Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Benen..

+32
VeryCherry
Ooh La La!
Flippin' Bitch
Mizz_S
Elliot
Silver
Lenthe
Thunder
Lady1984
*Lookie*
Pandora
Vanilla Queen
Zininzon
Lonely Goatherd
Alex
Lejow
Rush
SuzieQ
Aziraphale
Shisha
Blond
Beachgirl
Rebecca
_Lacey_
Poubelle
Bliss
loura
Kowalski
Jeanette
Bimbam
Zwerver
Toet
36 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Benen.. - Pagina 3 Empty Re: Benen..

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 1:33

Dit is dan wel een benenklaagtopic, maar ik kan me niet voorstellen dat jullie allemaal lelijke benen hebben. Laat staan knieën, want dat zijn toch wel van die dingen die zó neutraal zijn dat ze niet mooi of lelijk kúnnen zijn.

Ik vind mijn benen wel mooi. Goed, ik heb cellulitis, maar dat hoort. Vrouwelijke vet- en huidcellen zijn nu eenmaal zo gebouwd dat (bijna) iedereen het heeft. Verder zijn ze redelijk slank van het fietsen en hebben ze redelijk kleurtje. Hier en daar een spatadertje, maar dat mag de pret niet drukken. Eigenlijk bizar hoe kritiekloos ik ben op mijn benen, terwijl mijn buik en borsten voortdurend negatieve feedback krijgen. Misschien moet ik dezelfde blik naar hen ontwikkelen, da's wel zo eerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Benen.. - Pagina 3 Empty Re: Benen..

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 2:21

Rood, ik vind jouw posts altijd zo leuk om te lezen, bijna poetisch hoe jij alledaagse dingen kunt beschrijven Benen.. - Pagina 3 561177

Ik hou ook van mijn benen! Ze zijn zo'n beetje de enige onderdelen van mijn lichaam waar ik geen issues mee heb. Lang, slank, niet te gespierd, niet te vettig. Natuurlijk; ze zijn wit en ik heb een ietsiepietsie striae, maar daar kan ik mee leven. Vooral als ik pumps draag vind ik ze mooi Benen.. - Pagina 3 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Benen.. - Pagina 3 Empty Re: Benen..

Bericht  tweeling di 28 aug 2012 - 4:15

Mijn benen zijn slap en door de zwangerschap heb ik veel meer cellulite en spataderen gekregen, vreselijk!! Straks weer lekker sporten, hoop dat ik daarmee nog wat kan redden smile
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Benen.. - Pagina 3 Empty Re: Benen..

Bericht  TNMN wo 29 aug 2012 - 5:14

Meh, mijn enkels en kuiten zijn te dun waardoor alle skinny's eigenlijk niet strak zitten daar en alle laarzen te wijd zijn. Ik ben best tevreden met mijn bovenbenen, al zit er wel wat straie op doordat mijn heupen te snel groeiden toen ik 18 was. Ik draag wel korte broeken maar heb dan altijd wel hele dunne ielige enkeltjes..
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Benen.. - Pagina 3 Empty Re: Benen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum