Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Benen..

+32
VeryCherry
Ooh La La!
Flippin' Bitch
Mizz_S
Elliot
Silver
Lenthe
Thunder
Lady1984
*Lookie*
Pandora
Vanilla Queen
Zininzon
Lonely Goatherd
Alex
Lejow
Rush
SuzieQ
Aziraphale
Shisha
Blond
Beachgirl
Rebecca
_Lacey_
Poubelle
Bliss
loura
Kowalski
Jeanette
Bimbam
Zwerver
Toet
36 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Benen.. - Pagina 2 Empty Re: Benen..

Bericht  Alex vr 17 aug 2012 - 9:38

Ik heb gekke knieën en mijn bovenbenen zijn te dik en schuren tegen elkaar aan als ik loop. En ik heb putten :O Ik schaam me echt voor mijn benen, vooral mijn bovenbenen. Ik vind mijn kuiten wel mooi, die zijn mooi slank.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lonely Goatherd vr 17 aug 2012 - 10:05

Ik vind m'n benen best ok.smile
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Zininzon vr 17 aug 2012 - 10:19

Oké, waar zal ik beginnen?
Ik heb wortelbenen: erg dunne enkels, wat stevigere kuiten (15 jaar gevolleybald) en dikke billen.
Op mijn beide knieën zitten littekens (1 ter grootte van een euro en 3 kleine) en op 1 kuit een streep van zo'n 6 cm.

Ook ik heb het probleem van tegen elkaar schurende bovenbenen. Dat had ik ook toen ik slanker was, volgens mij heeft het meer met de stand van je benen te maken. Zie wel eens meiden die echt 'ruimte' tussen de benen hebben (bij het kruis), ook als ze met hun voeten naast elkaar staan. Dat heb ik nog nooit gehad.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Vanilla Queen vr 17 aug 2012 - 12:05

Mijn benen zijn te kort voor mijn lichaam (ik pas niet eens op de normale damesfiets, daar heb ik een stoeprandje bij nodig) ik ben 174cm lang, heb lengte maat 30 en vrij brede heupen, ik kan alleen maar heupbroeken dragen omdat mijn heupen ongelijk zijn zit een hogere broek echt raar. Maar voor te lage heupbroeken ben ik ook niet geschikt want daar past mijn kont niet in haha, zie dan maar is aan een passende broek te komen Laughing ow en ik schuur mijn broeken kapot met de binnenkant van mijn benen.

Wel grappig. Een vriendin van mij is net zo lang als ik, maar haar heupen komen tot aan mijn middel.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 18:06

Ik fiets veel en daardoor lijkt het alsof mijn benen een stuk dunner zijn geworden, of het lijkt maar zo. Ik vond mijn benen ook altijd erg lelijk vooral mijn kuiten, kon nog geen normale laars meer aan. Sinds ik bij de sportschool eerst fitniss en daarna pas cardio lijken mijn benen minder breed en dik te zijn..

Gast
Gast

Bericht  Pandora vr 17 aug 2012 - 18:49

Beachgirl_24 schreef:
Zusje schreef:
Beachgirl_24 schreef:
Zwerver schreef:Mijn benen zijn te dik en te slap. De bovenkant schuurt tegen elkaar aan waardoor ik glijmiddel moet gebruiken, wil ik een jurkje aan doen zonder legging

Legging afknippen tot net boven de knie/halverwege bovenbenen, zodat je em niet zien onder een jurkje!

Heb t zelfde probleem jaren gehad en dit was mijn trucje.

Of gewoon wat afvallen Benen.. - Pagina 2 394967

Dat helpt niet altijd want ik heb er nu ook nog af en toe last van.

Dat helpt niet, want ik heb er helaas ook last van... Zelfs toen ik, voor mijn doen, slank was.... Cry Die dikke (boven)benen blijven gewoon, iets waar ik stevig (letterlijk en figuurlijk...) van baal.

Het is nu helemaal erg want ik houd al vocht vast en zelfs door mijn knieen gaan en op mijn hurken iets doen of pakken voelt niet prettig. Net alsof al het vocht en vet niet in mijn vel past zeg maar Benen.. - Pagina 2 878948377

Ik kijk nu al naar de bevalling uit, ik wil zo graag dit logge, lompe lijf weer kwijt!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 19:11

Zusje schreef:
Beachgirl_24 schreef:
Zwerver schreef:Mijn benen zijn te dik en te slap. De bovenkant schuurt tegen elkaar aan waardoor ik glijmiddel moet gebruiken, wil ik een jurkje aan doen zonder legging

Legging afknippen tot net boven de knie/halverwege bovenbenen, zodat je em niet zien onder een jurkje!

Of gewoon wat afvallen Benen.. - Pagina 2 394967

Met veel cardio voor de benen moet dit wel lukken. Als je bv een veel gaat fietsen op een licht niveau met veel omwendelingen gaan je uiteindelijk vet verbranden. Maar dan moet je wel eerst spieren trainen.

Er was daar iets mee. Iets met suikers omzetten in vetverbranding? Volgens mij moet je eerst suikers weg trainen voordat je vet gaat verbranden i.p.v. andersom. Anders wordt je alleen maar breder en steveriger.

Dit heb ik gevonden op het net..

Wat houdt sportvasten in? Sportvasten is een unieke krachtige methode gericht op het beïnvloeden van de stofwisseling, zodat er een duurzame ‘switch’ van suiker- naar vetverbranding tot stand komt.

Sportvasten is geen dieet maar een sportieve trainingsmethode waarmee je spieren en hersenen veel beter worden in het verbruiken van vetten doordat je sporten combineert met een korte sapvastenkuur. De ‘switch’ wordt bereikt door een specifieke combinatie van voeding, vasten, suppletie en sporten toe te passen. Het lichaam wordt hierdoor zodanig geprikkeld, dat het meer energie uit vet gaat halen en minder uit suiker. Met als gevolg een afname van overtollig vetweefsel en een verminderde behoefte aan suiker. Het lichaam kan hierdoor meer energie produceren, zodat onder andere de vitaliteit, het concentratievermogen en de sportprestaties verbeteren. Het resultaat van de ‘switch’ is verbluffend: men wordt blijvend fitter, slanker en vitaler in 10 dagen!

Na het doen van een sportvastenkuur van 10 dagen ziet men bij vrouwen gemiddeld een duurzaam gewichtsverlies van 2-4 kg en een afname van de buikomtrek van 2-4 cm. Bij mannen is dit gewichtsverlies gemiddeld 3-6 kg en vermindert de buikomtrek gemiddeld 3-6 cm. Let op, dit zijn gemiddelden, de resultaten zijn per persoon verschillend en hangen onder meer af van het uitgangsgewicht.

Sportvasten is naar mijn mening niet enkel een kuur die tot gewichtsverlies leidt, maar veel meer dan dat. Het is voor iedereen die bewust met zijn gezondheid om wil gaan een enorm zinvolle investering. Een start voor een nieuw begin!

De sportvastenkuur zelf begint met drie afbouwdagen waarin het voedingspatroon specifiek wordt aangepast. Vervolgens gaat men één tot drie dagen sapvasten en in de daarop volgende vier dagen wordt de voeding weer gecontroleerd opgebouwd. Gedurende de kuur wordt er vrijwel iedere dag zo’n 20-30 minuten op een bepaalde intensiteit gesport, zoals hardlopen of fietsen, deels onder begeleiding van de coach en deels zelfstandig.

Na de kuur van 10 dagen is het van belang dat het resultaat behouden blijft. Dit gebeurt door een aantal eenvoudige richtlijnen op te volgen.

Indien men lichamelijk en geestelijk gezond is, kan sportvasten dé manier zijn om resultaat te bereiken. Sportvasten is echter niet voor iedereen geschikt, je moet immers bereid zijn te blijven sporten en rekening houden met geringe voedingsaanpassingen. Voor de meesten is dit goed te doen.

Dus als iemand dunnere benen/lichaam wil zou je dit kunnen doen? Al kan ik niet garanderen of het iets is. Maar je zou bv ook bij een sportschool flinkt met gewichten trainen en daarna een half uur cardio doen.

Punk'd ben jij bekend met ziets als hierboven? En is het wat?

Gast
Gast

Bericht  Toet vr 17 aug 2012 - 21:58

Blauwe plekken heb ik gelukkig bijna nooit, maar ook dat zal anders worden nu ik weer ga voetballen.

Ik lees trouwens veel over bovenbenen die tegen elkaar schuren en dat afvallen niet helpt, maar heeft dat ook niet gewoon iets met de stand van je benen te maken? Een vriendin van mij is ook super dun, maar heeft een beetje X benen waardoor haar bovenbenen dus ook tegen elkaar aan schuren, denk dat dat bij meer mensen zo is! Ik ben blij dat ik daar geen last van heb!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 22:00

Jeanette schreef:Mijn benen zijn witte melkflessen! Benen.. - Pagina 2 394967

Mijne ook. Ze worden ook niet snel bruin, maar mijn armen en gezicht enzo wel. Heel charming.

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* vr 17 aug 2012 - 22:07

Te kort en te wit...
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lady1984 vr 17 aug 2012 - 22:15

Dikke spekkige bovenbenen, lelijke huid, lelijke knieën, worden nooit bruin. Nee, mijn benen zijn niet mijn favoriete lichaamsdeel. Mijn kuiten vind ik nog wel redelijk, maar zeker niet vrouwelijk. Rolling Eyes Maar ach, ze brengen me waar ik moet zijn, dus tja angel
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255

Bericht  Thunder vr 17 aug 2012 - 22:19

Te kort, te dik, behoorlijk wit, vol met striae, littekens van operaties, blauwe plekken en deuken. Het weerhoud mij er echt niet van om in een short te lopen. Kijk, ik weet ook dat het niet echt charming is, maar goed, net als bij iedereen is het hier ook 30 graden en weiger ik om een lange broek aan te trekken.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Bliss vr 17 aug 2012 - 22:30

Toet schreef:Blauwe plekken heb ik gelukkig bijna nooit, maar ook dat zal anders worden nu ik weer ga voetballen.

Ik lees trouwens veel over bovenbenen die tegen elkaar schuren en dat afvallen niet helpt, maar heeft dat ook niet gewoon iets met de stand van je benen te maken? Een vriendin van mij is ook super dun, maar heeft een beetje X benen waardoor haar bovenbenen dus ook tegen elkaar aan schuren, denk dat dat bij meer mensen zo is! Ik ben blij dat ik daar geen last van heb!

Ik heb idd ook x-benen en blijf dit probleem volgens mij wel houden als ik afval, helaas! Kan ook nog te maken hebben met de breedte van het bekken, denk ik; als dat smal is, staan de benen dus ook dichter bij elkaar en heb je hier eerder last van.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Lenthe vr 17 aug 2012 - 22:59

Mijn benen zijn perfect in een lange broek! (lang en slank)

In een kort rokje heb ik witte melkflessen, beetje o-benen met x-knieschijven (kan mijn knieën niet tegen elkaar aandoen als ik mijn benen recht heb, maar mijn knieschijven staan naar binnen) en ik heb spatadertjes op mijn onderbenen. Verder heb ik een heel droge huid, dus daar worden je benen ook niet mooier op.
Maar van een afstandje lijkt het best ok en ben ik tevreden!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Silver vr 17 aug 2012 - 23:45

Ze zijn stevig en als ik een jurkje/rokje aan heb schuren ze langs elkaar heen. Dik ben ik niet, sporten doe ik eigenlijk vrij veel (wielrennen) maar nog weinig verandering. Sad
De afgeknipte legging/panty werkt niet, want zowel de legging als panty kruipen omhoog. Sloggi onderbroeken kan ik nog wel een keer proberen, blijven die ook echt zitten? Je hebt ook iets als "sarah's sweeties" maar dat is niet voor maatje 38/40. confused
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Lejow za 18 aug 2012 - 9:29

Silver schreef:Ze zijn stevig en als ik een jurkje/rokje aan heb schuren ze langs elkaar heen. Dik ben ik niet, sporten doe ik eigenlijk vrij veel (wielrennen) maar nog weinig verandering. Sad
De afgeknipte legging/panty werkt niet, want zowel de legging als panty kruipen omhoog. Sloggi onderbroeken kan ik nog wel een keer proberen, blijven die ook echt zitten? Je hebt ook iets als "sarah's sweeties" maar dat is niet voor maatje 38/40. confused

Ja, dat is gewoon een onderbroekje met lange pijpjes, met zo'n zelfde uiteinde als een legging.
De mijne is nu op, en rolt dus wel op, dus moet eigenlijk even een nieuwe halen. Maar dat deed hij eerst niet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 21:01

Dropdraakje, mijn collega met best wat overgewicht heeft dat gedaan. Ze is geloof ik 5 kilo kwijtgeraakt in 10 dagen. Ik weet dat je bij sapvasten bijna niks binnen hoort te krijgen, maar ik vond het er pittig uit zien. Ze at de 1e paar dagen alleen maar rauwkost, en dronk veel water en een soort poedertje door water wat de honger moest stillen. 'S avonds at ze bijvoorbeeld gerookte kip met sperzieboontjes. Heel erg licht allemaal, geloof 600 calorien per dag, en dan nog een half uur sporten. Lijkt me niks en erg zwaar om vol te houden.

Gast
Gast

Bericht  Elliot wo 22 aug 2012 - 21:12

Mijn benen zijn te dik en vol met cellulitus en striae. En ik heb vleesknieën. Ik kan ook nooit normale laarzen aan omdat m'n kuiten te dik zijn.. Benen.. - Pagina 2 1371890812
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Mizz_S wo 22 aug 2012 - 21:29

Mijn benen zijn zo wit! Ik heb de hele vakantie in korte broeken gelopen, en ik vond in eerste instantie dat ze best een beetje een kleurtjes gekregen hadden (voor mijn doen dan), maar als ik dan naar anderen kijk valt het toch wel erg tegen... En ik heb ook altijd blauwe plekken, die krijg ik nou eenmaal heel snel, ook als ik me maar heel licht stoot. Tsja niets aan te doen, maar charmant is anders. Mijn bovenbenen vind ik veel te dik en ik heb putten! Voor ik op vakantie ging was ik enthouiast met allerlei oefeningen begonnen, moet ik maar weer gaan oppakken! Mijn onderbenen vind ik eigenlijk wel goed, die zijn best slank en redelijk mooi gespierd. Ik lees ook altijd dat veel mensen een knieëncomplex hebben, maar daar heb ik niet echt last van.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Flippin' Bitch wo 22 aug 2012 - 22:27

Ik heb ook echt altijd een benencomplex gehad. Heb nog steeds dikke kuiten in verhouding maar het kan er best mee door tegenwoordig. Ik draag dit jaar weer voor het eerst vrijwillig korte broeken en jurkjes/rokjes zonder 3/4 legging in de zomer & voel me daar prettig bij, terwijl ik dat vanaf mijn 11e niet meer deed.

Ik heb ook altijd het schuur-probleem gehad. Spinning en afvallen heeft in ieder geval veel goeds gedaan voor de vorm van mijn benen, maar ik pas bijvoorbeeld nog steeds niet de standaard schachtwijdte van paardrijlaarzen. En ja, ik heb twee bulten op mijn benen, als gevolg van grote bloeduitstortingen. Een onder mijn knie (val van fiets) en een grote op mijn heup (val van de trap vorig jaar).
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Ooh La La! wo 22 aug 2012 - 22:48

Zusje schreef:
Beachgirl_24 schreef:

Of gewoon wat afvallen laughcry

Het heeft helaas niks met afvallen te maken.
Zelfs een hele slanke vriendin van me heeft er last van.

Buiten het geen-rokjes-zonder-legging-probleem heb ik niet zoveel moeite met mijn benen. Ze zijn lang, slank, genoeg gespierd (al wordt dat wel wat meer sinds ik aan wielrennen doe). Ze zijn alleen wit en hebben een paar putjes en littekens, maar dat weerhoudt me niet van het dragen van shortjes en zo.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  VeryCherry vr 24 aug 2012 - 0:46

Ik heb ook een benencomplex, m'n bovenbenen zijn te dik en zit striae op.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 1:01

Huid van mijn benen is slap, heb dikke dijen, striae, vol blauwe plekken, van die spinnetjes van bloedvaten vlak onder mijn huid, een witte deuk van een biopt, een atrofische plek van steroïden injectie. Gister weer 1 gehad in andere been, hopelijk blijft die toonbaar.

Maar verder geen benencomplex. Om over de rest van mijn lijf nog maar te zwijgen.

Gast
Gast

Bericht  Niekske vr 24 aug 2012 - 1:14

Cellulitis, spataderen (thanks mama), te dik en te wit... maar ik heb me over mijn gene heengezet en ik draag wel shortjes als de mussen van het dak vallen. Met rokjes heb ik ook het probleem dat mijn bovenbenen gaan schuren (glijmiddels ga ik eens proberen, goede tip zwerver Wink ) en een legging erbij is vaak echt te warm. Ik heb ook nog allemaal littekens op een knie, van mijn operatie, maar dat vind ik eigenlijk wel stoer. Als ik straks weer mag sporten worden mijn benen hopelijk strak en gespierd angel

*droomt nog even verder*
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  SuperGrover vr 24 aug 2012 - 1:28

Ik heb ook een benencomplex, ongeveer het enige aan mijn lichaam dat ik echt lelijk vind. Mijn benen zijn uit verhouding, ik heb dunne enkels, maar stevige bovenbenen en kuiten. Mijn kuiten zijn gespierd op de een of andere vage manier, ik hoef maar een wandeling te maken en ik zie ze bijna gespierder worden. Mijn bovenbenen schuren ook tegen elkaar aan, en afvallen vind ik niet echt een optie (ik moet ook meer dan 10 kilo afvallen om ervoor te zorgen dat ze elkaar niet meer raken, en dat lijkt me vrij ongezond). Bovendien heb ik een paar lelijke littekens en zijn ze bijna albino wit.

Edit: Overigens draag ik wel heel graag jurkjes en rokjes, ik voel me daar juist fijner in dan in een broek. Vooral in skinny jeans voel ik me juist vreselijk dik.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud