Houden jullie nog contact met jullie exen?
+35
Makamba
Caramba
Mees
Bay
Linda
Rovine
_Nina
Susan
Carra
Mamsie
Bazinga
Annemoontje
Jeanette
Twellie
Roxi3
Sugarfall
Bliss
June
Zannah
Rush
kajaka88
Oasis
Zwerver
Joli86
Mermaid
RioolSpook
Silver
RYW
Magenta
Niekske
Sterre
Shisha
silly-one
_Cyn_
ladycat
39 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Houden jullie nog contact met jullie exen?
Waarom wel en waarom niet?
Ik heb nog enkel contact met een ex omdat we het goed met elkaar kunnen vinden. Van alle andere relaties heb ik het contact meteen verbroken doordat de exen enge stalking praktijken verrichte.
Ik heb nog enkel contact met een ex omdat we het goed met elkaar kunnen vinden. Van alle andere relaties heb ik het contact meteen verbroken doordat de exen enge stalking praktijken verrichte.
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Re: Houden jullie nog contact met jullie exen?
Nee, daar heb ik ook geen behoefte aan. Toen het uit was, ging hij me stalken. Ik werd echt gek van hem.
Gast- Gast
Ik niet, in ieder geval, niet meer. Iedere keer als ik hem zag (1x in de 2 maanden) was hij aan het vertellen dat hij me terug wilde etc.
Mam heeft nog wel contact met hem. Ze gaat samen met mijn stiefpap met hem op vakantie. Ik vind dat raar...
Mam heeft nog wel contact met hem. Ze gaat samen met mijn stiefpap met hem op vakantie. Ik vind dat raar...
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Ik niet met m'n laatste ex, hij daarentegen wel met mij.
Nee, over het algemeen is het verwaterd na verloop van tijd, op 1 ex na die mijn beste vriend is. Zoiets kan denk ik alleen maar werken als je elkaar opnieuw geluk gunt en geen enkele hoop meer koestert op meer dan alleen leuk contact of een eventuele vriendschap.
Heel soms sprak ik mijn ex van een aantal jaren geleden nog of hoorde ik via m'n zus iets van hem, doordat ze praktisch buren zijn, maar verder zoek ik hem niet op en hij mij niet. Ik wil dat niet en hij mocht het niet van z'n nieuwe vriendin.
Nee, over het algemeen is het verwaterd na verloop van tijd, op 1 ex na die mijn beste vriend is. Zoiets kan denk ik alleen maar werken als je elkaar opnieuw geluk gunt en geen enkele hoop meer koestert op meer dan alleen leuk contact of een eventuele vriendschap.
Heel soms sprak ik mijn ex van een aantal jaren geleden nog of hoorde ik via m'n zus iets van hem, doordat ze praktisch buren zijn, maar verder zoek ik hem niet op en hij mij niet. Ik wil dat niet en hij mocht het niet van z'n nieuwe vriendin.
Gast- Gast
Ik niet, ook totaal geen behoefte aan. De manier waarop hij het uit maakte en gewoon heeft gelogen over een ander dat is voor mij echt een rede om niks meer met hem te maken willen hebben.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Nee. Ik heb wel 1 ex die mij telkens wil toevoegen op haves/facebook maar ik heb daar echt geen behoefte aan. En ik had laatst een ex die ineens een mail stuurde (hebben iets van 6 maanden wat gehad, zo'n 10 jaar geleden) omdat hij wou weten hoe het met mij was. Nadat ik hem stuurde dat het heel goed ging heeft hij niks meer laten horen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik hoorde laatst dat een ex behoorlijk in de shit zit. Ik heb een paar keer op het punt gestaan 'm te smssen, maar wat heeft hij daar aan?! Ik heb destijds de relatie verbroken. In het begin hadden we nog wel af en toe contact, maar dat is verwaterd. Het nieuws over hem spookte wel een tijdje door mijn hoofd, het is toch iemand waar ik veel van gehouden heb.
Verder heb ik niet meer echt contact met exen, behalve die ene die nu gelukkig is met een vriendin van mij
Verder heb ik niet meer echt contact met exen, behalve die ene die nu gelukkig is met een vriendin van mij
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
_Cyn_ schreef:
Dit vind ik echt heel bizar, dat zou ik ook echt niet waarderen als mijn ouders dat zouden doen!
On topic, met één ex heb ik nog goed contact, af en toe gaan we iets drinken en bijkletsen en we komen ook nog op elkaars verjaardagen enzo. We zijn op een goede manier uit elkaar gegaan en we konden altijd eindeloze gesprekken houden over de meest uiteenlopende onderwerpen en dat is dus gebleven. Met mijn andere exen is het contact gewoon verwaterd, maar als we elkaar tegen zouden komen, zouden we waarschijnlijk wel gezellig kunnen kletsen. Op één ex na trouwens, die hoef ik echt nooit meer te zien.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ja, met eentje nog. Maar dat laat ik langzaam verwateren denk ik. Het is gewoon zo ontzettend niet mijn type, ook niet in vriendschappelijk opzicht.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Vragen jullie bij sommige exen af om het contact weer op te pakken als die kans bestaat? (Doordat het bijvoorbeeld goed klikte of je toch zou willen weten hoe het nu met hem gaat?)
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Alleen met mijn laatste ex heb ik nog contact, omdat we samen twee zoons hebben en dus voor altijd verbonden blijven, maar met andere exen heb ik geen contact meer. Geen behoefte aan ook.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ja, nog wel. Om praktische zaken te regelen/bespreken.
Gast- Gast
ladycat schreef:Vragen jullie bij sommige exen af om het contact weer op te pakken als die kans bestaat? (Doordat het bijvoorbeeld goed klikte of je toch zou willen weten hoe het nu met hem gaat?)
Nee, dat heb ik niet.
Gast- Gast
Hij heeft regelmatig aangegeven er nog over na te denken. Maar dat had niets met mij persoonlijk te maken, hij kan gewoon niet alleen zijn. Hij heeft nu weer een vriendin, nou ja, een charity case.ladycat schreef:Vragen jullie bij sommige exen af om het contact weer op te pakken als die kans bestaat? (Doordat het bijvoorbeeld goed klikte of je toch zou willen weten hoe het nu met hem gaat?)
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Ik heb alleen nog msn/fb/mail contact met mijn allereerste ex. Het contact is en blijft oppervlakkig we zijn niet voor niets uit elkaar.
Stiekem check ik nog wel eens de fb van mijn andere exen om te kijken hoe ze in het leven staan maar meer ook niet..
Stiekem check ik nog wel eens de fb van mijn andere exen om te kijken hoe ze in het leven staan maar meer ook niet..
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Nee daar heb ik geen behoefte aan
Wel spiek ik af en toe eens op zijn Facebook hoe het met hem gaat
Gast- Gast
Met een ex heb ik nog sporadisch contact. Zo nu en dan een smsje of whatsappje hoe het gaat en beetje over leven vertellen en dan is het weer goed. We gunnen elkaar een gelukkig en leuk leven, maar meer dan dat is er ook niet.
Mijn recentste ex is nog te vers natuurlijk. Maar wat mij betreft hoef ik daar geen contact meer mee. Ik kom er steeds meer achter dat ik hem Niet mis en de relatie zelf gevoelsmatig al een tijdje over was.
Mijn recentste ex is nog te vers natuurlijk. Maar wat mij betreft hoef ik daar geen contact meer mee. Ik kom er steeds meer achter dat ik hem Niet mis en de relatie zelf gevoelsmatig al een tijdje over was.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Razz_ schreef:Nee daar heb ik geen behoefte aanWel spiek ik af en toe eens op zijn Facebook hoe het met hem gaat
+1 contact onderhouden heeft geen zin, die gozer heeft zoveel bij elkaar gelogen dat ik toch niet weet of het waar is wat hij me verteld.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Nee.. Geen behoeften aan eigenlijk.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ja, de ene komt nog wel eens langs. En mijn nouja laatste ex alleen nog om het huis en praktische zaken. Dat is vanaf woensdag denk ik helemaal afgelopen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Niekske schreef:_Cyn_ schreef:
Dit vind ik echt heel bizar, dat zou ik ook echt niet waarderen als mijn ouders dat zouden doen!
Ik snap wel dat je dat bizar vindt, maar buiten het feit om dat het Cyn haar ex is, is het natuurlijk ook gewoon een persoon. Ik heb ook een ontzettende goede band met de stiefmoeder en vader van mijn vriend. Mocht het uit gaan tussen ons dat wil ik absoluut contact met hun houden. Ik weet niet of ik ooit met hun of vakantie zou gaan, maar ik snap wel dat als het klikt, je dat niet opeens afkapt omdat je dochter/zoon geen relatie meer heeft met die persoon.
Gast- Gast
Nee, geen contact en ook geen behoefte aan.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Nee ik heb geen contact meer met mijn exen. Kom ze ook niet snel tegen.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Joan schreef:Niekske schreef:_Cyn_ schreef:
Ik snap wel dat je dat bizar vindt, maar buiten het feit om dat het Cyn haar ex is, is het natuurlijk ook gewoon een persoon. Ik heb ook een ontzettende goede band met de stiefmoeder en vader van mijn vriend. Mocht het uit gaan tussen ons dat wil ik absoluut contact met hun houden. Ik weet niet of ik ooit met hun of vakantie zou gaan, maar ik snap wel dat als het klikt, je dat niet opeens afkapt omdat je dochter/zoon geen relatie meer heeft met die persoon.
Op zich niet zozeer als de relatie ophoudt, maar wel als Cyn aangeeft dat ze dat raar of vervelend vindt. Dan vind ik dat je loyaliteit als moeder in eerste instantie bij je kind zou moeten liggen, en mijn kind zou ik geen onprettig gevoel willen geven puur vanwege contact met iemand waarmee het klikt. Er zijn zoveel mensen waarmee het ook zou klikken die géén ex van mijn kind zijn, zeg maar. Ik snap niet dat je je dan niets aantrekt van de gevoelens van je kind daarin, behalve als het al jarenlang een familievriend was voordat er sprake was van een relatie. En dan nog zou ik het moeilijk vinden, maar wel de wens van mijn kind volgen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Met twee van mijn exen heb ik nog regelmatig contact. Al zie ik ze tegenwoordig meer als vrienden.
Eén van mijn exen heeft de scheiding van mijn ouders en mijn huis met mijn ex en dus ook mijn ex meegemaakt. We praten er nog wel eens over. Mocht ik erover willen praten, dan heb ik maar een half woord nodig. Hij begrijpt het gelijk. En heeft na al die jaren nog steeds een mening.
De andere ex heeft me in de afgelopen jaren echt verbaasd. Toen hij hoorde dat mijn stiefmoeder in het ziekenhuis lag, ik zei geen knuffel te willen, wist hij dat ik loog en reed 500 km om bij mij te kunnen zijn. Daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor. Nu, als ik iets sarcastisch zeg, weet hij al dat ik het anders bedoel. Dat laatste heb ik trouwens ook met de andere ex, maar dan net even iets minder.
Ik ben blij dat ik ze als vrienden mag beschouwen.
Eén van mijn exen heeft de scheiding van mijn ouders en mijn huis met mijn ex en dus ook mijn ex meegemaakt. We praten er nog wel eens over. Mocht ik erover willen praten, dan heb ik maar een half woord nodig. Hij begrijpt het gelijk. En heeft na al die jaren nog steeds een mening.
De andere ex heeft me in de afgelopen jaren echt verbaasd. Toen hij hoorde dat mijn stiefmoeder in het ziekenhuis lag, ik zei geen knuffel te willen, wist hij dat ik loog en reed 500 km om bij mij te kunnen zijn. Daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor. Nu, als ik iets sarcastisch zeg, weet hij al dat ik het anders bedoel. Dat laatste heb ik trouwens ook met de andere ex, maar dan net even iets minder.
Ik ben blij dat ik ze als vrienden mag beschouwen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Omdat jullie zo van poppen houden
» Houden/hadden jullie er rekening...
» Hoe houden jullie je relatie levendig/spannend?
» Hoe houden jullie je laminaatvloer schoon?
» Hoe houden jullie inkomsten/uitgaven bij?
» Houden/hadden jullie er rekening...
» Hoe houden jullie je relatie levendig/spannend?
» Hoe houden jullie je laminaatvloer schoon?
» Hoe houden jullie inkomsten/uitgaven bij?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: