Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Houden jullie nog contact met jullie exen?

+35
Makamba
Caramba
Mees
Bay
Linda
Rovine
_Nina
Susan
Carra
Mamsie
Bazinga
Annemoontje
Jeanette
Twellie
Roxi3
Sugarfall
Bliss
June
Zannah
Rush
kajaka88
Oasis
Zwerver
Joli86
Mermaid
RioolSpook
Silver
RYW
Magenta
Niekske
Sterre
Shisha
silly-one
_Cyn_
ladycat
39 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Houden jullie nog contact met jullie exen? - Pagina 3 Empty Re: Houden jullie nog contact met jullie exen?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 1:14

Nee, ik heb daar echt nul komma nul behoefte aan.

Edit, ik had nog heel af en toe contact met mijn ex uit Amerika en ben daar nog eens geweest maar toen waren we daar gewoon weer ´even een stel´. Het is nooit echt compleet uitgegaan omdat we elkaar niet meer leuk vonden maar omdat hij terug ging en het gewoon niet meer mogelijk was. Het contact was echter toen al minimaal en eigenlijk heb ik na mijn laatste bezoek ook geen contact meer gehad.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden jullie nog contact met jullie exen? - Pagina 3 Empty Re: Houden jullie nog contact met jullie exen?

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 9:59

Eentje spreek ik zo af en toe nog eens via fb

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 10:16

Nee. Maar ik heb dan ook geen exen Houden jullie nog contact met jullie exen? - Pagina 3 561177

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 19 aug 2012 - 22:46

Met 1 ex spreek ik regelmatig nog. Andere heb ik wel op facebook maar daar houdt het dan ook op.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD ma 20 aug 2012 - 3:59

Contact niet echt.... we hebben elkaar op fb, en als we elkaar tegen komen zeggen we gedag en maken we kort een praatje.
met mijn ex-schoonmoeder heb ik nog wel veel contact.

En moet toegeven dat ik regelmatig op mijn ex zn fb kijk....
Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 19:40

Met 1 ex heb ik nog wel regelmatig contact. Hij is nu getrouwd met een goede vriendin van mij. Laughing Lang verhaal, maar het is goed zo. Met de andere ex heb ik op geen enkele manier contact en dat wil ik ook absoluut niet.

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes ma 20 aug 2012 - 21:26

Ik heb met twee van mijn exen af en toe nog wat contact... Oppervlakkig en sporadisch dat wel... Een van mijn exen was onze buurman toen wij net in ons 'oude' huis gingen wonen... Wist ik niet toen we het kochten haha smile

Ik heb overigens regelmatig contact met mijn ex - schoonzusje, vindt iedereen raar, maar ik kon en kan het nou eenmaal goed met haar vinden...
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Alex ma 20 aug 2012 - 22:40

Ik heb twee exen op FB, waarvan ik er 1 nog wel eens spreek. Hij is ook de beste vriend van mijn neef, dus ik kom hem af en toe op verjaardagen nog wel tegen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 23:50

Nee ik heb daar geen behoefte in.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: