Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alles verteld?

+17
Error
Supertalentje
xxDila
Sweety
Sterre
Rumble
Bet Weter
Susan
RYW
Lavendel
Marin
Sorella
Parisienne
Rush
Caramba
Joontjuh
Shy
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Alles verteld?

Bericht  Shy vr 5 aug 2011 - 22:26

Ik vraag mij af of je alles hebt verteld aan je vriend toen jullie net samen waren. Op seksueel gebied dus.
Mijn vriend en ik hadden het ergens een keer over wat er was gebeurd en toen wilde hij erover stoppen omdat hij het niet leuk vondt om te horen. Wat ik toen heb meegemaakt staat helemaal los van mijn vriend kende hem toen nog niet eens. Maarja hierdoor zit ik eigenlijk nog wel met wat dingen die ik nog helemaal niet verteld heb, maar nu ook niet durf te vertellen omdat ik weet hoe hij erover denkt. Mond houden of toch vertellen?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 0:19

Ik had nog geen ervaring dus ik was snel uitgepraat :P
Mijn vriend heeft me gewoon verteld hoe het met vorige vriendinnen gegaan is, wat ik extra wilde weten heb ik nog gevraagd. Dat waren geen lange relaties dus die was ook zo klaar :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 0:23

Ik weet van hem hoeveel bedpartners hij heeft gehad en hij weet dat van mij. Maar alle details hoeven we van elkaar niet te weten en dat hoeft ook niet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Joontjuh za 6 aug 2011 - 2:46

Ik heb achteraf een beetje spijt ervan wat ik allemaal heb verteld. Sinds ik de pil slik, dat is een paar maanden later geweest als dat we samen zijn, is mijn zin in sex gewoon gedaald tot het nulpunt. Dit wekt bij hem irritaties op en dan gaat hij er dingen uit het verleden erbij halen. Dit vind ik dan weer erg frustrerend. Ik wil hiermee niet geconfronteerd worden, dat waren dingen die ik toen deed en fantasiën die ik toen had, ik leef nu en niet toen. Ooit komt dit wel goed, hoop ik, ik denk zodra ik stop met de pil.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Caramba za 6 aug 2011 - 3:18

Mijn vriend en ik hebben elkaar niet alles verteld op seksgebied. Hoeft ook niet. Wat hij toen heeft gedaan was toen, we leven nu en samen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 3:48

Als ze vragen, krijgen ze antwoord. Wanneer ze niets vragen, vertel ik ook niets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 4:05

Ik weet hoeveel bedpartners hij gehad heeft.
Maar welke standjes ze gedaan hebben, nee dat weet ik niet.
En andersom ook niet en dat hoeft ook niet... Liever niet zelfs :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Rush za 6 aug 2011 - 4:13

Ik weet van m`n vriend z`n vorige relatie wel wat dingetjes + zijn aantal bedpartners.

Hij weet dat mijn aantal hoger is, maar wil het exacte aantal niet weten en hij wil ook niet weten wie het zijn. Ik heb ook ooit een fling gehad met een vriend van hem, dat weet hij ook niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 7:01

Nee, ik heb niet alles verteld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 7:07

Ik heb wel alles verteld maar dat waren dan ook geen bijster schokkende dingen. Mijn eerste x was niet leuk, maar niet heftig ofzo. Ik denk dat mijn man bij een heftige situatie ook wel hetzelfde gereageerd zou kunnen hebben, dat hij het moeilijk vond om het verder te horen. Zou ik echt niet fijn vinden, maar aan de andere kant snap ik het deels ook wel, als je net samen bent en je krijgt van die nare dingen te horen die je vriendin eerder overkomen zijn...

Maar als het belangrijk voor je is dat hij dat weet, dan zou ik dat aangeven. Ik vind wel dat hij dara begrip voor zou moeten opbrengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 7:24

Ik heb wel alles verteld, ik heb geen geheimen op dat gebied. En ook geen nare dingen meegemaakt (godzijdank).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Parisienne za 6 aug 2011 - 7:37

Wij zijn elkaars 'echte' eerste, dus valt er weinig te vertellen :P Wel weten we van elkaar hoe ver we zijn gegaan met anderen, maar ook daar waren we beiden snel over uitgepraat.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Shy za 6 aug 2011 - 8:59

Ja ik vroeg het mij zo af, zo belangrijk is het ook weer niet en misschien is het wel beter dat hij het niet weet. Maarja het voelt toch alsof ik met geheimen rond loop ofzo haha
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:15

Of ik écht alles van hem weet, durf ik niet te zeggen. Maar hij weet wel alles van mij. Al denkt hij dat ik meer ervaren ben en echt van alles heb uitgevreten, haha! Hij is mijn eerste bedpartner en ik heb, afgezien van zoenen en een beetje voelen, echt nauwelijks iets met jongens gedaan op seksueel gebied. Kennelijk kom ik heeeel ervaren over :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Sorella za 6 aug 2011 - 9:49

Youandi schreef: Kennelijk kom ik heeeel ervaren over :P

Natuurtalent?? Haha!!

Mijn ex wist ook niet alles, vind dat niet echt nodig, ik hoefde het van hem ook niet te weten. Als hij het gevraagd zou hebben had hij wel eerlijk antwoord gekregen. Ik ben meer het type van : als je het antwoord niet wil weten moet je de vraag niet stellen laughcry .
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Shy za 6 aug 2011 - 9:50

Youandi schreef:Of ik écht alles van hem weet, durf ik niet te zeggen. Maar hij weet wel alles van mij. Al denkt hij dat ik meer ervaren ben en echt van alles heb uitgevreten, haha! Hij is mijn eerste bedpartner en ik heb, afgezien van zoenen en een beetje voelen, echt nauwelijks iets met jongens gedaan op seksueel gebied. Kennelijk kom ik heeeel ervaren over :P

Dat is best grappig vooral omdat hij de 1e is haha.
Ik moet wel zeggen ik weet ook niet alles van mijn vriend, maar ik heb zelf dan ook zo'n idee van euhm ik hoef dit toch niet te weten, beetje jaloezie ofzo. Dus bij nader inzien denk ik dat het toch niet zo raar is dat ik de rest niet verteld heb.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Shy za 6 aug 2011 - 9:51

Sorella schreef:
Youandi schreef: Kennelijk kom ik heeeel ervaren over :P

Natuurtalent?? Haha!!

Mijn ex wist ook niet alles, vind dat niet echt nodig, ik hoefde het van hem ook niet te weten. Als hij het gevraagd zou hebben had hij wel eerlijk antwoord gekregen. Ik ben meer het type van : als je het antwoord niet wil weten moet je de vraag niet stellen laughcry .
Daar heb je een punt!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Sorella za 6 aug 2011 - 9:52

Shygirl85 schreef:
Sorella schreef:
Youandi schreef: Kennelijk kom ik heeeel ervaren over :P

Natuurtalent?? Haha!!

Mijn ex wist ook niet alles, vind dat niet echt nodig, ik hoefde het van hem ook niet te weten. Als hij het gevraagd zou hebben had hij wel eerlijk antwoord gekregen. Ik ben meer het type van : als je het antwoord niet wil weten moet je de vraag niet stellen laughcry .
Daar heb je een punt!

Dat antwoord wordt niet altijd gewaardeerd door een pissige vriend by the way laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Shy za 6 aug 2011 - 9:55

Sorella schreef:
Shygirl85 schreef:
Sorella schreef:
Youandi schreef: Kennelijk kom ik heeeel ervaren over :P

Natuurtalent?? Haha!!

Mijn ex wist ook niet alles, vind dat niet echt nodig, ik hoefde het van hem ook niet te weten. Als hij het gevraagd zou hebben had hij wel eerlijk antwoord gekregen. Ik ben meer het type van : als je het antwoord niet wil weten moet je de vraag niet stellen laughcry .
Daar heb je een punt!

Dat antwoord wordt niet altijd gewaardeerd door een pissige vriend by the way laughcry
Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 20:13

Parisienne schreef:Wij zijn elkaars 'echte' eerste, dus valt er weinig te vertellen :P Wel weten we van elkaar hoe ver we zijn gegaan met anderen, maar ook daar waren we beiden snel over uitgepraat.

Ik heb allen twee zoenpartners gehad en hij niks, dus ook hier is de gespreksstof snel op laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 20:21

Wat zou ik hem moeten vertellen dan? Als het iets is dat nu nog invloed op me heeft als ik sex met iemand heb dan zou ik het wel vertellen maar sjees, als ik alles moet vertellen wat ik uit heb gespookt... En waar houdt het dan op? Er zijn ook nog zo veel dingen te vertellen buiten de sex... Alles is namelijk heel erg veel. Wat weet hij nu niet en zou hij dan wel moeten weten volgens jou? Ik zie niet in hoe het kan bijdragen aan een huidige relatie eerlijk gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Marin za 6 aug 2011 - 21:10

Ik heb nog niet alles verteld, maar dat zou ik zo doen. Het is niet zo alsof ik geheimen heb voor m'n vriend, echt totaal niet, maar het is ook niet alsof ik 'm op de bank neer ga zetten en zeg 'Hier is een korte introductie op mijn seksuele geschiedenis met powerpoint presentatie'. Dat komt vanzelf wel een keer ter sprake. Bovendien heb ik nou ook weer niet zo'n ontzettend interessant seksleven gehad ofzo, niet alsof ik met jan en allemaal het bed in ben gedoken. Dat komt wel ter sprake wanneer het ter sprake komt, en verder over andere seksuele dingen ben ik ook vrij open. Niet zo veel problemen mee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Lavendel za 6 aug 2011 - 21:39

Ik heb niet echt iets verteld. Als hij het vraagt vertel ik het, maar hij vraagt niet. En ik ook niet aan hem. Wat moet ik met zijn antwoorden? Niet dat je je er beter over voelt als je weet hoe veel en hoe vaak en met wie en wat precies?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 21:43

Lavendel schreef:Ik heb niet echt iets verteld. Als hij het vraagt vertel ik het, maar hij vraagt niet. En ik ook niet aan hem. Wat moet ik met zijn antwoorden? Niet dat je je er beter over voelt als je weet hoe veel en hoe vaak en met wie en wat precies?

Mijn punt inderdaad. Wat heeft je partner eraan te weten wat je met wie hebt uitgespookt? Ik hoef dat andersom ook niet te weten. Niet dat ik dan jaloers ben ofzo maar ik vind het gewoon niet echt van belang. Het gaat toch om nu en niet wat hij vroeger gedaan heeft met anderen? Wat heeft het voor meerwaarde?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Marin za 6 aug 2011 - 21:48

Ik vind dat wel leuk om te weten. Zeker betreft serieuze exen, dat is toch een onderdeel van z'n geschiedenis geweest.. Dat vind ik leuk en interessant om te weten. Ik hoef echt niet de intieme details te weten hoor, maar beetje achtergrond vind ik wel leuk. En ik vind 't ook wel goed om te weten wat voor losbandig (of juist niet) seksleven iemand heeft gehad. Niet dat het me uitmaakt welke van de twee het is, maar ik vind dat dat gewoon beetje bij de achtergrond hoort. Ik ben daar ook echt totaal niet jaloers over ofzo. Ik heb zelf ook meerdere sekspartners gehad in 't verleden, sommige goed, sommige slecht, en als hij daar over wilt weten, is dat prima. Ik vind dat wel leuk, om daar wat over te kletsen, dat brengt je toch ook weer beetje dichter bij elkaar, schept wat vertrouwen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles verteld? Empty Re: Alles verteld?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum