Trots op jezelf!
+4
Kabouter
VeryCherry
Rush
Lilou
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Trots op jezelf!
Vandaag maak ik even een rondedansje voor mezelf!
Heb mijn rijbewijs al ruim 1,5 jaar, maar doordat ik perfectionistisch ben en niet direct daarna veel ben gaan rijden, heb ik echt wel wat angst om achter het stuur te zitten. Tot nu toe durfde ik alleen met mijn vriend naast me te rijden, nauwelijks snelweg en echt maar korte stukjes. Heb alleen in een noodsituatie een klein stukje alleen gereden. Vandaag heb ik mezelf echter eens stevig toe gesproken en heb voor het eerst in m'n uppie een stuk door de stad rondgereden . Ben dus nu even best wel trots op mezelf en dat geeft even een heerlijke egoboost .
Dus vertel: waarom ben jij vandaag trots op jezelf?
Heb mijn rijbewijs al ruim 1,5 jaar, maar doordat ik perfectionistisch ben en niet direct daarna veel ben gaan rijden, heb ik echt wel wat angst om achter het stuur te zitten. Tot nu toe durfde ik alleen met mijn vriend naast me te rijden, nauwelijks snelweg en echt maar korte stukjes. Heb alleen in een noodsituatie een klein stukje alleen gereden. Vandaag heb ik mezelf echter eens stevig toe gesproken en heb voor het eerst in m'n uppie een stuk door de stad rondgereden . Ben dus nu even best wel trots op mezelf en dat geeft even een heerlijke egoboost .
Dus vertel: waarom ben jij vandaag trots op jezelf?
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Trots op jezelf!
Super en nu vaker doen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goed gedaan!
IIk ben trots vandaag omdat ik naar vriendin ben gefietst (20 min heen) ipv met de auto ben gegaan en ook nog eens 30 min heb gewandeld. Om vervolgens met boodschappen weer terug te fietsen 20 min
IIk ben trots vandaag omdat ik naar vriendin ben gefietst (20 min heen) ipv met de auto ben gegaan en ook nog eens 30 min heb gewandeld. Om vervolgens met boodschappen weer terug te fietsen 20 min
Gast- Gast
Goed zo TO!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goed gedaan!
Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag te horen heb gekregen dat ik een 7 heb gehaald voor mijn stage. Gezien de omstandigheden ben ik daar heel erg trots op .
Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag te horen heb gekregen dat ik een 7 heb gehaald voor mijn stage. Gezien de omstandigheden ben ik daar heel erg trots op .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Goed zo!
Ik heb eigenlijk nog niks om trots op te zijn vandaag.
Ik heb eigenlijk nog niks om trots op te zijn vandaag.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Heel goed! Ik heb ook bar weinig gedaan vandaag waar ik trots op mag zijn.. Ach, je kunt het niet iedere dag hebben :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Goed zo!! En nu lekker blijven rijden!!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik had hetzelfde probleem. 3 jaar een rijbewijs en nooit durven te rijden totdat ik dit weekend dezelfde ingeving als jou had en ook door de stad reed! Gaf me een goed gevoel! Blij dat het bij jou ook zo goed ging!
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Trots op jezelf.
» Ben jij trots op jezelf?
» "het waarom ben je trots op jezelf topic"
» Trots!