Spierwitte benen
+4
SuzieQ
Blond
Lousanne
Sterre
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spierwitte benen
Hoe vaak ze ook in de zon komen, mijn benen verkleuren heeelemaal niks. Mijn huid lijkt wel doorschijnend, met name op mijn onderbenen. Dat terwijl de rest van mijn lichaam (behalve mijn buik) wel een beetje bruin wordt. Over twee weken heb ik een bruiloft en mijn jurkje, die ik het liefst zonder panty aan wil, staat toch een stuk beter met een beetje kleur op mijn benen. Liever ga ik niet onder de zonnebank, maar als dat het enige redmiddel is doe ik misschien wel een kuurtje van 3x.
Chance had het een tijdje geleden over hele fijne zelfbruinende spray, ik geloof van Garnier (?). Iemand tips voor zelfbruinende middelen waar je niet oranje van wordt en die als je goed scrubt en onthaart geen strepen geven?
Iemand DE tip?
Chance had het een tijdje geleden over hele fijne zelfbruinende spray, ik geloof van Garnier (?). Iemand tips voor zelfbruinende middelen waar je niet oranje van wordt en die als je goed scrubt en onthaart geen strepen geven?
Iemand DE tip?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Spierwitte benen
Ik gebruik in het voorjaar altijd een tijdje zo'n bodylotion van dove waar ook wat zelfbruinend spul in zit. Als je dit een of 2 weken gebruikt worden je benen ietsje bruiner. Ik gebruik het altijd om het hele erg wit eraf te krijgen. Het geeft minder effect dan een zelfbruiner enzo, maar ik vind het wat veiliger omdat je geen strepen/vlekken oid krijgt.
Wat ik zeg, verwacht niet dat je opeens super bruin bent, maar het hele spierwitte is dan van je benen af.
Edit: en ik vind echte zelfbruiner er vaak zo nep uit zien, een beetje gelig/oranje wordt je dan, dat is bij deze niet.
Wat ik zeg, verwacht niet dat je opeens super bruin bent, maar het hele spierwitte is dan van je benen af.
Edit: en ik vind echte zelfbruiner er vaak zo nep uit zien, een beetje gelig/oranje wordt je dan, dat is bij deze niet.
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Ja ik heb van Garnier No Trace, No Bronzer.
Maar niet vaker dan 1x sprayen, dan heb je een heel natuurlijk kleurtje. Als je dat vaker sprayt wordt het niet mooier.
Maar niet vaker dan 1x sprayen, dan heb je een heel natuurlijk kleurtje. Als je dat vaker sprayt wordt het niet mooier.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Thanks, goed om te weten! Ik ga even naar de drogist en daar kiezen wat ik wil proberen. Mocht het toch onegaal worden, dan is de schade over 2 weken hopelijk hersteld
Sterre- Ratel
Je kunt misschien ook een keertje spraytannen?
En anders raad ik je de notenmelk zelfbruiner van de kruidvat aan!
En anders raad ik je de notenmelk zelfbruiner van de kruidvat aan!
Gast- Gast
Ik heb ook die van Garnier gehad, werd bij mij ook erg mooi en egaal (alleen als het eraf gaat, gaat het strepen. Dus wel de dag van tevoren pas op doen).
Welke ik ook erg mooi vind, zijn de zelfbruinende doekjes van Kruidvat eigen merk. Die koop je geloof ik per 2. Bruinen mooi egaal en gemakkelijk om aan te brengen. Ik zou het inderdaad even van tevoren testen. Ik ga ze ook weer halen, heb een bruiloft eind augustus en dan wil ik ook een beetje bruine benen.
Welke ik ook erg mooi vind, zijn de zelfbruinende doekjes van Kruidvat eigen merk. Die koop je geloof ik per 2. Bruinen mooi egaal en gemakkelijk om aan te brengen. Ik zou het inderdaad even van tevoren testen. Ik ga ze ook weer halen, heb een bruiloft eind augustus en dan wil ik ook een beetje bruine benen.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik heb een tube van loreal en die word niet oranje.. Ik ben zelf ook echt spierwit maar met dit spul durf ik nog wel met blote benen te lopen
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zweer bij de zonnebank, ben normaal een bleekscheet maar moet nu echt opletten dat ik niet té bruin word. Ik ben al een tijdje niet geweest, maar normaal ga ik eens in de 1-2 weken. Ook even een stukje ontspanning.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Statler schreef:Ik zweer bij de zonnebank, ben normaal een bleekscheet maar moet nu echt opletten dat ik niet té bruin word. Ik ben al een tijdje niet geweest, maar normaal ga ik eens in de 1-2 weken. Ook even een stukje ontspanning.
Helpt echt niet bij mij.. Ik ben miss een paar dagen gekleurd en daarna weer zo wit als daarvoor. Dan zou ik dus om de paar dagen moeten gaan en das echt slecht voor de huid.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Statler schreef:Ik zweer bij de zonnebank, ben normaal een bleekscheet maar moet nu echt opletten dat ik niet té bruin word. Ik ben al een tijdje niet geweest, maar normaal ga ik eens in de 1-2 weken. Ook even een stukje ontspanning.
Helpt echt niet bij mij.. Ik ben miss een paar dagen gekleurd en daarna weer zo wit als daarvoor. Dan zou ik dus om de paar dagen moeten gaan en das echt slecht voor de huid.
Ik moet het ook echt opbouwen, nu zit de kleur er bij mij ook langer dan in het begin. Ik ben al een maand niet geweest en mijn benen zijn nog altijd echt bruin voor mijn doen, bruiner dan die van de gemiddelde collega van mij ( ), terwijl het bruine in het begin zó vervolgen was als ik niet regelmatig ging.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ik heb gisteren deze gekocht, omdat het speciaal voor een lichte huid is en langzaam de kleur opbouwt. Minder kans op rare verkleuringen denk ik. Mocht ik na een week nog niet tevreden zijn dan kan ik altijd een echte zelfbruiner er op smeren/sprayen. Thanks voor de adviezen!
Sterre- Ratel
Pfff, hier hetzelfde met mijn witte melkflessen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Kun je niet een keertje je laten sprayen? Kost volgens mij 30 euro, wordt je ingesprayd door een professioneel en dat blijft iets van 10 dagen zitten. 3 dagen voor je feest doen zodat de vlekken en het oranje eraf is.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: