Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trots!!!!!

+4
SarahKey
Roze Roos
Jeanette
SparklingEyes
8 plaatsers

Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Trots!!!!!

Bericht  SparklingEyes di 23 nov 2010 - 0:58

Net werd er aan de deur gebeld: de postbode. Eindelijk een pakje waar we al twee weken op wachten. Een tijd terug zijn er 'school' - foto's gemaakt op het dagverblijf waar N. zit. Hier hebben we foto's van besteld, maar ook een foto op canvas.

Vandaag kwam 'ie dan eindelijk binnen. Toen ik het pakje net open maakte en de canvas uit het noppenfolie haalde, kreeg ik wel even een brok in mijn keel.

Mijn kleine ventje, met z'n tandjes, zijn glimoogjes, mooie glimlach en het kuiltje in zijn wang..

Wat ben ik trots op mijn manneke!!!! Dat hebben mijn man en ik toch maar mooi 'gemaakt'!

Waar zijn jullie trots op?!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Jeanette di 23 nov 2010 - 1:09

Dat ik al flink wat cadeautjes bij elkaar heb gevonden voor een klein bedrag voor op mijn werk.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Roze Roos di 23 nov 2010 - 1:21

Dat ik mezelf red.. Ik zat mij te bedenken dat ik het goed doe, ben 24, heb een afgeronde opleiding, baan, huisje, goed sociaal leven enzo!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  SarahKey di 23 nov 2010 - 1:57

Wat een leuk verhaal van je. Prachtig, een mooie foto op canvasdoek!

Ik ben trots op de positieve zwangerschaps testen Very Happy
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 1:59

ik ben trots op mijn dochter, op mijn man en op mezelf. We doen het alledrie toch best wel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 4:38

Wat leuk, zo'n foto! Wil je 'm hier showen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Pluk di 23 nov 2010 - 4:46

Leuk zeg zo'n foto. Ik ben benieuwd, dus het zou leuk zijn als je hem showt Wink.
Ik ben trots op het feit dat ik eindelijk na ruim 4,5 jaar gisteren mijn pabodiploma opgehaald heb, terwijl ik de afgelopen 3 jaar al totaal geen motivatie meer had om het af te maken.
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  SparklingEyes di 23 nov 2010 - 6:52

Pluk schreef:Leuk zeg zo'n foto. Ik ben benieuwd, dus het zou leuk zijn als je hem showt Wink.
Ik ben trots op het feit dat ik eindelijk na ruim 4,5 jaar gisteren mijn pabodiploma opgehaald heb, terwijl ik de afgelopen 3 jaar al totaal geen motivatie meer had om het af te maken.

WOw!! gefeliciteerd!!!! Very Happy super dat je het toch hebt afgemaakt!!!! Werk nodig Very Happy? hahaha wij hebben wat vacatures op school Wink


En een foto... Euh.... Daar denk ik even over na!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Pluk di 23 nov 2010 - 7:01

SparklingEyes schreef:
Pluk schreef:Leuk zeg zo'n foto. Ik ben benieuwd, dus het zou leuk zijn als je hem showt Wink.
Ik ben trots op het feit dat ik eindelijk na ruim 4,5 jaar gisteren mijn pabodiploma opgehaald heb, terwijl ik de afgelopen 3 jaar al totaal geen motivatie meer had om het af te maken.

WOw!! gefeliciteerd!!!! Very Happy super dat je het toch hebt afgemaakt!!!! Werk nodig Very Happy? hahaha wij hebben wat vacatures op school Wink


En een foto... Euh.... Daar denk ik even over na!

SE

Dank je! Waar ergens is die school? Is wel voor het eerst dat ik hoor dat er vacatures zijn op een school, of is het geen basisschool? Wil trouwens niet het basisonderwijs in, jeugdhulpverlening trekt me meer Wink
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Flip Fluitketel di 23 nov 2010 - 7:03

Leuk! Ik zou ook zo trots als een pauw zijn!

Ik ben 'trots' op m'n dochtertje die nu voldaan in de box ligt te slapen!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  SparklingEyes di 23 nov 2010 - 7:07

Pluk schreef:
SparklingEyes schreef:
Pluk schreef:Leuk zeg zo'n foto. Ik ben benieuwd, dus het zou leuk zijn als je hem showt Wink.
Ik ben trots op het feit dat ik eindelijk na ruim 4,5 jaar gisteren mijn pabodiploma opgehaald heb, terwijl ik de afgelopen 3 jaar al totaal geen motivatie meer had om het af te maken.

WOw!! gefeliciteerd!!!! Very Happy super dat je het toch hebt afgemaakt!!!! Werk nodig Very Happy? hahaha wij hebben wat vacatures op school Wink


En een foto... Euh.... Daar denk ik even over na!

SE

Dank je! Waar ergens is die school? Is wel voor het eerst dat ik hoor dat er vacatures zijn op een school, of is het geen basisschool? Wil trouwens niet het basisonderwijs in, jeugdhulpverlening trekt me meer Wink


Very Happy in Amsterdam... 't is wel een onwijs leuke school hoor Wink

PS ben met foto bezig hoor.... Wink
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Pluk di 23 nov 2010 - 7:08

Dat is toch net iets te ver, kom zelf uit de achterhoek haha.

Leuk, ben benieuwd dus hou het topic even in de gaten.
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  RYW di 23 nov 2010 - 7:09

Op mijn twee beeldige zoons, die het ondanks de gezinssituatie supergoed doen, op mijn vriend dat hij na veel tegenslag toch alles ten goede weet te keren, en op mezelf dat ik in de afgelopen jaren het niet makkelijk gehad heb, maar dat het mooi wel gelukt is om op eigen benen te gaan staan, mijn kinderen op te voeden, af te studeren met een 9 én een eigen bedrijfje op te starten met mijn lief.

En natuurlijk dat mijn laatste opdracht voor mijn huidige master alweer als hoogste van de klas is beoordeeld Very Happy
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  SparklingEyes di 23 nov 2010 - 7:10

*foto verwijderd*

ff kijken of dit het doet hoor!!

Mijn zoon Wink


Laatst aangepast door SparklingEyes op di 23 nov 2010 - 7:53; in totaal 1 keer bewerkt
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 7:10

Ik ben eigenlijk wel trots op mezelf... Embarassed

Heb mijn zin doorgezet en ben een maand of 3 geleden gestopt met de AD, de tabletten stonden me steeds meer tegen, wilde het leven zelf weer aan gaan zonder al die troep in mijn lijf. En voel me echt goed. Na een week of 2 even erge afkickverschijnselen gehad, maar daarna gaat het gewoon goed. Mijn hoofd is helder, meer energie, meer gevoelsleven.
Tuurlijk heb ik af en toe wel een dipje en maar ik me soms druk om stomme dingen. Maar dat is menselijk! En ik voel me weer mens smile !!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Pluk di 23 nov 2010 - 7:11

Wát een schatje!
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  SparklingEyes di 23 nov 2010 - 7:12

Beauty Addict schreef:Ik ben eigenlijk wel trots op mezelf... Embarassed

Heb mijn zin doorgezet en ben een maand of 3 geleden gestopt met de AD, de tabletten stonden me steeds meer tegen, wilde het leven zelf weer aan gaan zonder al die troep in mijn lijf. En voel me echt goed. Na een week of 2 even erge afkickverschijnselen gehad, maar daarna gaat het gewoon goed. Mijn hoofd is helder, meer energie, meer gevoelsleven.
Tuurlijk heb ik af en toe wel een dipje en maar ik me soms druk om stomme dingen. Maar dat is menselijk! En ik voel me weer mens smile !!

Wat goed!! Daar mag je zeker trots op zijn!!!!!!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  SparklingEyes di 23 nov 2010 - 7:13

Pluk schreef:Wát een schatje!

Dank je wel!!! Embarassed
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Bolleke di 23 nov 2010 - 10:03

Ik ben trots op mijzelf, dat ik als alleenstaande moeder een mooi huis heb, gehuurd dan wel, maar wel een mooi huis waar qua grote een gezin nog jaloers op is. Dat mijn zoontje het allemaal zo goed doet, dat ik ben gaan studeren en dat ik voor mijn eerste tentamen in 10 jaar weer, meteen een 9 heb gehaald Exclamation En dat ik het allemaal gewoon prima voor elkaar heb!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 10:16

Pluk schreef:Dat is toch net iets te ver, kom zelf uit de achterhoek haha.

Leuk, ben benieuwd dus hou het topic even in de gaten.

Weer even off-topic. Ik las dus net dat je afgestudeerd bent en heb je daar in een ander topic al mee gefeliciteerd Wink Maar lees dus net dat je de laatste 3 maanden heel erg ongemotiveerd was. Ik zit nu precies met hetzelfde... Ik heb al studievertraging maar ben zo vreselijk omgemotiveerd, kan me er echt niet meer toe zetten... Wanneer en hoe en waarom is bij jou de knop om gegaan? Mij lukt het gewoon echt niet, wat ik ook probeer...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Pluk wo 24 nov 2010 - 6:23

Sannanas schreef:
Pluk schreef:Dat is toch net iets te ver, kom zelf uit de achterhoek haha.

Leuk, ben benieuwd dus hou het topic even in de gaten.

Weer even off-topic. Ik las dus net dat je afgestudeerd bent en heb je daar in een ander topic al mee gefeliciteerd Wink Maar lees dus net dat je de laatste 3 maanden heel erg ongemotiveerd was. Ik zit nu precies met hetzelfde... Ik heb al studievertraging maar ben zo vreselijk omgemotiveerd, kan me er echt niet meer toe zetten... Wanneer en hoe en waarom is bij jou de knop om gegaan? Mij lukt het gewoon echt niet, wat ik ook probeer...

Eigenlijk was ik al véél langer ongemotiveerd. Vanaf het tweede jaar roep ik al dat ik niet het basisonderwijs in wil. Gelukkig kreeg ik halverwege het derde jaar een ontzettend leuke en uitdagende stage en daar ben ik blijven hangen. Tja, waar ik de motivatie vandaan haalde? Op een dag heb ik een gesprek aangevraagd met mijn slb'er en die heeft toen gezegd: 1 november vraag je je examen aan, dat ga je halen. Dat leek me wel heerlijk, klaar zijn voor de feestdagen dus toen ben ik daar voor gegaan. Het feit dat ik al lang geen studiefinanciering meer kreeg en ik dus iedere maand zo'n 150 euro aan de studie kwijt was terwijl ik dat geld ook in onze verbouwing kon steken gaf ook wel motivatie.
Heel veel succes met het afronden van je opleiding, hoop dat je snel de knop om kunt zetten. Het is een heerlijk gevoel als het je uiteindelijk gelukt is en geloof me ook het inleveren van bijvoorbeeld je scriptie geeft een goed gevoel!
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 8:50

SarahKey schreef:Wat een leuk verhaal van je. Prachtig, een mooie foto op canvasdoek!

Ik ben trots op de positieve zwangerschaps testen Very Happy
Dat geloof ik gelijk dat je daar trots o pbent! heb je er veel gedaan?

@ TO, heerlijk hé dat mama gevoel. De liefde en blijdschap wat omhoog komt op zo'n moment. Aan de ene kant een saai moment, maar met een mooie canvas een heel speciaal moment.. (L)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots!!!!! Empty Re: Trots!!!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum