Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grrrr frustratie vriendin...

+5
Jeanette
Mari
_Femme
Parisienne
Niekske
9 plaatsers

Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  Niekske vr 10 aug 2012 - 3:10

Ik moet even spuien, ik word echt stront-ziek van mijn gruwelijk-nieuwsgierige-bride-to-be vriendin! We zijn 'achter de schermen' bezig met haar vrijgezellenfeest en afgelopen week (toen zij met haar aanstaande op vakantie was) hebben we een filmpje gemaakt met onze groep om op de bruiloft te laten zien. Via de mail en de whatsapp gaat er natuurlijk wel eens bijna iets mis, ze weet namelijk dat we afgelopen week bij elkaar gekomen zijn. Voor het vrijgezellenfeest hebben we haar moeder ingeschakeld om een sauna-date te plannen, maar ze is alles aan het over analyseren en daarom heb ik maar gezegd dat ik mijn vakantie geboekt hebt rond die datum... maar ze blijft dus steeds aan het mailen naar ons met 'jullie krijgen vast veel mails die niet voor mij bedoeld zijn' en 'ik ben zo benieuwd wat jullie 4 augustus gedaan hebben' en 'jullie brengen me wel in de war nu over de datum van mijn vrijgezellenfeest' Natuurlijk DOOS! We willen dat het een verrassing blijft, maar dat wordt erg moeilijk met jouw vreselijk nieuwsgierige gedrag! Pfff dat moest ik even kwijt Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Re: Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  Parisienne vr 10 aug 2012 - 3:15

Ik snap dat het voor jou erg vervelend overkomt, maar ik zou eerlijk gezegd ook ontzettend nieuwsgierig zijn. Ik kan echt niet tegen verrassingen en wil altijd van alles iets afweten. Alleen zou ik in stilte 'lijden', ik zou anderen niet helemaal gek maken Laughing Probeer het gewoon eens een keer duidelijk te zeggen, of hebben jullie dat al gedaan?

Ik hoop dat ze jullie gauw met rust laat en lekker door laat plannen. Maak er een gezellige dag van!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Re: Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  _Femme vr 10 aug 2012 - 3:16

Ik zou het opvatten als dat ze gewoon heel enthousiast is dat jullie dit voor haar doen!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Re: Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  Mari vr 10 aug 2012 - 3:32

Pff inderdaad er vervelend, je wordt bijna bang dat je het per ongeluk verraad. Vriendin van mij die gaat trouwen deed/doet het ook heel de tijd, die hebben we even terug gepakt.

Afgelopen week zijn we met z'n allen wat op haar werk gaan drinken, gewoon voor de lol. Ze werd vuurrood, dacht dat ze opgehaald werd, maar mocht ons mooi heel de avond bedienen. Haha gelukkig kon ze er wel om lachen? Ideetje voor jou vriendin?
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Re: Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  Jeanette vr 10 aug 2012 - 3:37

_Femme schreef:Ik zou het opvatten als dat ze gewoon heel enthousiast is dat jullie dit voor haar doen!

+1

Ik zou er juist wel om kunnen lachen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Re: Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 3:41

Ik denk dat je je er niet zo druk om moet maken. Ze is gewoon erg nieuwsgierig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Re: Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  FireButterfly vr 10 aug 2012 - 7:01

_Liv schreef:Ik denk dat je je er niet zo druk om moet maken. Ze is gewoon erg nieuwsgierig.

Zo zou ik het in ieder geval opvatten. Ik vind het het in ieder geval niet zo gek dat ze zo nieuwsgierig is.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Re: Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  piene1983 vr 10 aug 2012 - 8:34

Een "spookmailtje" rondsturen die ook per ongeluk bij haar terecht komt waarin je insinueert dat er op een bepaalde datum dat en dat geregeld moet worden. Dat zou ik doen, haar nieuwsgierigheid nog even voeden maar wel op het verkeerde spoor zetten. Verder heeft iedereen op de echte datum iets anders te doen en laat haar dat ook weten, vakantie/feestje/oppassen op de cavia weet ik veel.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Re: Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  Angela_1986 vr 10 aug 2012 - 9:00

Ik snap de nieuwsgierigheid van je vriendin ook wel Niekske en zou het zelf ook erg lastig vinden om te weten dat ze ergens mee bezig zijn maar de touwtjes uit handen moet geven.

Ik kan me jouw frustratie echter ook wel voorstellen. Jullie doen je best om alles goed te regelen zonder dat zij wat te weten komt, dat is tenslotte de bedoeling van een vrijgezellenfeest (meestal!). Het is niet zo fijn als iemand dan steeds gaat zitten 'vissen'. De vriendin voor wie ik een vrijgezellenfeest mee georganiseerd heb deed dat ook steeds. Ze was ook bang dat wij haar voor lul gingen zetten enzo. Op een gegeven moment heb ik gezegd 'Ok, ik snap dat je zenuwachtig bent en het moeilijk vindt om de touwtjes los te laten maar je hebt ons dit niet voor niets gevraagd (zij had zelf 3 mensen gevraagd om haar vrijgezellenfeest te regelen) dus vertrouw ons alsjeblieft en ga niet steeds zitten vissen want dat is voor ons ook niet leuk.' Toen is het wel minder geworden! Ze heeft nog wel 'n paar keer aangegeven dat ze het erg spannend vond en daar heb ik toen ook begrip voor getoond en haar gerust proberen te stellen maar dat 'vissen' heeft ze niet meer gedaan.

Succes nog met de voorbereidingen Niekske en alvast veel plezier!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Re: Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  Niekske ma 13 aug 2012 - 19:51

Dankjewel voor jullie reacties dames! Natuurlijk snap ik dat ze nieuwsgierig is, maar we hadden het wel fijn gevonden als ze het wat meer voor zichzelf gehouden had. Wij zijn enorm ons best aan het doen en dan is het niet leuk als iemand elke stap die je zet drie keer over-analyseert zeg maar. En we hebben echt een geweldige dag georganiseerd, als ik dat zo mag zeggen angel dus het is wel leuk als het een verrassing blijft smile

Mari, wat jullie gedaan hebben, vind ik trouwens wel briljant, alleen was het al vrijwel onmogelijk om de agenda's van 16 vrouwen op dezelfde dag vrij te plannen voor het vrijgezellenfeest, dus om iedereen nog een keer bij elkaar te krijgen is echt niet te doen. Daarbij is het feest 25 augustus al, dus dat is wat kortdag... maar ik ga het onthouden voor de volgende mega-nieuwsgierige vriendin!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Re: Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 18:49

Hoe gaat het inmiddels met de nieuwsgierige vriendin? Kan ze zich nu wel een beetje inhouden?

Aan mij zou je ook een slechte hebben ben ik bang. Kan op dit gebied ook erg nieuwsgierig zijn en de touwtjes graag in handen hebben. Grrrr frustratie vriendin... 253468018

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Re: Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  Niekske wo 15 aug 2012 - 19:39

Dropdraakje schreef:Hoe gaat het inmiddels met de nieuwsgierige vriendin? Kan ze zich nu wel een beetje inhouden?

Aan mij zou je ook een slechte hebben ben ik bang. Kan op dit gebied ook erg nieuwsgierig zijn en de touwtjes graag in handen hebben. Grrrr frustratie vriendin... 253468018

Nog steeds hetzelfde laughcry Ze verpest het voor zichzelf zo ook een beetje. Ik had erover nagedacht om er iets van te zeggen, gewoon aangeven dat ik het niet leuk vind dat ze alles heel erg analyseert maar vooral dat ze het ook steeds aan ons laat weten. Maar ze zit er zo erg over na te denken, dat ze dan waarschijnlijk ook gaat nadenken over waarom ík er iets van zeg en dan tot de conclusie komt dat ik vast gelogen heb over mijn vakantie en dat haar vrijgezellenfeest dus inderdaad 25 augustus is... volgen jullie het nog? :P

Anyway, we laten het er maar bij. We gaan haar al om 8.15 ophalen die dag en dat verwacht ze vast niet, dus dat is in elk geval iets Very Happy komende zaterdag ga ik (en de mede-organiserende vriendin) mee om haar jurk te passen, ik hoop dat ze zich een beetje inhoudt die dag.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Re: Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  Susan wo 15 aug 2012 - 19:43

Misschien is het wel niet uit 'gretigheid' maar wordt ze gewoon heel zenuwachtig van het idee dat ze wordt overvallen en dat ze totaal niet weet of en wanneer dat gebeurt. Niet iedereen voelt zich prettig bij dat onverwachte.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr frustratie vriendin... Empty Re: Grrrr frustratie vriendin...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum