Update-je!
Pagina 1 van 1
Update-je!
Met mij gaat het nu langzaam aan wel beter. Het sombere trekt me nog heel erg, maar over het algemeen voel ik me steeds iets beter. Ook mijn relatie trouwens. Ik ben wel erg op zoek naar mijn eigen ik merk ik. Want bij alles wat ik doe of wil doen, denk ik aan anderen. Lastig is dat. Ik wil mezelf altijd bewijzen, en leg de lat altijd hoog voor mezelf. Maar nu met wat hulp leg ik de lat gewoon weer wat lager.. Dus ik hoop sowieso einde van het jaar mijn opleiding af te hebben en weer volledig aan het werk :-) Zie er echt naar uit. Weet ook wel dat ik echt mijn best moet doen om het te bereiken. Maar ik geef niet op.
Gemis van mijn vader is nog erg stek, schuldgevoelens, vragen, frustratie.. Mijn moeder die nog steeds niet geweest is voor mijn zoontje zijn 3e verjaardag. Ene kant ben ik er echt woest om. Andere kant wil ik me er niet meer druk om maken.
En hoe gaat het verder met alle anderen? PM, Alex, Storm, Lotus, Zusje, Euc etc?
Gemis van mijn vader is nog erg stek, schuldgevoelens, vragen, frustratie.. Mijn moeder die nog steeds niet geweest is voor mijn zoontje zijn 3e verjaardag. Ene kant ben ik er echt woest om. Andere kant wil ik me er niet meer druk om maken.
En hoe gaat het verder met alle anderen? PM, Alex, Storm, Lotus, Zusje, Euc etc?
Gast- Gast
Re: Update-je!
Fijn om te lezen dat het stapje voor stapje beter met je gaat. Ik ben trots op je!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» update!!! (update 2 januari)
» daar zit je dan
» onze kat... update
» Update!
» update!!! (update 2 januari)
» daar zit je dan
» onze kat... update
» Update!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: