Jouw leven op dit moment
+28
M-G
BJA
Snoes
Chocolate Cookie
TNMN
SuperGrover
Phileine
Caroow
Bolleke
TGR
Pannetoet
Sterre
Lotus
stargirl
Zwerver
ButterflyEffect
blondie29
Toet
Merai
CCC
Mariposa
Frappuccino
Monte
Blond
NerdChic
Zininzon
Roze Roos
Jeanette
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Welke cijfer krijgt jouw leven op dit moment?
Re: Jouw leven op dit moment
blondie29 schreef:Ik helaas ook een 5 op dit moment....
Hoe komt het?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:blondie29 schreef:Ik helaas ook een 5 op dit moment....
Hoe komt het?
Nou ik zal het verhaal niet te lang maken, maar een paar weken geleden kreeg ik last van klachten zoals hartkloppingen, zweten, zwarte vlekken zien, duizelig, bijna flauwvallen als ik in een winkel sta, soort van paniek aanvallen zeg maar, had ik echt nog nooit gehad, nu schijn ik dus een soort van burn out te hebben en zit ik nu ongeveer al 2 weken thuis. En t ergste was datik er vorige week achter kwam dat ik zwanger was ongepland, bijna onmogelijk, maar toch gebeurd. Relatie gaat niet goed op dit moment... Dus heb ik na heeeeel veel nadenken afgelopen dinsdag weg laten halen, net of ik in een roes leefde of leef, als ik er aan terugdenk is het alsof ik heb gedroomd heb. Heel vaag.
Zit nu ook aan de oxazepam dat geeft me wel wat rust gelukkig.
blondie29- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 63
Registratiedatum : 13-12-10
+1toetje_ schreef:Een 5, ik heb op het moment weinig om gelukkig over te zijn.
Het is een behoorlijke chaos, zoals mijn docent het vandaag mooi verwoorde: er gebeuren geen extreem gekke dingen, je zit niet op het verkeerde pad, maar er gaat vanalles mis.
Toch een 5 omdat ik dingen gewoon graag positief bekijk. Ik haal positieve energie uit mijn vriendinnen en leuke dingen doen.
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Heftig blondie. Krijg je wel hulp?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga ook voor een vijf. Ik zou het zelf denk ik allemaal kunnen oplossen alleen heb ik geen idee hoe. Daardoor gaan er een hoop dingen niey zoals ze moeten
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Een 7, alles gaat zijn gangetje, zowel werk als prive, maar wat extra fun zou wel welkom zijn! Het is nu werken en thuiskomen, weinig uitjes de laatste tijd op verjaardagen na. Hopelijk komen er nog wat leuke concerten bij komende tijd.
stargirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10
Ik geef op dit moment een vijf, omdat ik me voor mijn doen redelijk goed voel, maar ik nog wel met veel dingen worstel.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een 6 gegeven. Ik zat een paar maandne geleden nog op een 5 en een maand geleden op een 7 (ik moet het bijhouden van mijn psych hahah dus vandaar dat ik regelmatig erover nadenk) maar nu ik weer zoveel lichamelijke klachten heb, weer een 6
Gast- Gast
Ik geef mijn leven momenteel een 7. En ik heb het gevoel dat het in de lift zit, dus het zou heel goed kunnen dat ik mijn leven over een halfjaar of over een jaar een 8 geef. Er zijn dingen waar ik momenteel niet zo tevreden over ben, maar I'm working on it en dat geeft een tevreden gevoel.
Gast- Gast
Ik durf het wel een 9 te geven. Het gaat gewoon goed op dit moment. Relatie loopt lekker, leuke vrienden en ik doe van alles. Een 10 ga ik het geven als wij ons droomhuis hebben gevonden. Ik woon hier leuk maar mis ontzettend een tuin.
Gast- Gast
Ik gaf een paar maanden geleden nog een 6je, maar dat is inmiddels een 8 geworden. Nog geen 9 of 10, omdat de rest van het jaar vrij onzeker is, maar momenteel vind ik het echt heel leuk allemaal, is die onzekerheid weg, dan wordt het een 9 of 10.
Mijn baan bevalt gewoon heel erg goed, ik voel me stúkken beter nu ik weer iets nuttigs doe. Ik doe het gewoon heel erg goed op stress en chaos, en hele dagen thuis zitten werkt niet voor mij. Nu is het rennen en vliegen en dat is best zwaar, maar ik vind het zó lekker.
Mijn baan bevalt gewoon heel erg goed, ik voel me stúkken beter nu ik weer iets nuttigs doe. Ik doe het gewoon heel erg goed op stress en chaos, en hele dagen thuis zitten werkt niet voor mij. Nu is het rennen en vliegen en dat is best zwaar, maar ik vind het zó lekker.
Gast- Gast
Lilith schreef:Ik gaf een paar maanden geleden nog een 6je, maar dat is inmiddels een 8 geworden. Nog geen 9 of 10, omdat de rest van het jaar vrij onzeker is, maar momenteel vind ik het echt heel leuk allemaal, is die onzekerheid weg, dan wordt het een 9 of 10.
+1. Ik vind het heerlijk om mijn dochter om me heen te hebben, maar de laatste weken werd ik er een beetje kriegel van. Begrijp me niet verkeerd, ze is mijn alles, maar ik wilde geen bijna-huismoeder meer zijn, ik wilde me ook nuttig maken en ook financieel iets binnenbrengen. Nu ik vier dagen werk ipv twee merk ik dat ik al stukken beter in mijn vel zit.
Ondanks bovenstaande geef ik mijn leven toch nog een 7. Het is het nog niet helemaal, ik ben nog vaak moe en rusteloos en minder geduldig dan voorheen. Ik heb mijn eetprobleem (nog) niet onder controle, maar daar hoop ik met hulp van de psycholoog en de diëtiste verandering in te brengen. Ik heb er wel vertrouwen in dat die 7 dit jaar nog wel een 8 kan worden.
Gast- Gast
Ik heb een 8 gegeven. Het gaat qua mood en gezondheid erg goed in vergelijking met een jaar geleden. Ik voel me een stuk sterker en energieker, ben veel vaker vrolijk en kan en mag van heel veel dingen genieten:
Een leuke, lieve vriend, fijne vrienden, het gaat goed met mijn familie, ik heb een leuke plek om te wonen, geen grote zorgen momenteel. Als ik op het gebied van werk ook nog kan groeien en me meer kan ontwikkelen, gaat het richting de 9 of 10. 2011 is wat dat betreft een onzeker jaar, maar wel met kansen en mogelijkheden!
Een leuke, lieve vriend, fijne vrienden, het gaat goed met mijn familie, ik heb een leuke plek om te wonen, geen grote zorgen momenteel. Als ik op het gebied van werk ook nog kan groeien en me meer kan ontwikkelen, gaat het richting de 9 of 10. 2011 is wat dat betreft een onzeker jaar, maar wel met kansen en mogelijkheden!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geef mijn leven een 8!
Het gaat tussen mijn vriend en mij heel goed op dit moment en we hebben het echt fijn samen...ook zijn we op zoek naar een huisje en willen we in de toekomst weer een hond Tussen mij en mijn ouders gaat het ook stukken beter en dat is ook superfijn! Dat is wel eens anders geweest! De dingen die wat minder zijn/gaan is dat ik nu in de ziektewet zit vanwege een trombosebeen..heel k-u-t op momenten want ik wil zo graag weer lekker kunnen lopen, sporten (terwijl ik sporten haat ) en weer werken. En ik zou wel graag ander werk willen maar ik weet totaal niet wat ik écht wil.. vandaar een acht voor mijn leven nu
Jeetje Blondy! Wat heftig...heb je wel mensen waarmee je kan praten? Sterkte!
Het gaat tussen mijn vriend en mij heel goed op dit moment en we hebben het echt fijn samen...ook zijn we op zoek naar een huisje en willen we in de toekomst weer een hond Tussen mij en mijn ouders gaat het ook stukken beter en dat is ook superfijn! Dat is wel eens anders geweest! De dingen die wat minder zijn/gaan is dat ik nu in de ziektewet zit vanwege een trombosebeen..heel k-u-t op momenten want ik wil zo graag weer lekker kunnen lopen, sporten (terwijl ik sporten haat ) en weer werken. En ik zou wel graag ander werk willen maar ik weet totaal niet wat ik écht wil.. vandaar een acht voor mijn leven nu
Jeetje Blondy! Wat heftig...heb je wel mensen waarmee je kan praten? Sterkte!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Een 7 en ik hoop dat het niet lager wordt dan dat. Gelukkig heb ik dat zelf in de hand
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb een 8 gegeven, omdat het financieel wel beter zou kunnen en qua liefdesleven ook.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Het is erg leuk om mij te zijn, maar ik heb het eigenlijk net iets te druk, daarom een 9. Ik ben echt enorm gelukkig!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Een 7,5. Ik heb de neiging om heel hoog te gaan zitten, omdat ik van zoveel lager kom (vroeger zou ik 2 hebben gegeven), maar het nog niet helemaal perfect. Maar het wel voor het eerst sinds jaren dat ik helemaal op mijn plek ben, in deze stad, in dit huis. Mijn opleiding is leuk, de liefde gaat uitmuntend, het enige wat ontbreekt is een leuke bijbaan en wat sociale contacten. Ook zou iets meer geld welkom zijn (maar dat gaat er binnenkort komen). Daarnaast zijn er nog wat dingen waar ik aan moet werken, maar daar ben ik nu mee bezig. Als dit alles op de rit komt, dan ben ik een zeer gelukkig mens.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Een 8. Op dit moment ben ik tevreden. Er zijn altijd een paar puntjes die beter kunnen.
Gast- Gast
Natuurlijk heb je dat niet zelf in de hand. Als vandaag je huis affikt en je hebt morgen kanker, dan is je leven geen 7 meer en heb je dat ook niet zelf in de hand.TGR schreef:Een 7 en ik hoop dat het niet lager wordt dan dat. Gelukkig heb ik dat zelf in de hand
Gast- Gast
Een 7 en hard op weg naar een 8. Gezien waar ik vandaan kom is dit een overwinning.
Gast- Gast
Ik had eigenlijk een 3 moeten kiezen, maar heb een 4 aangeklikt.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik had eigenlijk een 3 moeten kiezen, maar heb een 4 aangeklikt.
ohw wat is er dan?
blondie29- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 63
Registratiedatum : 13-12-10
Een 6.
Wanneer ik het meer naar mijn zin op m'n werk ga hebben (het gaat al wat beter en het plezier komt nu ook bijna), de zorgen omtrent mijn zus (zeer zware en onzekere zwangerschap) weg zijn, mijn gewicht weer wat gaat stijgen, mijn duizelingen en hoofdpijn ietwat afnemen (het is elke week meerdere keren raak ) én de temperaturen weer gaan stijgen, dan kon het wel eens een 9 worden. De tijden dat ik me zelf een 9 gaf, ken ik... dus het is mogelijk!
Wanneer ik het meer naar mijn zin op m'n werk ga hebben (het gaat al wat beter en het plezier komt nu ook bijna), de zorgen omtrent mijn zus (zeer zware en onzekere zwangerschap) weg zijn, mijn gewicht weer wat gaat stijgen, mijn duizelingen en hoofdpijn ietwat afnemen (het is elke week meerdere keren raak ) én de temperaturen weer gaan stijgen, dan kon het wel eens een 9 worden. De tijden dat ik me zelf een 9 gaf, ken ik... dus het is mogelijk!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Lilith schreef:Ik gaf een paar maanden geleden nog een 6je, maar dat is inmiddels een 8 geworden. Nog geen 9 of 10, omdat de rest van het jaar vrij onzeker is, maar momenteel vind ik het echt heel leuk allemaal, is die onzekerheid weg, dan wordt het een 9 of 10.
+1. Ik vind het heerlijk om mijn dochter om me heen te hebben, maar de laatste weken werd ik er een beetje kriegel van. Begrijp me niet verkeerd, ze is mijn alles, maar ik wilde geen bijna-huismoeder meer zijn, ik wilde me ook nuttig maken en ook financieel iets binnenbrengen. Nu ik vier dagen werk ipv twee merk ik dat ik al stukken beter in mijn vel zit.
Heeel herkenbaar, ook al heb ik dan geen dochter
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe is jouw leven op dit moment?
» Blij met je leven op dit moment?
» Het ergste moment uit je leven?
» Het mooiste moment uit je leven?
» nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?
» Blij met je leven op dit moment?
» Het ergste moment uit je leven?
» Het mooiste moment uit je leven?
» nav: welke foto geeft een moeilijk moment uit jou leven aan?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: