Jouw leven op dit moment
+28
M-G
BJA
Snoes
Chocolate Cookie
TNMN
SuperGrover
Phileine
Caroow
Bolleke
TGR
Pannetoet
Sterre
Lotus
stargirl
Zwerver
ButterflyEffect
blondie29
Toet
Merai
CCC
Mariposa
Frappuccino
Monte
Blond
NerdChic
Zininzon
Roze Roos
Jeanette
32 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Welke cijfer krijgt jouw leven op dit moment?
Re: Jouw leven op dit moment
Dit dus. Ik wilde eigenlijk een 5.5, en ik dacht erover om het eerlijk af te ronden naar boven, maar dan zou ik mijn pessimistische aard verloochenenLotus schreef:Ik geef op dit moment een vijf, omdat ik me voor mijn doen redelijk goed voel, maar ik nog wel met veel dingen worstel.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Een 7. Ben gelukkig, maar een leuke en ietwat interessante baan zou het toch wel afmaken denk ik
Gast- Gast
Ik heb mijn leven een 8 gegeven, ik ben gelukkig maar het kan altijd beter. En dan bedoel ik niet meer geld ofzo, maar er zijn wel een paar dingen die ik zou willen verbeteren (die ik zelf niet in de hand heb helaas).
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Een 6je voor mijn leven. Ik heb nog niet alles zoals ik zou willen. Als k in mijn vrije tijd wat meer zou kunnen ondernemen en meer energie heb zou het n 7 of 8 zijn
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik heb mijn leven een 8 gegeven. Het gaat hartstikke goed, maar er kunnen een paar dingen nog beter:).
Gast- Gast
Ik heb een 9 gegeven. Ik ben héél erg gelukkig. Gelukkig met mijn vriend, met ons huis dat we gekocht hebben, met onze relatie, met mijn familie, met alles, behalve met mijn werk. Ik ben niet gelukkig op mijn werk en dat is momenteel het enige wat beter kan, maar daar ben ik mee bezig.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik geef het een 7.
Als ik soms wat minder alleen was en wist wat ik wilde in de toekomst (qua school) zou ik een hoger cijfer geven.
Ik moet wel zeggen dat ik me steeds beter vermaak in mijn eentje en het ook wel prettig vind.
Als ik soms wat minder alleen was en wist wat ik wilde in de toekomst (qua school) zou ik een hoger cijfer geven.
Ik moet wel zeggen dat ik me steeds beter vermaak in mijn eentje en het ook wel prettig vind.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Een 8, ik heb momenteel niets te klagen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik geef het een 6,5. ik heb afgelopen jaar een burn out gehad, maar het gaat nu weer de goede kant op.
Mandy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 37
Registratiedatum : 19-11-10
Een 8 voor mijn kids, man, ik heb een baan en ben weer aan een opleiding begonnen. Er staan wat leuke dingen in het vooruitzicht. Toch zit ik nog niet helemaal lekker in mijn vel, al is dat altijd al zo geweest. Misschien komt het door mijn ADD of zwangerschapshormonen of ben ik gewoon pessimistisch, maar een 10 zal mijn leven niet krijgen. Vindt een 8 al enorm hoog, een aantal jaren geleden had ik ook voor een 1gekozen.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
een 7. Ik ben tevreden met wat ik heb, maar er zijn een paar dingen die nog anders en/of beter kunnen en daarom heb ik het (nog) geen 8 gegeven.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Eem dikke 8! Lieve leuke vriend, een nieuw huis, ga stage lopen, en leuke vrienden. Zit gewoon goed in mn vel!
Alleen moet mn rijbewijs maar is gaan halen, das wat minder :p
Alleen moet mn rijbewijs maar is gaan halen, das wat minder :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe is jouw leven op dit moment?
» Blij met je leven op dit moment?
» Het ergste moment uit je leven?
» Het mooiste moment uit je leven?
» nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?
» Blij met je leven op dit moment?
» Het ergste moment uit je leven?
» Het mooiste moment uit je leven?
» nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: