij komt morgen terug uit Mallorca
yeah!
Morgen haal ik mijn vriend weer op van de luchthaven in Eindhoven, hij komt morgen terug uit Mallorca
yeah!
Gast- Gast
Ik ga vanavond naar de allerlaatste We Will Rock You
Morgen op visite bij kennissen, das altijd gezellig bij hun.
Morgen op visite bij kennissen, das altijd gezellig bij hun.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Niet veel op de planning hier. Beetje rusten voordat ik maandag weer aan het werk ga. Zo nog even de stad in en vanavond met een goed boek de de bank liggen.
Gast- Gast
Mn vriend die vanavond/morgen komt Verder heb ik sowieso wel een bijzonder weekend, ik heb oproepdienst van mn werk. Moet helaas sowieso vanmiddag een paar uurtjes heen om een gesprek te voeren met nieuw opgenomen patienten en morgenmiddag weer. Hoop dat ze me verder niet bellen, woensdag toen mn vriend er was was ik bijna 2 uur aan het bellen, was niet leuk
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..
» Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?
» Hoe was jouw weekend?
» Hoe was jouw weekend?
» Weekend! Wat zijn jouw plannen?
» Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?
» Hoe was jouw weekend?
» Hoe was jouw weekend?
» Weekend! Wat zijn jouw plannen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: