Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer?

+13
ellibre
luenca
Linda
Caroow
Twellie
Rovine
Theeleut
Minx
Annemoontje
Ibbeltje
Oasis
Rush
Mamsie
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer? Empty Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer?

Bericht  Mamsie vr 10 aug 2012 - 9:44

Zitten jullie meestal met z'n 2e thuis of is het vaak een drukke boel?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer? Empty Re: Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer?

Bericht  Rush vr 10 aug 2012 - 9:46

Op zondagmiddag drinken de vrienden van mn vriend hier standaard koffie en op zaterdagavond zit het huis ook meestal vol. Door de week wisselt het wat af, meestal zijn we dan samen, of ik alleen aangezien mn vriend veel werkt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer? Empty Re: Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer?

Bericht  Oasis vr 10 aug 2012 - 9:48

Eigenlijk zijn wij bijna altijd met 2. Als we bezoek krijgen, zijn het zijn ouders of vooral mijn ouders, en dat is ook maar zelden.

Wij zoeken de mensen zelf op, maar zitten eigenlijk ook heel graag met 2 thuis smile. Huismussen haha.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ibbeltje vr 10 aug 2012 - 9:48

Niet vaak mensen hier ivm mijn vriend.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 9:49

Ik ga meestal weg. Meestal op vrijdag of zaterdag komt een vriend langs of ik ga naar hem. Of een andere vriend komt soms doordeweeks weleens koffie drinken.

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje vr 10 aug 2012 - 9:52

Wij zijn ook huismussen. Vaak komt hier alleen familie en dat is ook maar af en toe. Met vrienden spreken we meestal buiten de deur af. Vind het niet erg, vind het wel fijn zo zoals het gaat.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Minx vr 10 aug 2012 - 10:01

Eigenlijk best wel, zowel bij ouders als bij mijn vriend. Maar ook wel tijd voor ons tweeën
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Theeleut vr 10 aug 2012 - 10:01

Door de weeks komt er 's avonds wel eens een vriend van mijn man over de vloer of héél soms een vriendin van mij. Door de weeks overdag komt 1 van mijn vriendinnen of nicht wel eens hier of ik daar of we spreken ergens af buiten de deur. In het weekend is het hier zoete inval van vrienden, vriendjes van mijn dochter en ouders. Kan dus druk zijn, maar soms komt er niemand of wij zijn zelf op pad.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 10:03

Nee eigenlijk niet, als ik afspreek dan doe ik dat eigenlijk buiten de deur. Doordeweeks vind ik het sowieso heerlijk om 's avonds alleen te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 10:41

Hier ook niet. Vroeger in mijn vriend's appartement was het soms een zoete inval. Heel veel jongens op vrijdagavond en een rotzooi dat het toen werd. Op zondag stonden ze weer op de stoep, terwijl ik dan gewoon in mijn pyjama niks wil doen. Gelukkig is dat snel opgehouden toen ik bij hem in trok.

Nu houd vooral ik van rust in ons mooie knusse huis. We krijgen wel bezoek maar niet elke dag of elke week. Vaak ga ik ook naar vriendinnen toe ipv zij naar mij. Of spreek ik buiten de deur af.

Gast
Gast

Bericht  Rovine vr 10 aug 2012 - 10:46

Niet heel vaak, kan ook best genieten van alleen zijn. Mijn date komt hier ongeveer 1x per week en den om de week vrienden. Maar die zie ik ook vaak bij hen thuis of buitenshuis. Mensen zijn zeker welkom, maar soms is het ook fijn een joggingbroekdag te houden.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Twellie vr 10 aug 2012 - 10:50

Ik dacht niet zo vaak, maar als ik de reacties hierboven lees is het toch wel meer dan gemiddeld. Een vriendin komt hier elke week wel langs, mijn broer komt hier ook elke week minstens een keer, verder andere vriendinnen, mijn schoonmoeder en mijn oma ook regelmatig. Zo'n drie keer per week bezoek, denk ik.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 10:53

Op vrijdag of zaterdagavond spelen we regelmatig Kolonisten van Catan met een stel vrienden. Door de week eigenlijk nooit, dan vind ik het gewoon fijn om dingen voor mezelf te doen. Zondag is een dag dat ik in m'n pyjama wil hangen.

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 10 aug 2012 - 10:57

Wij hebben een kroegje, dat scheelt echt veel rotzooi in huis
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caroow vr 10 aug 2012 - 11:11

We hebben denk ik zo'n 3 keer per week mensen over de vloer. Mijn schoonzus en zwager komen vaak als ze alleen thuis zijn met hun dochter, dus los van elkaar, dat zijn wel degene die het vaakst komen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linda vr 10 aug 2012 - 17:54

Doordeweeks 's avonds eigenlijk niet. Ik heb daar weinig zin in. Als ik de volgende dag moet werken en mijn wekker om half 6 gaat, dan wil ik de avond ervoor lekker op tijd in bed liggen.

Doordeweeks overdag komen m'n moeder, schoonmoeder of vriendinnen van mij regelmatig.

In het weekend blijven er vaak mensen eten, dat vind ik gezellig.

Meestal komen mensen hierheen. Af en toe logeer ik bij vriendinnen of slapen we met elkaar in een hotel.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  luenca vr 10 aug 2012 - 21:26

ik krijg weinig visite, omdat ik daar niet vaak behoefte aan heb. het zijn wel vaak dezelfde die ik het vaakst zie. oke als ik thuis ben en niet bij mn vriend of hij niet bij mij komt er weleens iemand op de koffie, maar ook niet een hele dag. ik ga meestal naar n vriendin/vriend , alleen ( niet bij mij thuis ivm huisgenoten waar k geen zin in heb ) en mijn vriend gaat ook meestal alleen naar zijn vriend(en). ik heb niet veel/vaak gezelschap nodig, ben liever alleen of samen met vriend. en hij gelukkig ook. maar de vriendinnen die ik heb en zelfde als mij zijn, kan ik me daar prima een paar dagen vermaken( met name als ze wat verder weg wonen zoals maura, daar verveel ik me nooit, puur omdat we oa ook allebei ons eigen ding doen of lekker samen niks doen smile ) ik hou allemaal niet van uitgaan, elkaar bezig houden en met een hele groep lopen kletsen of ergens heen gaan.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  ellibre vr 10 aug 2012 - 21:45

Ik denk zo'n 4x per week.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Jeanette vr 10 aug 2012 - 21:47

Verschillend, maar over het algemeen wel een paar keer in de week.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Blond vr 10 aug 2012 - 21:55

Nee, ik ga meestal naar vrienden toe of spreek af in een restaurant of in een cafe.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Shisha vr 10 aug 2012 - 22:00

Valt wel mee. Vrienden komen wel regelmatig over de vloer en wij ook daar maar dit is niet wekelijks. We wonen allemaal ook een eindje uit elkaar.
Fam zie ik meestal alleen met verjaardagen/familiedagen en mijn (schoon)ouders komen af en toe maar meestal gaan wij daar heen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Davinia vr 10 aug 2012 - 23:42

Hier komen ook niet zoveel mensen eigenlijk, het ligt er echt aan. Door de weeks komen er wel eens vriendinnen of ik ga naar hun toe. Onze weekenden vind ik vaak wel fijn om samen te zijn, vooral als vriendje doordeweeks bijna niet thuis is. Verder gaat vriendje vaak naar festivals in de zomer, dus dan vind ik een zaterdagavond samen doorbrengen wel fijn. Soms voel ik me echt een huismus. Maar mijn vriend is soms 5 avonden in de week weg en op zaterdag ook altijd de hele dag, dus dan vind ik het niet echt leuk als die momenten dat ik m'n vriend ziet er allemaal mensen in ons huis zitten.
Maar soms hebben we ook het hele weekend vol gepland met mensen. Gisteren is er 's ochtends een vriend geweest, 's middags een vriend en 's avonds mijn broertje en morgenmiddag komen zijn vader en stiefmoeder bbqen. En vriendje is vandaag weer hele dag op pad.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 9:50

Meestal spreek ik buiten de deur af, maar ik heb toch wel 1 à 2 keer per week mensen over de vloer. De afgelopen week heb ik bijna dagelijks logés gehad.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 10:01

Mwah niet echt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 10:15

Wisselend. Wij vinden het heerlijk om doordeweeks 's avonds met z'n tweeën te zijn. Mijn vriend werkt onregelmatig, dus wij moeten soms echt tijd voor elkaar vrij maken. Daarbij sport ik twee avonden per week. In het weekend hebben we wel visite. Vaak komen regelmatig mensen langs.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: