Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw leven op dit moment

+28
M-G
BJA
Snoes
Chocolate Cookie
TNMN
SuperGrover
Phileine
Caroow
Bolleke
TGR
Pannetoet
Sterre
Lotus
stargirl
Zwerver
ButterflyEffect
blondie29
Toet
Merai
CCC
Mariposa
Frappuccino
Monte
Blond
NerdChic
Zininzon
Roze Roos
Jeanette
32 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke cijfer krijgt jouw leven op dit moment?

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn11101%Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn1110 1% 
[ 2 ]
Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn11101%Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn1110 1% 
[ 1 ]
Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn11101%Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn1110 1% 
[ 1 ]
Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn11103%Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn1110 3% 
[ 4 ]
Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn11108%Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn1110 8% 
[ 11 ]
Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn111011%Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn1110 11% 
[ 16 ]
Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn111029%Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn1110 29% 
[ 42 ]
Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn111037%Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn1110 37% 
[ 53 ]
Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn11108%Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn1110 8% 
[ 11 ]
Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn11101%Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Lijn1110 1% 
[ 3 ]
 
Totaal aantal stemmen : 144
 
 

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Toet do 27 jan 2011 - 12:26

blondie29 schreef:Ik helaas ook een 5 op dit moment....

Hoe komt het?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  blondie29 do 27 jan 2011 - 12:31

toetje_ schreef:
blondie29 schreef:Ik helaas ook een 5 op dit moment....

Hoe komt het?

Nou ik zal het verhaal niet te lang maken, maar een paar weken geleden kreeg ik last van klachten zoals hartkloppingen, zweten, zwarte vlekken zien, duizelig, bijna flauwvallen als ik in een winkel sta, soort van paniek aanvallen zeg maar, had ik echt nog nooit gehad, nu schijn ik dus een soort van burn out te hebben en zit ik nu ongeveer al 2 weken thuis. En t ergste was datik er vorige week achter kwam dat ik zwanger was ongepland, bijna onmogelijk, maar toch gebeurd. Relatie gaat niet goed op dit moment... Dus heb ik na heeeeel veel nadenken afgelopen dinsdag weg laten halen, net of ik in een roes leefde of leef, als ik er aan terugdenk is het alsof ik heb gedroomd heb. Heel vaag.
Zit nu ook aan de oxazepam dat geeft me wel wat rust gelukkig.
blondie29
blondie29
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 63
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  ButterflyEffect do 27 jan 2011 - 12:54

toetje_ schreef:Een 5, ik heb op het moment weinig om gelukkig over te zijn.
Het is een behoorlijke chaos, zoals mijn docent het vandaag mooi verwoorde: er gebeuren geen extreem gekke dingen, je zit niet op het verkeerde pad, maar er gaat vanalles mis.

Toch een 5 omdat ik dingen gewoon graag positief bekijk. Ik haal positieve energie uit mijn vriendinnen en leuke dingen doen.
+1
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Toet do 27 jan 2011 - 13:03

Heftig blondie. Krijg je wel hulp?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Zwerver do 27 jan 2011 - 13:46

Ik ga ook voor een vijf. Ik zou het zelf denk ik allemaal kunnen oplossen alleen heb ik geen idee hoe. Daardoor gaan er een hoop dingen niey zoals ze moeten
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  stargirl do 27 jan 2011 - 13:54

Een 7, alles gaat zijn gangetje, zowel werk als prive, maar wat extra fun zou wel welkom zijn! Het is nu werken en thuiskomen, weinig uitjes de laatste tijd op verjaardagen na. Hopelijk komen er nog wat leuke concerten bij komende tijd.

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Lotus do 27 jan 2011 - 19:40

Ik geef op dit moment een vijf, omdat ik me voor mijn doen redelijk goed voel, maar ik nog wel met veel dingen worstel.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 20:45

Ik heb een 6 gegeven. Ik zat een paar maandne geleden nog op een 5 en een maand geleden op een 7 (ik moet het bijhouden van mijn psych hahah dus vandaar dat ik regelmatig erover nadenk) maar nu ik weer zoveel lichamelijke klachten heb, weer een 6 Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 20:56

Ik geef mijn leven momenteel een 7. En ik heb het gevoel dat het in de lift zit, dus het zou heel goed kunnen dat ik mijn leven over een halfjaar of over een jaar een 8 geef. Er zijn dingen waar ik momenteel niet zo tevreden over ben, maar I'm working on it en dat geeft een tevreden gevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:01

Ik durf het wel een 9 te geven. Het gaat gewoon goed op dit moment. Relatie loopt lekker, leuke vrienden en ik doe van alles. Een 10 ga ik het geven als wij ons droomhuis hebben gevonden. Ik woon hier leuk maar mis ontzettend een tuin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:22

Ik gaf een paar maanden geleden nog een 6je, maar dat is inmiddels een 8 geworden. Nog geen 9 of 10, omdat de rest van het jaar vrij onzeker is, maar momenteel vind ik het echt heel leuk allemaal, is die onzekerheid weg, dan wordt het een 9 of 10.

Mijn baan bevalt gewoon heel erg goed, ik voel me stúkken beter nu ik weer iets nuttigs doe. Ik doe het gewoon heel erg goed op stress en chaos, en hele dagen thuis zitten werkt niet voor mij. Nu is het rennen en vliegen en dat is best zwaar, maar ik vind het zó lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:33

Lilith schreef:Ik gaf een paar maanden geleden nog een 6je, maar dat is inmiddels een 8 geworden. Nog geen 9 of 10, omdat de rest van het jaar vrij onzeker is, maar momenteel vind ik het echt heel leuk allemaal, is die onzekerheid weg, dan wordt het een 9 of 10.

Mijn baan bevalt gewoon heel erg goed, ik voel me stúkken beter nu ik weer iets nuttigs doe. Ik doe het gewoon heel erg goed op stress en chaos, en hele dagen thuis zitten werkt niet voor mij. Nu is het rennen en vliegen en dat is best zwaar, maar ik vind het zó lekker.

+1. Ik vind het heerlijk om mijn dochter om me heen te hebben, maar de laatste weken werd ik er een beetje kriegel van. Begrijp me niet verkeerd, ze is mijn alles, maar ik wilde geen bijna-huismoeder meer zijn, ik wilde me ook nuttig maken en ook financieel iets binnenbrengen. Nu ik vier dagen werk ipv twee merk ik dat ik al stukken beter in mijn vel zit.

Ondanks bovenstaande geef ik mijn leven toch nog een 7. Het is het nog niet helemaal, ik ben nog vaak moe en rusteloos en minder geduldig dan voorheen. Ik heb mijn eetprobleem (nog) niet onder controle, maar daar hoop ik met hulp van de psycholoog en de diëtiste verandering in te brengen. Ik heb er wel vertrouwen in dat die 7 dit jaar nog wel een 8 kan worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Sterre do 27 jan 2011 - 23:34

Ik heb een 8 gegeven. Het gaat qua mood en gezondheid erg goed in vergelijking met een jaar geleden. Ik voel me een stuk sterker en energieker, ben veel vaker vrolijk en kan en mag van heel veel dingen genieten:

Een leuke, lieve vriend, fijne vrienden, het gaat goed met mijn familie, ik heb een leuke plek om te wonen, geen grote zorgen momenteel. Als ik op het gebied van werk ook nog kan groeien en me meer kan ontwikkelen, gaat het richting de 9 of 10. 2011 is wat dat betreft een onzeker jaar, maar wel met kansen en mogelijkheden!


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Pannetoet vr 28 jan 2011 - 3:49

Ik geef mijn leven een 8!
Het gaat tussen mijn vriend en mij heel goed op dit moment en we hebben het echt fijn samen...ook zijn we op zoek naar een huisje en willen we in de toekomst weer een hond smile Tussen mij en mijn ouders gaat het ook stukken beter en dat is ook superfijn! Dat is wel eens anders geweest! De dingen die wat minder zijn/gaan is dat ik nu in de ziektewet zit vanwege een trombosebeen..heel k-u-t op momenten want ik wil zo graag weer lekker kunnen lopen, sporten (terwijl ik sporten haat 👅) en weer werken. En ik zou wel graag ander werk willen maar ik weet totaal niet wat ik écht wil.. vandaar een acht voor mijn leven nu smile

Jeetje Blondy! Wat heftig...heb je wel mensen waarmee je kan praten? Sterkte!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  TGR vr 28 jan 2011 - 4:12

Een 7 en ik hoop dat het niet lager wordt dan dat. Gelukkig heb ik dat zelf in de hand smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Bolleke vr 28 jan 2011 - 4:18

Ik heb een 8 gegeven, omdat het financieel wel beter zou kunnen en qua liefdesleven ook.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Caroow vr 28 jan 2011 - 4:25

Het is erg leuk om mij te zijn, maar ik heb het eigenlijk net iets te druk, daarom een 9. Ik ben echt enorm gelukkig!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Phileine vr 28 jan 2011 - 4:26

Een 7,5. Ik heb de neiging om heel hoog te gaan zitten, omdat ik van zoveel lager kom (vroeger zou ik 2 hebben gegeven), maar het nog niet helemaal perfect. Maar het wel voor het eerst sinds jaren dat ik helemaal op mijn plek ben, in deze stad, in dit huis. Mijn opleiding is leuk, de liefde gaat uitmuntend, het enige wat ontbreekt is een leuke bijbaan en wat sociale contacten. Ook zou iets meer geld welkom zijn (maar dat gaat er binnenkort komen). Daarnaast zijn er nog wat dingen waar ik aan moet werken, maar daar ben ik nu mee bezig. Als dit alles op de rit komt, dan ben ik een zeer gelukkig mens.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 4:56

Een 8. Op dit moment ben ik tevreden. Er zijn altijd een paar puntjes die beter kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 4:58

TGR schreef:Een 7 en ik hoop dat het niet lager wordt dan dat. Gelukkig heb ik dat zelf in de hand smile
Natuurlijk heb je dat niet zelf in de hand. Als vandaag je huis affikt en je hebt morgen kanker, dan is je leven geen 7 meer en heb je dat ook niet zelf in de hand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 5:05

Een 7 en hard op weg naar een 8. Gezien waar ik vandaan kom is dit een overwinning.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 5:15

Ik had eigenlijk een 3 moeten kiezen, maar heb een 4 aangeklikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  blondie29 vr 28 jan 2011 - 5:58

Storm schreef:Ik had eigenlijk een 3 moeten kiezen, maar heb een 4 aangeklikt.

ohw wat is er dan?
blondie29
blondie29
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 47
Punten : 63
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 6:31

Een 6.

Wanneer ik het meer naar mijn zin op m'n werk ga hebben (het gaat al wat beter en het plezier komt nu ook bijna), de zorgen omtrent mijn zus (zeer zware en onzekere zwangerschap) weg zijn, mijn gewicht weer wat gaat stijgen, mijn duizelingen en hoofdpijn ietwat afnemen (het is elke week meerdere keren raak Cry ) én de temperaturen weer gaan stijgen, dan kon het wel eens een 9 worden. De tijden dat ik me zelf een 9 gaf, ken ik... dus het is mogelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 6:33

Alex167 schreef:
Lilith schreef:Ik gaf een paar maanden geleden nog een 6je, maar dat is inmiddels een 8 geworden. Nog geen 9 of 10, omdat de rest van het jaar vrij onzeker is, maar momenteel vind ik het echt heel leuk allemaal, is die onzekerheid weg, dan wordt het een 9 of 10.

Mijn baan bevalt gewoon heel erg goed, ik voel me stúkken beter nu ik weer iets nuttigs doe. Ik doe het gewoon heel erg goed op stress en chaos, en hele dagen thuis zitten werkt niet voor mij. Nu is het rennen en vliegen en dat is best zwaar, maar ik vind het zó lekker.

+1. Ik vind het heerlijk om mijn dochter om me heen te hebben, maar de laatste weken werd ik er een beetje kriegel van. Begrijp me niet verkeerd, ze is mijn alles, maar ik wilde geen bijna-huismoeder meer zijn, ik wilde me ook nuttig maken en ook financieel iets binnenbrengen. Nu ik vier dagen werk ipv twee merk ik dat ik al stukken beter in mijn vel zit.

Heeel herkenbaar, ook al heb ik dan geen dochter :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw leven op dit moment - Pagina 2 Empty Re: Jouw leven op dit moment

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum