Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij trots op jezelf?

+22
Ibbeltje
June
Pompoen
Merai
Bliss
Tania
Mees
Susan
kwak
Rose
Rush
Rovine
Marin
Lady4
mzcharlotte
ellibre
SuperGrover
Burn
Stuiterbal
Kowalski
Guus
RYW
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 6:30

Ik een topic las ik vanmiddag dat iemand mij zag als een 'trotse' vrouw. Ik vond dat eigenlijk wel een interessante omschrijving; ik zie iemand voor me met een rechte rug, rust en vertrouwen.

Zijn jullie trots op jezelf (dus niet je kinderen/moeder/cavia/overbuurjongen!) en waarop/waarom dan? Brand los en steek die veer...!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  RYW do 9 aug 2012 - 6:32

Oh jawel. Ik heb heel veel bereikt ondanks een hoop gedoe in het leven. Maar dat 'rust en vertrouwen' herken ik dan weer niet, ik weet soms echt in vredesnaam niet hoe en in welke chaos ik de week ga doorkomen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 6:33

RYW schreef:Oh jawel. Ik heb heel veel bereikt ondanks een hoop gedoe in het leven. Maar dat 'rust en vertrouwen' herken ik dan weer niet, ik weet soms echt in vredesnaam niet hoe en in welke chaos ik de week ga doorkomen Wink

Haha, nee dat begrijp ik. Maar ik denk graag in beelden, en het woord trots roept dat in me op. Het was eigenlijk om bij voorbaat het stukje 'arrogant' eruit te halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Guus do 9 aug 2012 - 6:33

Eens met dat topic!

Ben wel trots op mijzelf, omdat ik zo goed de positiviteit kan vinden en goed ben in mijzelf bij de ballen te pakken en door te gaan.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 6:36

Om nu even eerlijk te antwoorden.

Nee ik ben op dit moment niet trots op mijzelf. Ik mag in mijn handen knijpen met wat ik heb maar nee trots en blij met mijzelf ben ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 6:41

Ja, ik ben trots op mezelf. Op dit moment zit ik lekker in mijn vel. Ik doe dingen die ik leuk vind. Op dit moment loopt bijna alles lekker in mijn leven en daar heb ik zelf voor een groot deel voor gezorgd. Alleen aan de ziekte van mijn moeder kan ik niks doen en dat maakt me hulpeloos en verdrietig. Al met al mag ik niet klagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Kowalski do 9 aug 2012 - 6:43

Op moment ben ik niet trots op mezelf, maar ik ga er wel alles aan doen om snel weer trots op mezelf te kunnen zijn Ben jij trots op jezelf? 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Stuiterbal do 9 aug 2012 - 6:53

Ja ik ben wel echt trots op mezelf en ben ook blij dat ik dat nu inzie en ook zo voel.

Iedereen weet dat ik het afgelopen 1,5 jaar pittig heb gehad. Burn out, depressie, post traumatische stress stoornis. Alleen staande mama volledig mijn eigen keuze maar ook weer niet. Ik ben door een dal gekropen maar heb gevochten om beter te worden. Ik heb mijn eigen appartement, mijn zoontje is gelukkig en nu heb ik alles mooi op een rijtje.
En over 2 weken begin ik eindelijk aan mijn droom. Mijn opleiding tot verpleegkundige !

En dit alles maakt me echt trots. Trots dat ik het niet opgegeven heb en trots dat ik me een stralende en gelukkige vrouw voel.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Burn do 9 aug 2012 - 6:57

Heel erg wisselend.
Ik ben trots op mezelf omdat ik me toch heb ingeschreven voor een Hbo opleiding..
Maar gelijk die twijfel als ik het allemaal wel kan..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  SuperGrover do 9 aug 2012 - 6:58

Tja, ik weet t niet. Ik ben weleens trots op iets wat ik doe, maar niet zozeer op mezelf als mens. Hoe ik ben is namelijk niet echt een verdienste, het is meer een resultaat van factoren.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 7:01

SuperGrover schreef:Tja, ik weet t niet. Ik ben weleens trots op iets wat ik doe, maar niet zozeer op mezelf als mens. Hoe ik ben is namelijk niet echt een verdienste, het is meer een resultaat van factoren.

Lekker makkelijk Wink. Je hebt toch zelf in de hand wat je ermee doet. Zo kun je alles weldenken natuurlijk. Volgens mij heb jij alle reden om trots te zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  ellibre do 9 aug 2012 - 7:01

Ik ben tevreden met mezelf. Ik heb een heel goed leven: leuke vriend, hele interessante baan, goed salaris, heb niets te klagen over mijn familie, heb veel vriendinnen en ben ook een goede vriendin voor mijn vriendinnen, denk ik. Als dat iets is om trots op te zijn, dan ben ik trots op mezelf. Maar ik heb dit echt niet allemaal zelf afgedwongen en heb met veel dingen ook gewoon geluk gehad.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  SuperGrover do 9 aug 2012 - 7:06

Minneke schreef:
SuperGrover schreef:Tja, ik weet t niet. Ik ben weleens trots op iets wat ik doe, maar niet zozeer op mezelf als mens. Hoe ik ben is namelijk niet echt een verdienste, het is meer een resultaat van factoren.

Lekker makkelijk Wink. Je hebt toch zelf in de hand wat je ermee doet. Zo kun je alles weldenken natuurlijk. Volgens mij heb jij alle reden om trots te zijn!
Ja, je hebt zelf in de hand wat je doet met dingen, daarom kan ik ook wel trots zijn op dingen die ik doe. Maar bijvoorbeeld het feit dat ik studeer aan de universiteit is niet iets waar ik trots op moet zijn. Ik ben intelligent, niet omdat dat een keuze is of dat ik daar hard voor gewerkt heb, maar omdat ik de juiste genen en goede omgeving heb meegekregen. Ik kan echter wel trots zijn op een bepaald cijfer op een moeilijk tentamen, als ik daar hard voor gestudeerd heb.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  mzcharlotte do 9 aug 2012 - 7:06

Ik vind het moeilijk en neig naar hetzelfde standpunt als SuperGrover. Ik ben niet zozeer trots op mezelf, maar meer op bepaalde keuzes die ik heb gemaakt of bepaalde resultaten. Ik ben op zich bijvoorbeeld best blij met mijn karakter, maar ik relativeer de trots wel weg, omdat ik ook niet perfect ben of ik bepaalde eigenschappen bij mijzelf mis.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Lady4 do 9 aug 2012 - 7:12

Ik ervaar het niet altijd zo, maar toch, wanneer ik er bewust over nadenk, ben ik wel trots pp mezelf. Ik ben net dertig en heb eigenlijk bereikt wat ik graag wilde bereiken: de liefste vriend ter wereld, een (stief)zoontje, een eigen huis, goed en leuke baan en een sociaal leven met mijn vrienden en vriendinnen.

Verder mag ik denk ik ook wel trots zijn op de manier waarop ik met de situatie rondom mijn vriend, zijn ex en hun zoontje omga. Het is niet heel makkelijk om een relatie te stappen waarin er een kind is uit een vorige relatie, een ziekelijk vervelende ex.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Marin do 9 aug 2012 - 7:20

Ja intussen toch wel. Ben weer aardig opgekropen vind ik zelf en ben daar wel trots op.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 7:25

Nee, heb ook niets om trots op te kunnen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Rovine do 9 aug 2012 - 7:39

Met vlagen. Ik ben er trots op dat ik me herpakt heb na alles tegelijk te verliezen. Woning, werk, relatie en daarmee al mijn zekerheden. Nu, een halfjaar later heb ik een leukere baan, fijn huisje voor mezelf en date met een leukerd. Maar vaak genoeg duikt de angst op dat wat ik nu opgebouwd heb ook weer kwijt zal raken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 7:45

Soms. Na jaren doen wat ik niet leuk vind en na een jaar (bijna) thuis zitten, ga ik weer een opleiding volgen, en doen waar mijn hart ligt. De opleiding duurt 4 jaar, best een hele poos. Dat vind ik ontzettend spannend maar tegelijkertijd voelt het zo goed. Dar ben ik wel trots op, dat ik ondanks ik een kind heb tóch ga doen wat ik al jaren wilde doen maar nooit de ballen voor had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 7:50

Maura schreef:Nee, heb ook niets om trots op te kunnen zijn.
Hoe zit het met je banen zoektocht en je plan om weer een opleiding te doen? Heb je al stappen ondernomen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Rush do 9 aug 2012 - 7:57

Ja ik ben wel trots op mezelf, zeker met wat ik heb bereikt qua baan zo zonder diploma en dat ik het goed voor elkaar heb. Ik ben ook enorm gelukkig nu ik helemaal op eigen benen sta.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 8:00

Ja, enorm trots.

10 weken geleden maakte mijn ex het na 9 jaar uit, sindsdien woon ik bij familie uit een koffer met kleding en spulletjes, ik heb schulden, en ik heb keihard gevochten tegen mijn verslaving ( ik ben inmiddels 10 dagen nuchter en heb me nog nooit zo gezond en lekker gevoeld, en het wordt elke dag beter ).

Ik heb nu hele goede doelen voor ogen voor mezelf en die ben ik ook allemaal aan het waarmaken, en het voelt verdomde goed. Ik heb vertrouwen in mezelf en vind mezelf weer de moeite waard als mens, ook al heb ik nog een lange weg te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Rose do 9 aug 2012 - 8:04

Nee, op het moment niet maar daar word hard aan gewerkt, helaas gaat dat met steeds meer tegenslagen maar ik hou vol!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 8:07

Maura schreef:Nee, heb ook niets om trots op te kunnen zijn.

Word je nou nooit moe van je eigen "depressieve" posts? Echt waar, ik moet het echt een keer zeggen: je lijkt soms een bodemloze put qua negativiteit die je uitstraalt in je posts. Nooit gaat het een keer goed, lijkt het wel; altijd zie je beren op de weg. Misschien ben ik volledig niet in de positie om dat tegen je te uiten dat het opvalt, maar je kiest er immers zelf voor dit op het forum te delen.

Ik ga iig niet zeggen dat er genoeg is waar je wel trots op kunt zijn, want tenzij je echt achterlijk bent en dat ben je niet, weet je dat zelf ook wel.

Ik ben wel trots op mezelf: van een periode met zeer zwarte gedachten, ben ik na een aantal gesprekken met een hulpverlener, veel steun van lieve mensen om me heen, weer een stuk stabieler en blijf ik stug doorgaan met solliciteren, ook al gaat het moeizaam - of overgekwalificeerd of juist ondergekwalificeerd, met de meest 'vreemde' motivaties voor afwijzingen. Verder ben ik trots dat ik wederom alleen naar Azië ben gereisd en serieus de mogelijkheden heb onderzocht om me daar voor een aantal jaren te vestigen, zodat ik niet altijd als verkapt excuus daarop terug kon grijpen als in 'als ik wel naar Azië was gegaan, dan....', omdat het in NL ff heel lastig is om m'n draai te vinden.


Laatst aangepast door Nour op do 9 aug 2012 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  kwak do 9 aug 2012 - 8:08

op het moment niet, ik heb het gevoel meer dat ik heb gefaald omdat ik vanwege mn zwangerschap in de ziektewet zit, mijn gastouder minder op D. hoeft te passen, dus minder inkomen, dat ik een slechte vrouw ben voor mijn man omdat ik echt nergens zin in heb sinds ik zwanger ben en vreselijk last heb van hormonen, maar dat komt vast allemaal goed straks.

Wel voel ik me vreselijk trots als ik naar mijn dochter kijk.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij trots op jezelf? Empty Re: Ben jij trots op jezelf?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum