Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

+11
Caro
Magenta
Rebecca
Lejow
Chocolate Cookie
Marin
Raindrop
Shy
RYW
SoGood
Minx
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) - Pagina 3 Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Magenta wo 15 aug 2012 - 5:14

Luce schreef:
Magenta schreef:Ik krijg net een berichtje van mijn vriend: o ja, ik blijf zondagnacht ook bij je slapen.

Fijn dat mij dat ook gevraagd wordt eerst.

Dat is niet gezellig..?

Ik heb een studietip en maandag en dinsdag 2 helse tentamens. Dat is ruk.
Heel gezellig, alleen komt het mij niet zo heel best uit, en dat vergeet hij even voor het gemak.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) - Pagina 3 Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Alex wo 15 aug 2012 - 7:29

Marin schreef:Nou, m'n galajurk heb ik iig terug van de stomerij, schoon en wel!

Gelukkig! Very Happy
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) - Pagina 3 Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Alex wo 15 aug 2012 - 7:29

Ik heb al de hele week ontzettende eetbuien Tsjongejongejonge... (klaagtopic) - Pagina 3 1270000679
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) - Pagina 3 Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  _Nina wo 15 aug 2012 - 7:54

Ik heb enorme koppijn. Extra (rooster)taken erbij gekregen, of nouja, op me genomen na het zeer plotseling wegvallen van mijn leidingevende, vind ik altijd leuk om te doen maar is nu wel een enorme chaos. Voor komende week hebben we nog 15 gaten in het rooster staan pale
Verder baal ik dat ik volgende week wederom onder werktijd naar het ziekenhuis moet, voor een allergietest.

En ik heb trek in chips.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) - Pagina 3 Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 8:14

_Jackie schreef:Even klagen over mijn vriend hoor, hopelijk lucht dat op.
Hij zit nu 3 weken thuis omdat zijn contract niet werd verlengd. Ik zit komt huis na m'n operatie en kan gewoon nog niet veel met mijn arm doordat het nog stijf is en gewoon erg pijnlijk. Zojuist ben ik bij de fysio geweest en heb wat prikjes gehad (dry needling) en m'n arm werd veel bewogen, dus het doet nu echt pijn. En door de prikjes word ik altijd erg duf. Vriend weet dat, maar valt net opeens tegen me uit dat ik op de bank zit terwijl hij in de tuin bezig is.. Tsjongejongejonge... (klaagtopic) - Pagina 3 1371890812 Hij weet dondersgoed dat ik ontzettend graag weer dingen wil gaan doen, dat ik vandaag van de fysio op m'n donder kreeg omdat ik juist al te veel doe..
Het zullen vast frustraties zijn van het zonder werk zitten, maar daardoor is het nog niet leuk om te horen Neutral

Jemig, daar zou ik ook niet vrolijk van worden zeg! Zou er wel wat van zeggen want zou me er behoorlijk rot onder voelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) - Pagina 3 Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum