Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer?

+13
ellibre
luenca
Linda
Caroow
Twellie
Rovine
Theeleut
Minx
Annemoontje
Ibbeltje
Oasis
Rush
Mamsie
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer?

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 10:16

Nee, doordeweeks sowieso niet. Mijn man werkt `s avonds en ik denk dat meeste wel weten dat ik er niet zo op zit te wachten.
In het weekend komen er weleens mensen langs. Meestal onverwachts, zonder te bellen.
Ik vind het super gezellig en iedereen is altijd welkom, maar waarom snappen mensen niet dat als je 2 kleine kinderen hebt je niet al om 10u spik en span klaar zit om visite te ontvangen.

Ik zou het echt niet durven om al ergens op zondag om 10u aan te bellen.
Maar goed, daar denken sommige mensen anders over...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer?

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:31

doordeweeks zowieso nooit omdat we het gewoon druk hebben en gewoon lekker rust willen hebben. In het weekend gaan we vaak naar m'n ouders en heel soms naar vrienden of familie maar dat is echt zelden. Wel ga ik zo 1 keer in de maand naar vriendinnen. Of we gaan ergens eten of we gaan gewoon bij iemand gezellig kletsen

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: