Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

update

+7
SoGood
Mermaid
Ilargi
Paper Crown
Isis
RYW
Marsy28
11 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

update - Pagina 3 Empty Re: update

Bericht  RYW do 16 aug 2012 - 20:36

Volgens mij mag ze zich best verdedigen, maar ik vind niet dar ze wordt aangevallen. Verder wordt er ook gezegd dat ze zich niet moet verdedigen als dat haar rot doet voelen. Ik lees inderdaad alleen maar goede intenties, en vraagtekens gebaseerd op marsy's eigen verhalen. En als zij gelooft dat het goed komt dan kan dat toch ook gewoon? Maar als andere mensen dan wat anders geloven en marsy die pijn willen besparen, dan mag dat toch ook? Ik zie het probleem niet echt hoor, Herfstblaadjes, ik begrijp niet waar je het moeten en mogen allemaal vandaan haalt.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Herfstblaadjes do 16 aug 2012 - 20:48

Maura schreef:
Marsy28 schreef:
Carrie schreef:Het klinkt niet als positief Marsy, ik zou er doodongelukkig en onzeker van worden. Het lijkt wel alsof je jezelf wilt overtuigen. Maar misschien zien wij het wel helemaal verkeerd dan update - Pagina 3 561177

Ja, jullie zien het verkeerd. Ik probeer jullie te overtuigen, niet mezelf. Naief ben ik nooit geweest.
Wat zei ik nu net? Niet doen. Wink

Dit bedoelde ik, er staat een smiley, maar toch, dit soort dingen erger ik me aan en dat wilde ik even zeggen. Ook al is niemand het met me eens Wink.....Marsy vindt het geloof ik ook niet zo erg....ik wel.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Bericht  Marsy28 do 16 aug 2012 - 21:38

Herfstblaadje, ik snap je wel maar ik vind het niet erg. Hoe kan ik het erg vinden als er mensen zijn die zich oprecht zorgen maken en dit uitspreken. Dat is eigenlijk lief bedoeld. Natuurlijk is het jammer dat ik niet schriftelijk goed kan uitleggen hoe de situatie zit en dat ligt denk ik meer aan mij dan de (lieve) mensen die reageren. Ik snap dat mensen hier denken dat dit al maanden speelt en hoe ik dat in vredesnaam volhou. Ik hou het vol omdat ik namelijk zelf ook heel erg ben ingestort (niet alleen door de relatie die toen verbroken werd, een opeenstapeling van nare dingen), en deze maanden alleen zelf heel erg nodig heb gehad. De afstand was voor beiden goed. We hebben elkaar in 3 maanden 3 weken gezien en binnen 2 weken komt hij hier voor paar weken. Dan is het al midden september en in november vertrekken we, mits het goed komt met mijn visum.

Hoe het gaat als ik mijn visum NIET krijg, dat wordt straks een ander verhaal. Maar op dit moment ben ik voor zover het kan, gelukkig. En erg blij dat mijn vriend het licht heeft gezien w.b. onze relatie maar ook ergens dankbaar dat ik zelf met mezelf aan de slag ben gegaan dmv psycholoog en medicatie. Want het was erg ongezond geweest als ik in elkaar was geklapt in een ander land.

Dus herfstblaadje, dank je voor het verdedigen van me, maar andere dames, ik waardeer jullie reacties echt. Ik hoop alleen dat jullie geen gelijk krijgen :P
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 2:59

Herfstblaadje, ik denk dat het vervelender was geweest, als niemand eerlijk had durven zijn en dus alleen maar hadden gezegd waarvan we dachten dat Marsy dat wilde horen of helemaal niet hadden gereageerd. Het feit dat het alsnog een topic is geworden van meerdere pagina's met diverse meningen, geeft volgens mij alleen maar aan dat mensen er serieus op willen reageren en echt met haar meeleven en het beste voor Marsy willen. In dergelijke topics is het natuurlijk altijd actie-reactie, maar voor zover ik zie niet op een aanvallende manier. Mocht dat wel zo worden ervaren door Marsy (wat ik er ook niet uit heb gehaald), lijkt me dat ze dit zou aangeven.smile

Gast
Gast

Bericht  Herfstblaadjes vr 17 aug 2012 - 3:34

Maar ik zeg toch ook niet dat jullie niet het beste voor haar willen en je mening niet moet geven? Dat bedoel ik in ieder geval niet. Sommige opmerkingen (dus niet alle) komen op mij heel vervelend over...dit is me al vaker opgevallen hier. Maar ik hoef daar verder geen discussie over hoor, jullie vinden het onzin en ik had wel gemerkt dat Marsy het niet echt erg vindt anders zou ze niet blijven reageren. Maar ik blijf erbij dat ik het allemaal erg negatief vind....zo komt het in ieder geval op mij over. Maar misschien lees ik een ondertoon die er helemaal niet is.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 3:42

Iedereen geeft een interpretatie aan geschreven tekst, dat doen we allemaal. Ik denk in dit geval, dat de negatieve ondertoon die jij leest, helemaal niet negatief is bedoeld en juist uit een soort van bezorgdheid voortkomt. De andere kant van de medaille laten zien, zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Marsy28 vr 17 aug 2012 - 5:34

Laat ik nog even iets positiefs benoemen: ik heb mijn visum gekregen! Yeah! Nu kunnen we helemaal met een schone lei beginnen straks (nu hebben we dat ook al maar op afstand, daar dus samen!)
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  FireButterfly vr 17 aug 2012 - 6:00

Super dat je je visum hebt.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 6:03

Marsy28 schreef:Laat ik nog even iets positiefs benoemen: ik heb mijn visum gekregen! Yeah! Nu kunnen we helemaal met een schone lei beginnen straks (nu hebben we dat ook al maar op afstand, daar dus samen!)

GEFELICTEERD!!! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 6:03

Wat een leuk nieuws!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 6:06

Wow, te gek! Ben heel blij voor je en hoop dat dit echt een nieuw begin zal zijn voor je!

Gast
Gast

Bericht  Marsy28 vr 17 aug 2012 - 6:30

Ik ook heel blij.. Nu begint het geregel pas echt! Leuuuuk
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  Herfstblaadjes vr 17 aug 2012 - 7:13

Goed zeg! Ik hoop dat je een hele fijne tijd gaat hebben...met vriend.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mermaid zo 19 aug 2012 - 5:28

Gaaf dat het visum rond is!
Hoop echt dat je daar een nieuwe start kan maken met je vriend.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marsy28 wo 22 aug 2012 - 21:00

Spannend alle voorbereidingen voor Australie!! Werk weet het intussen en reageerde fijn. Langzaam maar zeker mijn omgeving ook en ben nu druk aan het sparen. Vriend komt a.s. maandag aantal weken naar Nederland, wat ook prettig is wat betreft de zaken omgaande het huis te regelen, alles moet bijna verkocht.
Daarnaast heeft hij me gister out the blue gesmst dat hij van me houdt, jeeeeh. Dat hij me mist kreeg ik bijna elke dag, dat hij me leuk vond ook, om het uur ging constant mijn telefoon de afgelopen weken maar houden van kon hij nog niet zeggen, dat wilde hij echt 100% menen voordat hij het zei. En gister opeens: bam!

Jaja, ik hou het in mijn achterhoofd dames. Maar ergens ben ik blij dat ik het aangepakt heb zoals ik het aangepakt heb. Niet opgegeven en kijk waar we nu zijn. Een fris hondje dat echt achter mijn kont aanloopt en me duidelijk laat weten hoe bijzonder ik ben. Natuurlijk blijft de manier waarop knagen en had niet zo gehoeven maar in mijn geval is even afstand van elkaar nemen positief afgelopen. Eind mei kreeg hij zijn twijfels en maakte het uit en eind augustus is hij weer emotioneel bij me terug. 4 maand onzekerheid, bah, wens ik niemand toe. Maar over zijn liefde voor mij heb ik nooit getwijfeld, alleen hijzelf.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud