Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar mobiel en portomonnee laten als je geen jas draagt?

+15
Linnie1985
Bazinga
Happinaz
Tabbert
Reva
nina
Destino
Minx
Jeanette
Suus
Charles
Marin
xxjojootjexx
slaatje
Caribbeanlover
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waar mobiel en portomonnee laten als je geen jas draagt? Empty Waar mobiel en portomonnee laten als je geen jas draagt?

Bericht  Caribbeanlover ma 8 jul 2013 - 21:12

Ik heb straks alleen een rugzak omdat een jas niet nodig is met dit warme weer. Hoe zouden jullie dat doen? Ik had het eerder gewoon in mijn rugzak gedaan en dan hield ik die als ik in de stad liep goed tegen mij aan, maar dat is zo gek gezicht of niet?
Een los heuptasje oid vind ik ook weer teveel aangezien ik dan met 2 tassen loop.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar mobiel en portomonnee laten als je geen jas draagt? Empty Re: Waar mobiel en portomonnee laten als je geen jas draagt?

Bericht  slaatje ma 8 jul 2013 - 21:16

Gewoon in het grote vak van je rugzak stoppen en die op je schouder laten bungelen als een schoudertas. Zo kun je je tas toch goed in de gaten houden, maar hoef je die ook niet angstvallig vast te houden.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Waar mobiel en portomonnee laten als je geen jas draagt? Empty Re: Waar mobiel en portomonnee laten als je geen jas draagt?

Bericht  xxjojootjexx ma 8 jul 2013 - 21:16

Gewoon in je rugzak, of desnoods telefoon en een pinpas in je BH en de rest thuis laten. 
Of in je broekzak als je die hebt.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin ma 8 jul 2013 - 21:18

Wat is er gek aan een rugzak dragen zonder jas? Ik snap het niet. Ik zou het gewoon in je rugzak doen zoals altijd. Of in een schoudertas.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Charles ma 8 jul 2013 - 21:18

Heb je geen handtas?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Suus ma 8 jul 2013 - 21:19

Gewoon in de rugtas dan, ik zie het probleem eigenlijk niet.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 8 jul 2013 - 21:21

Gewoon in mn tas..

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover ma 8 jul 2013 - 21:21

Marin schreef:Wat is er gek aan een rugzak dragen zonder jas? Ik snap het niet. Ik zou het gewoon in je rugzak doen zoals altijd. Of in een schoudertas.

Nee, ik bedoelde dat ik mijn rugtas dan een beetje opzij draag en mijn hand erop leg omdat ik bang ben dat ik anders beroofd word. Nee, geen schoudertas als ik weg ga neem ik altijd mijn rugzak mee, want wij zijn 1.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 8 jul 2013 - 21:22

Charles schreef:Heb je geen handtas?

Ja wel,maar zoals ik al zei wil ik er geen 2 meenemen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 8 jul 2013 - 21:23

Haha, fijn dat je het zo goed kunt vinden met je rugzak!
Maar ik heb een handtas dus dat is een ander verhaal. Ik ben eigenlijk nooit bang om beroofd te worden, ik weet niet of dat handig is of juist niet :P.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover ma 8 jul 2013 - 21:35

Ik vind het handig een rugzak omdat ik alles er dan in kan doen. Als ik bijv. ga shoppen voor kleding, dan vind ik het irritant om al die plastic zakjes in mijn hand te dragen of de tasjes in 1 te doen dus alles doe ik de rugtas................ideaal.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette ma 8 jul 2013 - 21:36

Gewoon in je tas doen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Minx ma 8 jul 2013 - 21:37

Mobiel in mijn zak en portemonnee in mijn tas, pasjes zitten toch in een ander ding als mijn geld.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Destino ma 8 jul 2013 - 21:37

Ik zou hem gewoon zo zijdelings langs je laten hangen, dan kan er in ieder geval niets gebeuren.
Desnoods je pinpas in je bh, of je telefoon in je broekzak?
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  nina ma 8 jul 2013 - 21:50

Caribbeanlover schreef:Ik vind het handig een rugzak omdat ik alles er dan in kan doen. Als ik bijv. ga shoppen voor kleding, dan vind ik het irritant om al die plastic zakjes in mijn hand te dragen of de tasjes in 1 te doen dus alles doe ik de rugtas................ideaal.

Harrison bedoelt meer dat het grappig is dat je zegt dat je 1 bent met je tas. nerd
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Reva ma 8 jul 2013 - 22:01

Ik vind het een hilarisch vraagstuk in ieder geval Very Happy

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Tabbert ma 8 jul 2013 - 22:09

Uhm... het kan toch ook uit je jaszakken gestolen worden? Zolang je het niet in je voorste vak doe, maar gewoon diep in je tas of in een aparte binnenzak waar niet makkelijk bij te komen is. Moet toch gewoon kunnen?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Happinaz ma 8 jul 2013 - 22:16

Je telefoon en je portemonee in een klein tasje doen en onderin het grote vak van je grote rugtas stoppen.
Dan wordt beroven al een stuk lastiger!
En als jij heel spastisch je tas gaat lopen beschermen dan weten die zakkenrollers al hoe laat het is.....Wink
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Bazinga ma 8 jul 2013 - 22:23

Ik flikker altijd alles in m'n rugzak. Zelfs in 't voorvak, maar er zit zoveel shit in, dat je wel heel talentvol moet kunnen stelen, wil je 't eruit kunnen vissen zonder dat ik 't merk. Wanneer ik ergens loop waar 't erg druk is, dan draag ik 'm op één schouder met de tas naast me en m'n arm erop.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Linnie1985 ma 8 jul 2013 - 22:28

Toen ik naar de Efteling ging, had ik mijn portemonnee gewoon helemaal onderin mijn rugzak gedaan net als mijn mobiel.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Flippin' Bitch do 11 jul 2013 - 2:27

Eigenlijk altijd in mijn schoudertas. Wil ik weinig op zak hebben, dan een kleine etui met daarin de belangrijkste passen & telefoon en dat dan in een klein tasje. Als ik een rugzak draag, dan doe ik die spullen eigenlijk altijd in het grote vak.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Caribbeanlover do 11 jul 2013 - 2:35

nina schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik vind het handig een rugzak omdat ik alles er dan in kan doen. Als ik bijv. ga shoppen voor kleding, dan vind ik het irritant om al die plastic zakjes in mijn hand te dragen of de tasjes in 1 te doen dus alles doe ik de rugtas................ideaal.

Harrison bedoelt meer dat het grappig is dat je zegt dat je 1 bent met je tas. nerd

Ik vind de opmerking zelf ook grappig hoor, geeft niks.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 20 jul 2013 - 18:09

Ik vind jaszakken vaak zakroller-gevoeliger dan een rugtas. Ik stop dingen het liefst in m'n schoudertas, heb ik geen tas mee, dan heb ik het liefst een jas met een binnenzak. Rugtassen draag ik eigenlijk maar zelden en daarin ben ik altijd alles kwijt, dus tegen de tijd dat meneer de zakkenroller mijn telefoon vindt heb ik hem wel door.

Gast
Gast

Bericht  Caro zo 21 jul 2013 - 2:23

Ik zag de topictitel en dacht 'huh?? hoe kan je daar nu vragen over hebben haha!'. Ik besefte me dus niet dat er dus mensen zijn die dus géén handtas hebben. Ik zou echt niet zonder handtas kunnen..Ik ben dus 1 met al mijn handtassen Very Happy 
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  SoGood zo 21 jul 2013 - 2:28

Caro schreef:Ik zag de topictitel en dacht 'huh?? hoe kan je daar nu vragen over hebben haha!'. Ik besefte me dus niet dat er dus mensen zijn die dus géén handtas hebben. Ik zou echt niet zonder handtas kunnen..Ik ben dus 1 met al mijn handtassen Very Happy 

Nou, inderdaad!!Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: