Anti kraak wonen, ervaringen?
+2
Coco
Angela_1986
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Anti kraak wonen, ervaringen?
Angela_1986 schreef:Ik heb ook een tijdje anti-kraak gewoond in een woning waarvan bekend was dat we er langere tijd konden blijven wonen.
Op zich vond ik het een goede oplossing en heb ik daar prima gewoond!
Ik woonde daar echter 'illegaal', bij deze organisatie betaal je per persoon, mijn ex is er gaan wonen en het was niet de bedoeling dat ik erbij zou gaan wonen. Dat is door omstandigheden echter wel gebeurd maar ik heb me nooit officieel ingeschreven.
Er werd maandelijks gecontroleerd, we waren er al wel eens op aangesproken dat ik er wel 'vaak' was dus ik voelde me dan niet helemaal op m'n gemak als die controle er weer aankwam. Er werd bv. ook naar wasgoed gekeken, en ja beetje vreemd natuurlijk dat mijn ex strings aan de waslijn had hangen...
Sowieso vond ik het op een gegeven moment geen fijn idee dat er maandelijks iemand bij ons in huis rond liep terwijl wij er niet waren. Ze lieten altijd wel weten wanneer ze weer kwamen, dat kon ook wel eens een dag schelen maar toch, wij waren vaak werken en dan gingen ze ook gewoon naar binnen. Ik snap wel waarom dat moest maar op een gegeven moment had ik daar wel moeite mee.
als het dan toch al zo goedkoop is, waarom dan niet gewoon 'legaal' meebetalen? klinkt wel erg gierig zo...
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Alleen wonen
» Wonen in Roosendaal
» Zooo wil ik wonen!!
» Ga nooit wonen....
» Hij wil liever bij oma wonen
» Wonen in Roosendaal