Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

+17
Mamsie
Aimee
*Lookie*
Sophiee
Lolly's
Flip Fluitketel
Bolleke
Linda
ellibre
Filoria
Blue flower
Dora
Tania
Catwoman79
Twellie
Liadan
Nana
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Nana do 9 aug 2012 - 8:33

Nav het topic over tiener zwangerschappen. Hoe zou je reageren als je kind je verteld lesbisch/ homo/ bi te zijn?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Liadan do 9 aug 2012 - 8:35

Daar is pas een topic over geweest (volgens mij vorige week?).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Twellie do 9 aug 2012 - 8:36

Op dit forum ja? Dan heb ik die ook gemist.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Catwoman79 do 9 aug 2012 - 8:37

Het zou mij echt niets kunnen schelen.
Als R.uben blij wordt met een man, wie ben ik dan om daar moeilijk over te doen.
Ik zou juist blij zijn als hij gelukkig is
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Twellie do 9 aug 2012 - 8:40

Ik zou er geen enkel probleem mee hebben en het gewoon accepteren. Wel zou ik me wat bezorgd maken omdat ik weet dat er genoeg mensen die zijn die er in meer of mindere mate wel een probleem mee zouden hebben en dat gun ik haar niet.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Tania do 9 aug 2012 - 8:41

Dan hoop ik dat hij/zij snel een leuke vriend(in) vindt. Het zou me echt niet uitmaken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 8:47

Ik zou het zelf zonder meer accepteren maar ik zou me wel zorgen maken over de scene waar hij in terecht zou komen. In de gayscene worden veel middelen gebruikt en er zijn nog best veel wisselende sexuele contacten. En dan heb je ook nog de homohaters. Dat zou ik best moeilijk vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Dora do 9 aug 2012 - 8:49

Heb hem even geupt... Geslachtsneutraal opvoeden.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Liadan do 9 aug 2012 - 8:50

Teigertje schreef:Heb hem even geupt... Geslachtsneutraal opvoeden.
Ik was al aan het zoeken maar kon 'm niet vinden smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 8:50

Het zou me niets uitmaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Blue flower do 9 aug 2012 - 8:55

Zou hij absoluut niet minder om zijn, hij is mijn kind en dat blijft hij en zou daarom niet minder van hem houden, als hij maar gelukkig is dan ben ik het ook.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Dora do 9 aug 2012 - 9:06

Liadan schreef:
Teigertje schreef:Heb hem even geupt... Geslachtsneutraal opvoeden.
Ik was al aan het zoeken maar kon 'm niet vinden smile .

Ik wist nog wat voor reactie ik had geplaatst, dus ik ben tussen mijn reacties gaan zoeken.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Filoria do 9 aug 2012 - 11:13

Ik zou hopen dat de rest van Tomas' omgeving net zo goed zou reageren als ik Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is 561177

En ik zou me stiekem ook afvragen of ik nog wel oma zal worden. Dat lijkt me namelijk wel heel leuk. Maar das egocentrisch natuurlijk.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  ellibre do 9 aug 2012 - 11:15

Ik heb weliswaar geen kinderen, maar denk dat ik er bij een eventuele zoon meer moeite mee zou hebben dan bij een eventuele dochter. Mede om de redenen die Sunprincess noemt.

En nu formuleer ik het niet helemaal zoals ik het bedoel. Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik me bij een zoon zorgen zou maken en bij een dochter niet.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Linda do 9 aug 2012 - 18:26

Het zou me echt niks uitmaken.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 18:32

Ik zou er totaal geen probleem mee hebben, maar zou me wel zorgen maken om hoe de maatschappij met homo's omgaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 18:50

Daar zou ik totaal geen problemen mee hebben, en zie in mijn directe omgeving eigenlijk ook geen homos die niet geaccepteerd worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Bolleke do 9 aug 2012 - 19:33

Zou ik geen problemen mee hebben, zou niks veranderen aan mijn gevoelens voor hem.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 19:36

Als zij gelukkig is/zijn, zijn wij dat ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Flip Fluitketel do 9 aug 2012 - 19:44

Dit zou voor ons geen probleem zijn. Alhoewel het natuurlijk wel even 'wennen' zou zijn als 1 van onze kinderen dit aan ons zou vertellen. Als ons kind maar gelukkig is, dan zijn wij dat ook.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 19:48

Evy schreef:Daar zou ik totaal geen problemen mee hebben, en zie in mijn directe omgeving eigenlijk ook geen homos die niet geaccepteerd worden.

Ik gelukkig in mijn omgeving ook niet! Maar helaas is de maatschappij niet overal even tolerant en dat doet me wel pijn (helemaal als het om je eigen kind zou gaan)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Lolly's do 9 aug 2012 - 19:54

Ik zou er in eerste instantie vreselijk verdrietig over zijn, maar het uiteindelijk wel accepteren. Iedereen kan wel makkelijk praten dat ze hopen dat hij /zij gelukkig is. Dat is natuurlijk ook zeker zo. Máár je kunt mij niet wijsmaken dat iedereen er meteen blij mee zou zijn. Volgens mij hoopt iedere moeder dat ze later thuiskomen met iemand van het andere geslacht.

Lolly's
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Woonplaats : Een mooi plekje in Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 19:57

Lolly's schreef:Ik zou er in eerste instantie vreselijk verdrietig over zijn, maar het uiteindelijk wel accepteren. Iedereen kan wel makkelijk praten dat ze hopen dat hij /zij gelukkig is. Dat is natuurlijk ook zeker zo. Máár je kunt mij niet wijsmaken dat iedereen er meteen blij mee zou zijn. Volgens mij hoopt iedere moeder dat ze later thuiskomen met iemand van het andere geslacht.

Ben ik niet helemaal met je eens. Mijn neef is een jaar of 6 geleden uit de kast gekomen en van een ingetogen, ongelukkige jongen veranderd in een hele vrolijke gelukkige vent met een superlieve vriend. Dat is voor mij echt wel het bewijs dat ik liever een gelukkige homoseksuele zoon heb dan een zoon die ongelukkig is met een meid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Lolly's do 9 aug 2012 - 20:02

Natuurlijk is het fijn als ze eindelijk gelukkig zijn doordat ze uit de kast zijn gekomen. En daar ben je als ouders ook blij mee, maar ik denk dat als je het als ouders voor het kiezen had je liever had gehad dat ze gelukkig zouden zijn met iemand van het andere geslacht. Ik zou het ook wel gaan accpeteren, maar ik denk dat het me ook wel verdrietig zou maken.

Lolly's
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Woonplaats : Een mooi plekje in Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Sophiee do 9 aug 2012 - 20:45

Jetje schreef:
Lolly's schreef:Ik zou er in eerste instantie vreselijk verdrietig over zijn, maar het uiteindelijk wel accepteren. Iedereen kan wel makkelijk praten dat ze hopen dat hij /zij gelukkig is. Dat is natuurlijk ook zeker zo. Máár je kunt mij niet wijsmaken dat iedereen er meteen blij mee zou zijn. Volgens mij hoopt iedere moeder dat ze later thuiskomen met iemand van het andere geslacht.

Ben ik niet helemaal met je eens. Mijn neef is een jaar of 6 geleden uit de kast gekomen en van een ingetogen, ongelukkige jongen veranderd in een hele vrolijke gelukkige vent met een superlieve vriend. Dat is voor mij echt wel het bewijs dat ik liever een gelukkige homoseksuele zoon heb dan een zoon die ongelukkig is met een meid.

Ik ben het helemaal met je eens Jetje. Mijn schoonzus is zoveel malen gelukkiger nu ze een relatie heeft met een vrouw. Zou voor mij het bewijs ook zijn!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is Empty Re: Nav Je kind verteld dat hij/ zij homo is

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum