Even zielig doen hoor
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even zielig doen hoor
Ik moet het even kwijt hoor, voel me zo verschrikkelijk lamlendig... Zit thuis met een buikgriep, nu zijn de buikgriepklachten minder, niet meer overgegeven maar nog wel last van buik en af en toe naar de wc moeten. Nouja prima. Maar ik vind het zo eng, ik kan amper 3 minuten rechtop zitten en dan breekt het zweet me uit en heb ik het gevoel onderuit te gaan. En dat is alleen bij zitten al, naar de wc gaan is eigenlijk al bijna helemaal niet meer te doen. Pech is dat ik natuurlijk regelmatig echt even moet De weg naar de wc is al een lachertje, 10 meter lopen en ik zit op de wc it te puffen of ik een marathon gelopen heb. Heb het koud, ga zweten, oorsuizen en het gaat schemeren voor m'n ogen. Dan lig ik ook echt met m'n hoofd op het fonteintje bij te komen. En dan moet ik nog terug, gelukkig nog niet flauwgevallen maar ik lig daarna echt minimaal een kwartier bij te komen. En ik ben alleen thuis en ik vind dit gevoel zo eng... Ik moet mezelf echt rustig zien te houden en voorkomen dat ik niet in paniek raak. Want wat als ik dalijk wél een keer flauwval, wat dan? Ik probeer echt op m'n eten en drinken te letten voor zover ik wat binnen krijg, heb inmiddels al behoorlijk wat ranja op (suikers) en verder ook wat zoute crackers. Ors heb ik niet, bouillon ook niet, alleen cup à soup, maar daar moet ik voorlopig eigenlijk niet aan denken, word al misselijk bij het idee.
Zucht, hoe kom ik de dag door tot kwart over 7, dan komt m'n vriend pas thuis... Vind dit doodeng, de controle kwijt zijn over je lichaam
Ik wil helemaal niet aanstellen, maar ik wil gewoon fatsoenlijk naar de wc kunnen, dat vind ik nog het ergste...
Zucht, hoe kom ik de dag door tot kwart over 7, dan komt m'n vriend pas thuis... Vind dit doodeng, de controle kwijt zijn over je lichaam
Ik wil helemaal niet aanstellen, maar ik wil gewoon fatsoenlijk naar de wc kunnen, dat vind ik nog het ergste...
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Re: Even zielig doen hoor
Vraag of je vriend zo'n sportdrank meebrengt, dat heeft net zo'n effect als ORS, maar het is niet zo vies zout.
En beterschap natuurlijk.
En beterschap natuurlijk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
In zo'n sportdrank zit toch dextrose, en geen zout?
_Nina- Prater
Het bevat natrium, dat zit ook in zout toch?_Nina schreef:In zo'n sportdrank zit toch dextrose, en geen zout?
Het schijnt wel goed te helpen tegen zulke dingen...
Gast- Gast
Oh ja, ik lees nu inderdaad dat het geen goede vervanging is van ORS, in elk geval niet voor kinderen. Dan toch maar vragen of hij ORS meeneemt, maar ik zou ook om bouillon en limonade vragen voor als je de ORS niet wegkrijgt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
lauwe cola drinken helpt goed om je darmen rustig te krijgen. En dextro werkt ook goed om energie te krijgen, die suiker zijn al omgezet en geven je daarom veel sneller energie.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Vriend al gewhatsappt of hij het een en ander uit de winkel wil meenemen, ook maar ors gevraagd want dat flauwe gevoel met dit weer bevalt me niks.
_Nina- Prater
Vreselijk gevoel. De laatste keer dat ik ziek was, had ik dat ook. Constant bijna tegen de vlakte gaan, maar meestal lag ik net op tijd weer in bed.
Kun je niet lekker je bed in kruipen? Bij mij helpt slapen altijd heel erg, en de tijd vliegt dan zo voorbij! Beterschap!
Kun je niet lekker je bed in kruipen? Bij mij helpt slapen altijd heel erg, en de tijd vliegt dan zo voorbij! Beterschap!
Gast- Gast
Slapen heb ik net al even gedaan, mar ik voel me te onrustig, net of ik het hele huis wil doorrennen maar m'n lichaam niet meewerkt
_Nina- Prater
Oeh ja, vreselijk als je zulke erge buikgriep hebt! Heel veel beterschap! Toen ik het een paar jaar terug had, was ik zo kapot dat ik op de badmat ben gaan liggen en daar 's nachts ben gaan slapen. Ik was toen ook zo kapot, echt een vreselijk gevoel dat je geen controle meer hebt. Coca Cola helpt ook goed! (En dan niet de neppe en light varianten, maar de 'echte')
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ben inmiddels al wat opgeknapt, net een broodje op en kan weer wat langer overeind blijven en rondlopen :-) Nog wel hoofdpijn en soms wat flauw maar m'n buik voelt oké :-)
_Nina- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» zo zielig :(
» Wat zielig :(
» Zielig moment..
» Nu voel ik me toch wel erg zielig
» Kat naar de dierenarts, zo zielig!
» Wat zielig :(
» Zielig moment..