Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

"het waarom ben je trots op jezelf topic"

+18
Caramba
mezzoforte
Caro
Pien
_Lacey_
Suus
Steep
Caribbeanlover
Bisq
Marin
Lejow
Jasmine
RYW
Poubelle
M_as
Rebecca
Pompoen
Kowalski
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:46

VERTEL, waarom ben jij trots op jezelf op dit moment?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 7:47

Jaaa ik weet er één! Nu ik een wijntje op heb durf ik dan tenminste te zeggen "het waarom ben je trots op jezelf topic" 3079029344

Ik ben trots op mezelf dat ik, ondanks ontzettend veel tegenslagen de laatste tijd, niet terug ben gevallen in mijn eetstoornis (die nog wel vaak op de loer ligt).
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:49

Daar mag je zeker trots op zijn kowalski! Ik weet hoe verleidelijk het is om terug te vallen.

En je mag dat ook gewoon zeggen zonder een wijntje op te hebben hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:51

Ik ben trots op mezelf op dit moment omdat ik volgens de weegschaal nog maar 3,5/4 kilo hoef af te vallen om mijn bedachte streefgewicht te halen. En dat terwijl ik er de laatste maanden eigenlijk helemaal niet mee bezig was! Dat betekent dat ik 11.5/12 kilo kwijt ben al sinds vorig jaar!



Laatst aangepast door Pippa op vr 26 okt 2012 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:51

Erg goed van je Kowalski, daar mag je oprecht trots op zijn Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 7:52

Ik ben trots omdat ik kei en keihard aan het werk ben met mezelf omdat ik er KLAAR mee ben dat ik elke keer weer vastloop in mijn leven. En ondanks dat ik niet het zware programma mag volgen wat ik zou gaan volgen, vanwege mijn zwangerschap, ben ik heel erg hard bezig en pak ik van alles aan. Het is zwaar, soms moeilijk en het betekend twee dagen in de week janken zo'n beetje. Maar ik ben nog steeds voor duizend procent gemotiveerd om hier mee door te gaan. Al word het een superlang traject doordat ik tussendoor ergens moet kindje krijgen en pas ergens na de borstvoedingsperiode verder kan.
Ik ben trots omdat ik daarmee eigenlijk eindelijk eens goed voor mezelf zorg!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:52

Super Pippa! Dat is echt goed te zien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:54

Pompoen, dat klinkt moeilijk, maar heel knap. "helpt' het? (Al weet ik niet waarvoor het is...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Rebecca do 25 okt 2012 - 7:56

Daar mag je zeker trots op zijn Pompoen, goed dat je deze keuze voor jezelf gemaakt hebt én er ook zo hard mee bezig bent! Goed voor jezelf zorgen is zó belangrijk!

Heel goed te zien Pippa, super!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Caribbeanlover do 25 okt 2012 - 7:56

Omdat ik jaren van het nagelbijten af ben, zo van de een op de andere dag letterlijk en zonder hulpmiddelen. Ze waren tot een paar dagen geleden vrij lang voor mij doen, maar helaas is er een gescheurd en om er nou 9 lang en 1 kort te hebben dat staat zo stom. Dus allemaal eraf dan maar.

Oh ja en op mijn voorhoofd, als ik frons is er geen enkele rimpel te zien en dat terwijl je dat zelfs wel ziet bij 12 jarige of zelfs jonger.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 25 okt 2012 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 7:56

Pippa schreef:Pompoen, dat klinkt moeilijk, maar heel knap. "helpt' het? (Al weet ik niet waarvoor het is...)

Nou ja, helpen, het helpt nog niet echt, ik ben nog helemaal niet zo verschrikkelijk lang bezig. Sinds de zomer pas, maar het levert een héleboel inzichten op in dingen die ik al 28 jaar zo heb gedaan maar die gewoon elke keer een struikelblok zijn. Het levert ook een hoop inzichten op over hoe ik het niet wil voor mijn eigen kindje. Over gaat het er niet mee, want je kunt ADHD niet weg therapiën. Ik zal na de borstvoedingsperiode medicatie moeten gaan zoeken die werkt en als dat werkt dán gaan we kijken wat er nog over is van de problemen die ik heb en als dat dan nog nodig is ga ik die nog aanpakken in een veel intensievere therapie. Maar er is nu een hoop in beweging en dat is goed want ik zat muurvast in patronen die niet werkten!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 7:58

Jaaa zie je wel Pippa! Dan zag ik het dus toch goed in het 'wat heb je vandaag aan?'-topic! Kei goed van je! "het waarom ben je trots op jezelf topic" 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  M_as do 25 okt 2012 - 7:58

Omdat ik toch heb geaccepteerd dat ik 'ziek' was. Ik ben m'n behandeling aan het afbouwen en volg vanaf december een jaar lang 1-daagse psycho-therapie, maar ik heb zo veel inzicht gekregen en zo veel geleerd... Dat ik trots ben dat ik me eraan heb overgegeven.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 8:01

Wauw ziet er goed uit Pippa!
Ook supergoed dat jij niet vervalt in je oude patronen Koko! Dat zal voor jou vast niet de makkelijkste weg zijn.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 8:02

тыквашка schreef:Wauw ziet er goed uit Pippa!
Ook supergoed dat jij niet vervalt in je oude patronen Koko! Dat zal voor jou vast niet de makkelijkste weg zijn.

Dankjewel! En inderdaad, het is momenteel vaak nog de moeilijkste weg, maar wel de beste "het waarom ben je trots op jezelf topic" 3079029344

Maar wat kom jij krachtig over zeg! Volhouden hoor!!!! "het waarom ben je trots op jezelf topic" 699888
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:02

Ik ben alleen 'bang' dat die laatste kilo's nu moeilijk gaan zijn, al is dat nergens op gebaseerd. Ik vind mezelf wel mooier nu, al voel ik me nog wel dik laughcry

Pompoen, ik hoop dat het je gaat helpen, en dat het je de juiste manier van inzicht geven gaat geven, dat hoop ik echt Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 8:04

Pippa schreef:Ik ben alleen 'bang' dat die laatste kilo's nu moeilijk gaan zijn, al is dat nergens op gebaseerd. Ik vind mezelf wel mooier nu, al voel ik me nog wel dik "het waarom ben je trots op jezelf topic" 394967

Pompoen, ik hoop dat het je gaat helpen, en dat het je de juiste manier van inzicht geven gaat geven, dat hoop ik echt "het waarom ben je trots op jezelf topic" 3079029344

Ach schat, je bent echt niet dik! Maar ik kan me wel voorstellen dat je je nog niet helemaal fijn voelt. Probeer er niet al teveel mee bezig te zijn, je ziet er echt goed uit en het is het belangrijkste dat je je gewoon happy voelt!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 8:05

Pippa schreef:Ik ben alleen 'bang' dat die laatste kilo's nu moeilijk gaan zijn, al is dat nergens op gebaseerd. Ik vind mezelf wel mooier nu, al voel ik me nog wel dik laughcry

Pompoen, ik hoop dat het je gaat helpen, en dat het je de juiste manier van inzicht geven gaat geven, dat hoop ik echt Yes

Ik ook, maar heb er een goed gevoel bij!

Mijn laatste kilo's heb ik er nooit afgekregen. Maar ja... eh er kwam even iets tussen laten we maar zeggen Wink. Ik heb mezelf juist al die tijd niet zo dik gezien als ik was, pas op foto's zag ik het. Maar het gekke is dat ik het nu wél heel goed zie. Ik zag een foto op facebook waar commentaar van mij bij staat dat ik het een mooie foto van mezelf vind. Dat was het ook voor toen. Maar nu zie ik dat ik toen echt dikkiedik was!
Je ziet er prachtig uit Pippa, zo houden of nog een paar kilo er af en je went vanzelf aan het idee! Maar het heeft gewoon even tijd nodig!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  M_as do 25 okt 2012 - 8:07

Ik kan kippig zijn, maar wie is Pompoen??
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 8:07

M_as schreef:Ik kan kippig zijn, maar wie is Pompoen??

Ikke, kijk maar naar mijn onderschrift!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Poubelle do 25 okt 2012 - 8:08

M_as schreef:Ik kan kippig zijn, maar wie is Pompoen??

тыквашка, zie haar onderschrift. smile
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:08

Ik zat foto's terug te zoeken, van met mijn oma. En dan schrik ik gewoon hoe dik ik daar eigenlijk ben. Qua maat scheelt het niet eens enorm veel, omdat ik nog steeds stevige heupen & billen heb - dat is gewoon mijn bouw blijkbaar! Maar ik voel me wel mooier zo, voel me toch wel wat lekkerder in mijn vel. Maar moet er misschien nog een beetje aan wennen inderdaad. Ik probeer daarom ook kleding te kopen die het accentueert, dat ik mooi ben, dat ik een juist figuur heb Yes Ik doe mijn best, beloofd!

Jij ziet er ook goed uit Pompoen, ik zie wel verschil op de foto's. En het dik worden nu is voor een goed doel toch, haha!


Laatst aangepast door Pippa op do 25 okt 2012 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  M_as do 25 okt 2012 - 8:09

Ja kippig dus Wink Ik zie het haha.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 8:11

Pippa schreef:Ik zat foto's terug te zoeken, van met mijn oma. En dan schrik ik gewoon hoe dik ik daar eigenlijk ben. Qua maat scheelt het niet eens enorm veel, omdat ik nog steeds stevige heupen & billen heb - dat is gewoon mijn bouw blijkbaar! Maar ik voel me wel mooier zo, voel me toch wel wat lekkerder in mijn vel. Maar moet er misschien nog een beetje aan wennen inderdaad. Ik probeer daarom ook kleding te kopen die het accentueert, dat ik mooi ben, dat ik een juist figuur heb Yes Ik doe mijn best, beloofd!

Jij ziet er ook goed uit Pompoen, ik zie wel verschil op de foto's. En het dik worden nu is voor een goed doel toch, haha!

Oh bij mij scheelde het ook niet zo veel in maat hoor, ik ben 15 kg afgevallen en van maar 44-46 naar maar 42-44 gegaan (broeken)! Maar ik was wel zo veel strakker geworden en alles zat zo veel beter! Ik heb gewoon een dikke kont en heupen, daar ben ik trouwens ook gewoon trots op.
En idd het dik worden nu is voor een goed doel. Al moet ik ook zeggen dat ik af en toe wel denk: "oooooh, straks zitten al die kilo's er weer aan en kan ik weer overnieuw beginnen". Maar het is het absoluut waard!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:14

O dat is niet zo gek dus. Ik had 42/44/L of XL en draag nu 40/42/M of L aan kleding, dus voor mijn idee scheelt het heel weinig :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"het waarom ben je trots op jezelf topic" Empty Re: "het waarom ben je trots op jezelf topic"

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum