Houden jullie nog contact met jullie exen?
+35
Makamba
Caramba
Mees
Bay
Linda
Rovine
_Nina
Susan
Carra
Mamsie
Bazinga
Annemoontje
Jeanette
Twellie
Roxi3
Sugarfall
Bliss
June
Zannah
Rush
kajaka88
Oasis
Zwerver
Joli86
Mermaid
RioolSpook
Silver
RYW
Magenta
Niekske
Sterre
Shisha
silly-one
_Cyn_
ladycat
39 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Houden jullie nog contact met jullie exen?
Ik heb 2 exen op FB, we sturen elkaar een berichtje bij belangrijke dingen of verjaardagen en als we elkaar tegenkomen maken we een praatje. 1 is automonteur, altijd handig
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee, ik heb geen contact met mijn exen en daar heb ik ook geen behoefte aan.
Zannah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 35
Punten : 37
Registratiedatum : 05-07-12
Op de middelbare school had ik van mijn veertiende tot mijn zeventiende een vriendje. We hebben toen een jaar geen contact gehad toen het uitging. Onze ouders zijn bevriend (zo kennen we elkaar ook), dus ik blijf altijd op de hoogte van hoe het met hem gaat. De afgelopen vijf jaar kletsen we ook altijd gezellig als we elkaar tegenkomen en het is een beetje traditie geworden om elke zomer een avond bier te gaan drinken op het terras in ons geboortedorp en dat is altijd erg gezellig. Het is gewoon een schat van een jongen namelijk met wie ik nog steeds kan lachen, maar meer is het ook niet.
Dan heb ik nog twee 'echtere' exen. De één sprak ik af en toe nog via whatsapp (eens in de zes weken of zo), maar dat kwam voornamelijk door interesse vanuit mij en ik heb dus besloten het ook nog maar te laten. Als ik hem tegenkom, kletsen we even, maar voornamelijk over koetjes en kalfjes.
Mijn laatste ex kom ik nog wel tegen op de universiteit, maar verder ook geen contact mee. Ik vind het irritant dat hij dan altijd 'in mijn meter' gaat staan en meteen zo dichtbij komt. Ik vroeg me steeds af waarom ik er zo ongemakkelijk van werd, maar dat is het gewoon. Het is heel awkward omdat hij gewoon niet de gepaste afstand houdt in een gesprek (lastig uit te leggen). Ik vind ook dat hij me niet echt naar wens heeft behandeld aan het eind, dus verder is het voor mij ook wel klaar.
Van mij hoeft contact met exen niet per se. Ik wil altijd graag dat het goed met hen gaat, maar ik merk wel dat het me nog steeds goed bevalt als ik er één toevallig tegenkom op een dag dat ik er stunning uitzie .
Dan heb ik nog twee 'echtere' exen. De één sprak ik af en toe nog via whatsapp (eens in de zes weken of zo), maar dat kwam voornamelijk door interesse vanuit mij en ik heb dus besloten het ook nog maar te laten. Als ik hem tegenkom, kletsen we even, maar voornamelijk over koetjes en kalfjes.
Mijn laatste ex kom ik nog wel tegen op de universiteit, maar verder ook geen contact mee. Ik vind het irritant dat hij dan altijd 'in mijn meter' gaat staan en meteen zo dichtbij komt. Ik vroeg me steeds af waarom ik er zo ongemakkelijk van werd, maar dat is het gewoon. Het is heel awkward omdat hij gewoon niet de gepaste afstand houdt in een gesprek (lastig uit te leggen). Ik vind ook dat hij me niet echt naar wens heeft behandeld aan het eind, dus verder is het voor mij ook wel klaar.
Van mij hoeft contact met exen niet per se. Ik wil altijd graag dat het goed met hen gaat, maar ik merk wel dat het me nog steeds goed bevalt als ik er één toevallig tegenkom op een dag dat ik er stunning uitzie .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik heb 0 echte exen, alleen ex-scharrels en ex-dates. Een aantal kom ik er sporadisch nog wel eens tegen en dan kletsen we soms wat over koetjes en kalfjes.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Die koetjes en kalfjes zijn populair onder het praten met exen!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Idd, maar de bloemetjes en de bijtjes zijn al eerder besproken natuurlijk
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Met mijn eerste ex ben ik sinds 1,5 jaar-2jaar echt hele goede vrienden. Hebben beide een nieuwe relatie en er speelt niets meer qua ons behalve vriendschap. Ik spreek hem niet iedere dag, maar als we elkaar spreken dan is het weer zoals altijd. Wij zijn gewoon niet gemaakt om een relatie te hebben, maar ik zou hem niet als vriend willen missen.
Mijn ex daarna spreek ik zo goed als nooit meer. Hij WhatsApp't me weleens, hoe het gaat, dan sturen we een paar berichtjes heen en weer, en daarna weer een paar maanden stilte, vind ik ook wel best.
Mijn ex daarna spreek ik zo goed als nooit meer. Hij WhatsApp't me weleens, hoe het gaat, dan sturen we een paar berichtjes heen en weer, en daarna weer een paar maanden stilte, vind ik ook wel best.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, na een tijdje was de vriendschap over meestal als een van de twee een nieuwe relatie kreeg.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Nee, sowieso heb ik er weinig behoefte aan om met allerlei mensen uit mijn verleden toch contact te blijven houden. Daarom heb ik ook geen Facebook.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Helaas probeert hij nog steeds contact te zoeken. Het is al jaren uit en we hebben 4,5 jaar een relatie gehad. Maar meneer blijft smsen, whatsappen en bellen. Ik reageer er nooit op, want vind hem zo kansloos! Dat ie dat nog niet ziet na al die jaren!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Nee absoluut geen behoefte aan. Het is op een nare manier uitgegaan en had altijd een rare mening over dingen. Zo mocht ik van hem bijvoorbeeld niet lachen op foto's, want dat vond hij niet mooi. WTF, ja toen was het ook snel uit..
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Bliss schreef:Idd, maar de bloemetjes en de bijtjes zijn al eerder besproken natuurlijk
*Vind ik leuk* Scherp, Bliss
Ik heb goed contact met mijn ex, tis m'n beste vriend en zijn nieuwe vriendin is echt een ontzettend goede vriendin geworden! 2 andere exen zijn ook nog goede vrienden van me en verder geen contact met de exen.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Mijn echte ex had ik wel nog goed contact mee maar hij is alweer bijna 6 jaar dood. Mijn andere ex-jes stelde niet veel voor en heb ik ook geen contact meer mee. Zou niet weten wat ik ze moet vertellen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ja, ex1 is mijn grote liefde geweest en wij zien elkaar eens per jaar en soms een sms. Met exman sms ik wel eens omdat we hele heftige tijden kenden maar dat stopt wel.
Gast- Gast
Nee en dat wil ik ook echt niet. Ik zou ook geen vriendschap met ze kunnen hebben.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik moet er werkelijk niet aan denken om mijn ex ooit nog te zien of te spreken.
Gast- Gast
RYW schreef:Joan schreef:Niekske schreef:_Cyn_ schreef:
Mam heeft nog wel contact met hem. Ze gaat samen met mijn stiefpap met hem op vakantie. Ik vind dat raar...
Dit vind ik echt heel bizar, dat zou ik ook echt niet waarderen als mijn ouders dat zouden doen!
Ik snap wel dat je dat bizar vindt, maar buiten het feit om dat het Cyn haar ex is, is het natuurlijk ook gewoon een persoon. Ik heb ook een ontzettende goede band met de stiefmoeder en vader van mijn vriend. Mocht het uit gaan tussen ons dat wil ik absoluut contact met hun houden. Ik weet niet of ik ooit met hun of vakantie zou gaan, maar ik snap wel dat als het klikt, je dat niet opeens afkapt omdat je dochter/zoon geen relatie meer heeft met die persoon.
Op zich niet zozeer als de relatie ophoudt, maar wel als Cyn aangeeft dat ze dat raar of vervelend vindt. Dan vind ik dat je loyaliteit als moeder in eerste instantie bij je kind zou moeten liggen, en mijn kind zou ik geen onprettig gevoel willen geven puur vanwege contact met iemand waarmee het klikt. Er zijn zoveel mensen waarmee het ook zou klikken die géén ex van mijn kind zijn, zeg maar. Ik snap niet dat je je dan niets aantrekt van de gevoelens van je kind daarin, behalve als het al jarenlang een familievriend was voordat er sprake was van een relatie. En dan nog zou ik het moeilijk vinden, maar wel de wens van mijn kind volgen.
Helemaal eens met RYW.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Met mijn ex eigenlijk alleen over de 'zakelijke' dingen (post, financiën, spullen ophalen), met zijn zus heb ik nog wel enigzins contact, heb er laatst nog opgepast.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Met allemaal wel wat zijdelings contact, kom er soms wel eens eentje tegen en dan maken we een praatje. 2 wonen vrij dichtbij, dus die kom ik best vaak tegen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Susan schreef:RYW schreef:Joan schreef:Niekske schreef:_Cyn_ schreef:
Mam heeft nog wel contact met hem. Ze gaat samen met mijn stiefpap met hem op vakantie. Ik vind dat raar...
Dit vind ik echt heel bizar, dat zou ik ook echt niet waarderen als mijn ouders dat zouden doen!
Ik snap wel dat je dat bizar vindt, maar buiten het feit om dat het Cyn haar ex is, is het natuurlijk ook gewoon een persoon. Ik heb ook een ontzettende goede band met de stiefmoeder en vader van mijn vriend. Mocht het uit gaan tussen ons dat wil ik absoluut contact met hun houden. Ik weet niet of ik ooit met hun of vakantie zou gaan, maar ik snap wel dat als het klikt, je dat niet opeens afkapt omdat je dochter/zoon geen relatie meer heeft met die persoon.
Op zich niet zozeer als de relatie ophoudt, maar wel als Cyn aangeeft dat ze dat raar of vervelend vindt. Dan vind ik dat je loyaliteit als moeder in eerste instantie bij je kind zou moeten liggen, en mijn kind zou ik geen onprettig gevoel willen geven puur vanwege contact met iemand waarmee het klikt. Er zijn zoveel mensen waarmee het ook zou klikken die géén ex van mijn kind zijn, zeg maar. Ik snap niet dat je je dan niets aantrekt van de gevoelens van je kind daarin, behalve als het al jarenlang een familievriend was voordat er sprake was van een relatie. En dan nog zou ik het moeilijk vinden, maar wel de wens van mijn kind volgen.
Helemaal eens met RYW.
Ze kenden hem dus niet voor de relatie, maar hij zag hun wel in de 4.5 jaar als zijn eigen ouders. Hij kan niet met zijn eigen ouders. Dat kan ik ergens wel begrijpen.
Maar toen het uit ging, is het contact een beetje verwaterd, mede omdat hij 2 maanden nadat het uit was heel ff met mn zwangere stiefzusje ging (die hij overigens nooit aantrekkelijk vond, afgaande op wat hij altijd tegen mij zei). Het contact is weer helemaal goed nu tussen mijn ouders en m'n ex en ik zie steeds op FB foto's van barbecuen bij mam en stiefvader met hem en een vriendin van mijn ex etc. Dat is gewoon raar. Zeker omdat ik een eindje van ze vandaan woon (ong 2 uur rijden) en ik het idee krijg zo dat ze hem vaker zien en dat hij meer weet van ze dan ik. Ik weet eigenlijk zeker dat ze het ex-persoontje vaker zien dan dat ze mij zien.
Daarbij komt ook nog dat ze mijn huidige vriend niet echt accepteerden (hij werd vergeleken met de desbetreffende ex en ja die band kan nu eenmaal niet zo sterk worden. Elkaar 1x per maand zien is heel wat ander dan iedere dag...) nu gaat het wel maar het voelt nog een beetje gespannen als ik daar ben. Ik denk dat dat er niet beter op gaat worden zo, maar dat is mijn ,misschien te voorbarig, gevoel. Ze zullen nu wel extra hun best gaan doen.
Laatst aangepast door _Cyn_ op za 11 aug 2012 - 2:28; in totaal 1 keer bewerkt
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Ik heb 1 ex nog op Facebook. M'n favoriete ex.
De rest zie en spreek ik niet meer, totaal geen behoefte aan.
De rest zie en spreek ik niet meer, totaal geen behoefte aan.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Een paar ex-en en scharrels heb ik op FB maar echt contact nee. Zo nu en dan kom ik ze nog wel eens tegen en dan kletsen we een beetje over het meest besproken onderwerp....die koetjes en kalfjes
Laatst kreeg ik wel een mail van een soort van ex die wilde wat gaan drinken, maar daar heb ik totaal geen behoefte aan.
Laatst kreeg ik wel een mail van een soort van ex die wilde wat gaan drinken, maar daar heb ik totaal geen behoefte aan.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Eén ex is een goede vriend van me. De andere zie ik eigenlijk nooit meer..niet omdat we dat niet zouden willen, maar omdat we elkaar gewoon niet tegenkomen.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Mijn aller eerste vriendje spreek ik af en toe op fb en soms kom ik hem tegen en maken we altijd een praatje.
Mijn andere ex zie ik nooit en spreek ik ook nooit, hoeft voor mij ook niet.
Mijn andere ex zie ik nooit en spreek ik ook nooit, hoeft voor mij ook niet.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Nee, omdat ik die behoefte niet heb! Met de vader van mijn dochter uiteraard wel, maar dat is ook niet meer dan logisch.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Omdat jullie zo van poppen houden
» Houden/hadden jullie er rekening...
» Hoe houden jullie je relatie levendig/spannend?
» Hoe houden jullie je laminaatvloer schoon?
» Hoe houden jullie inkomsten/uitgaven bij?
» Houden/hadden jullie er rekening...
» Hoe houden jullie je relatie levendig/spannend?
» Hoe houden jullie je laminaatvloer schoon?
» Hoe houden jullie inkomsten/uitgaven bij?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: