Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

+11
Caro
Magenta
Rebecca
Lejow
Chocolate Cookie
Marin
Raindrop
Shy
RYW
SoGood
Minx
15 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) - Pagina 2 Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Chocolate Cookie di 14 aug 2012 - 3:34

Ik baal ervan dat het gewoon echt niet leuk loopt met school en stage. Van begin af aan ellende met die opleiding. *Zucht*
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tsjongejongejonge... (klaagtopic) - Pagina 2 Empty Re: Tsjongejongejonge... (klaagtopic)

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 3:41

Wat gaat er niet goed dan Chocolate Cookie?

Hopelijk is 'ie nu wel schoon, en nog mooi Marin!

Hoef gelukkig niet nog een keer naar de kleermaker te lopen. Man gaat zo even heen en weer met de auto. Ben benieuwd....

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:48

Pfff hier ook een zeurende vriend. Ik zou zijn nieuwe shirt verkeerd hebben gewassen....op 30 graden, fijne was, maar goed. In het label stond 40 graden, maar vanwege het geborduurde voorop toch maar 30 graden gedaan. Eerst waren de geborduurde letters gewoon netjes, maar nu zijn ze een soort van gaan rafelen. Volgens mij hoort dat gewoon, ik heb ook weleens dat soort shirts gehad. Maar hij is er van overtuigd dat het door mijn ontbrekende waskwaliteiten komt en nu is ie chagrijnig.

Gezegd dat ie er dan maar mee langs de winkel moet gaan om te vragen of het hoort of niet...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 5:11

Als je je aan het wasetiket hebt gehouden (en zelfs nog voorzichtiger hebt gedaan) valt jou niks te verwijten. Ik had allang geroepen dat 'ie het dan maar lekker zelf moet doen voortaan, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 5:16

Ik klaag even over mijn soms niet nadenkende vent.

Komt ie net doodlollig met een gigantische bestelbus uit zijn werk. Vraag ik waar zijn auto is, ja die staat nog op de parkeerplaats van zijn werk (30 min rijden) met een lekke band, en het regende zo erg dus hij kon de band niet verwisselen en hij moest snel naar huis omdat we straks om kwart over 7 ontslaggesprek hebben van onze kleintjes in 't ziekenhuis.

Alles goed en wel, ware het niet dat die bus vanavond nog moet worden teruggebracht naar zijn werk. scratch En wanneer dat dan? Ja, als we uit 't ziekenhuis komen is te laat (uur of 10) en dan is het bedrijf gesloten.

Nu is hij dus mét mijn vader als een idioot naar zijn werk gereden om die band te verwisselen want bij nader navraag bleek dat hij niet goed wist hoe dat moet. En ik ga zo alleen naar het ziekenhuis en hij komt na met zijn (hopelijk) weer rijdende auto.

Waarom heeft ie dat nou niet meteen gedaan toen hij op zijn werk was, een collega gevraagd ofzo. Hij werkt nota bene op een bedrijf dat auto onderdelen ontwikkelt. Stommerd.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 5:40

Kenya schreef:Als je je aan het wasetiket hebt gehouden (en zelfs nog voorzichtiger hebt gedaan) valt jou niks te verwijten. Ik had allang geroepen dat 'ie het dan maar lekker zelf moet doen voortaan, haha.

Heb ik ook geroepen hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 14 aug 2012 - 5:43

Dat is ook lekker over nagedacht Charlie Neutral
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Rebecca di 14 aug 2012 - 5:48

Ooo, dat is zo irritant Charlie, als je vent niet nadenkt! Gelukkig wordt het nu wel opgelost! Die van mij kocht vorige week zonder te meten een kast voor in de gang. Na het in elkaar zetten bleek hij niet te passen, heel handig!

Ik had vandaag ook een megabaalmoment. De rekenmethode zou vandaag geleverd worden, net als een aantal andere dingen die nageleverd moesten worden. Bij de gewone levering van de jaarbestelling zat alles van alle groepen door elkaar, toen heb ik boos opgebeld en is er iemand gekomen om dit uit te zoeken.
Nu zat vandaag weer alles door elkaar. Samen met een collega alles uitgezocht, want we hebben het wel maandag nodig. Van 1 hele doos rekenboeken waren de kaften kapot omdat dingen niet handig ingepakt/gestapeld waren, ipv werkboeken voor groep 6 waren werkboeken voor groep 8 nageleverd. Mijn collega en ik waren zo boos dat we lekker hard met alle (lege) dozen door de gang hebben gegooid smile
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 6:16

Rebecca, fijn is dat! Bij ons komt alles morgen binnen. Ik ben benieuwd of het goed gaat.

Gast
Gast

Bericht  Rebecca di 14 aug 2012 - 6:33

Ja het was echt erg _Liv! We zijn sinds dit schooljaar met de hele stichting over naar een andere leverancier, maar ik wil terug naar Heutink, aargh!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 6:54

Dat is dan inderdaad balen. Wij hebben als stichting Heutink, haha!

Gast
Gast

Bericht  Magenta di 14 aug 2012 - 7:10

Ik baal ervan dat mijn vriend 'domme' vragen stelt.

Ik baal ervan dat ik geen werk heb.

Ik baal van alle dingen die op mijn to-do-lijstje staan en waar ik geen zin in heb.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 8:26

***weg***

Laatst aangepast door Zomersproetjes op wo 15 aug 2012 - 7:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 9:04

Oeh, Zomer, laat je je daarvoor even goed informeren door een arbeidsjurist! Dat mag niet zomaar hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 9:19

Oh, ik kan daar ook zo chagrijnig van worden Zomersproetjes, als ineens iedereen iets afzegt waar jij je op verheugd had!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 10:18

***weg***

Laatst aangepast door Zomersproetjes op wo 15 aug 2012 - 7:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 10:50

Ja, dat mijn buren nu het vakantie is iedere avond tot ver na middernacht buiten zitten en ik er wakker van lig. Ik heb al een van de 'schuldigen' aangesproken dat ik ze iets te luid vind maar dat werd afgedaan als: 'ach joh, het is nu bouwvak hoor en zulk lekker weer, en jij hebt toch ook nog vakantie? Kun je dus 's ochtends uitslapen. En anders kom je er gezellig bij zitten. Ik werd dus niet serieus genomen. En ik heb ook het idee dat sinds ik er wat van gezegd heb ze helemaal geen moeite meer doen, er wordt druk heen en weer gelopen, luid gelachen en heel irritant gegiecheld. (we hebben enkel glas in de slaapkamer, je hoort alles). Mijn vriend heeft er geen last van en valt als een blok in slaap. Maar ik vind het vervelend en ben daarom maar op het logeerkamertje gaan liggen aan de voorkant van het huis, zo hoor ik ze niet. Zo dat is er uit!

Gast
Gast

Bericht  Caro di 14 aug 2012 - 11:01

Ik baal ernstig van mijn leven momenteel..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 19:05

Pff Break of Day wat irritant zeg! Beetje rekening houden met elkaar is toch niet teveel gevraagd?
Caro: hug

Gast
Gast

Bericht  Bazinga di 14 aug 2012 - 23:23

Daaaamn 't bedrijfsrestaurant gaat in 't weekend in de middag dicht... Zondagmiddag was mijn dienst en dat vond ik érg prettig, gezien 't feit je dan dubbel uitbetaald krijgt. Nu mis ik die dus! Beetje jammer... En maakt me tegelijk onzeker; okt loopt m'n contract af. Hopen dat ze tevreden genoeg zijn en als er echt iemand weg moet; de uitzendkracht eerst gaat :p
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Magenta di 14 aug 2012 - 23:37

Ik krijg net een berichtje van mijn vriend: o ja, ik blijf zondagnacht ook bij je slapen.

Fijn dat mij dat ook gevraagd wordt eerst.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Bericht  Lady1984 wo 15 aug 2012 - 0:02

Break Of Day schreef:Ja, dat mijn buren nu het vakantie is iedere avond tot ver na middernacht buiten zitten en ik er wakker van lig. Ik heb al een van de 'schuldigen' aangesproken dat ik ze iets te luid vind maar dat werd afgedaan als: 'ach joh, het is nu bouwvak hoor en zulk lekker weer, en jij hebt toch ook nog vakantie? Kun je dus 's ochtends uitslapen. En anders kom je er gezellig bij zitten. Ik werd dus niet serieus genomen. En ik heb ook het idee dat sinds ik er wat van gezegd heb ze helemaal geen moeite meer doen, er wordt druk heen en weer gelopen, luid gelachen en heel irritant gegiecheld. (we hebben enkel glas in de slaapkamer, je hoort alles). Mijn vriend heeft er geen last van en valt als een blok in slaap. Maar ik vind het vervelend en ben daarom maar op het logeerkamertje gaan liggen aan de voorkant van het huis, zo hoor ik ze niet. Zo dat is er uit!

Mag dat tot zo laat? Woon je in huur- of koophuis? (voor evt. inschakelen woningstichting). Toen mijn buren eens midden in de nacht heel erg herrie maakten (lees: de muziek zo hard dat ik in bed mee lig te bouncen op de bas) en daarbij de balkondeur open zetten waardoor alles buiten ook nog 10x weerkaatst, en ze daar vrolijk keihard gingen schreeuwen, flesjes kapot vielen, etc. heb ik eens de politie gebeld. Er zijn grenzen.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 4:12

Even klagen over mijn vriend hoor, hopelijk lucht dat op.
Hij zit nu 3 weken thuis omdat zijn contract niet werd verlengd. Ik zit komt huis na m'n operatie en kan gewoon nog niet veel met mijn arm doordat het nog stijf is en gewoon erg pijnlijk. Zojuist ben ik bij de fysio geweest en heb wat prikjes gehad (dry needling) en m'n arm werd veel bewogen, dus het doet nu echt pijn. En door de prikjes word ik altijd erg duf. Vriend weet dat, maar valt net opeens tegen me uit dat ik op de bank zit terwijl hij in de tuin bezig is.. Sad Hij weet dondersgoed dat ik ontzettend graag weer dingen wil gaan doen, dat ik vandaag van de fysio op m'n donder kreeg omdat ik juist al te veel doe..
Het zullen vast frustraties zijn van het zonder werk zitten, maar daardoor is het nog niet leuk om te horen Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 4:14

Magenta schreef:Ik krijg net een berichtje van mijn vriend: o ja, ik blijf zondagnacht ook bij je slapen.

Fijn dat mij dat ook gevraagd wordt eerst.

Dat is niet gezellig..?

Ik heb een studietip en maandag en dinsdag 2 helse tentamens. Dat is ruk.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 15 aug 2012 - 4:41

Nou, m'n galajurk heb ik iig terug van de stomerij, schoon en wel!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: