Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huis aanpassen, wat vergeet ik?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Huis aanpassen, wat vergeet ik? Empty Huis aanpassen, wat vergeet ik?

Bericht  Aimee wo 8 aug 2012 - 23:47

Ik bedacht me net dat, nu Luuk sinds een paar op handen/voeten en handen/knieën gaat staan, dat ik bed en box toch maar snel naar beneden moet gaan zetten!
Omdat hij ook de hele kamer al schuifend door scheurt, en misschien wel snel gaat kruipen, heb ik ook al traphekjes besteld.
Ik ga zometeen stopcontact afdekplaatjes kopen, de onderste 'klink' is al van de deur en op het keukenkastje met schoonmaak spullen zit een beveiliging.

Vergeet ik nou nog wat? Misschien een beetje overdreven om dit allemaal nu al te doen, maar ik ben graag goed voorbereid Embarassed
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis aanpassen, wat vergeet ik? Empty Re: Huis aanpassen, wat vergeet ik?

Bericht  Tania wo 8 aug 2012 - 23:49

Wij hebben inde onderste keukenkastjes ook een rasp, staafmixer enz. staan dus die heb ik ook dichtgemaakt. Verder hebben we wat loshangende snoertjes nog weggewerkt omdat hij daaraan ging trekken.
Je hebt ook nog van die hoekjes voor op de tafel, die hebben wij niet maar kan wel handig zijn als je scherpe hoeken hebt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis aanpassen, wat vergeet ik? Empty Re: Huis aanpassen, wat vergeet ik?

Bericht  kwak wo 8 aug 2012 - 23:51

dvd's en cd's niet voor het grijpen neer zetten.
Ik kon wel 100x per dag de dvds op nieuwe in de hoesjes doen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis aanpassen, wat vergeet ik? Empty Re: Huis aanpassen, wat vergeet ik?

Bericht  Parisienne wo 8 aug 2012 - 23:55

Ik heb hier ook veel losse dingen (zoals dvd's, cd's, etc.) in dozen gedaan en de dozen gewoon onder de tv kast gezet. Dit gaat eigenlijk goed, ze maakt ze niet (meer) open. Verder onder bijvoorbeeld de tafel dingen die ze wel mag pakken, zoals tijdschriften. Andere dingen waar ze bij kon, zoals vazen en waxinelichthouders, staan allemaal buiten haar bereik. De salontafel is altijd leeg, daar speelt ze lekker met haar speelgoed op.

Je moet eigenlijk eens op je knieen door het huis gaan en kijken naar dingen die je anders niet ziet. Denk aan snoeren van lampen en tv die ze van die ooghoogte goed kunnen zien.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis aanpassen, wat vergeet ik? Empty Re: Huis aanpassen, wat vergeet ik?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 23:57

Volgens mij heb je de belangrijkste dingen nu wel gehad. Verder de dingen die écht niet kapot mogen weg zetten, verder merk je gaandeweg wel wat je weg moet halen en wat niet. Zo had ik verwacht dat we hier de inhoud uit sommige laatjes wel weg moesten halen, maar daar taalt ze totaal niet naar, terwijl andere dingen wel weg moeten die we niet verwacht hadden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huis aanpassen, wat vergeet ik? Empty Re: Huis aanpassen, wat vergeet ik?

Bericht  Teddyaapje wo 8 aug 2012 - 23:58

Misschien kun je eens een vriendin met een jong kindje bij je thuis uitnodigen...dan kom je er snel genoeg achter wat je nog moet doen!

Wij waren laatst op bezoek bij mensen die dachten dat hun huis kidsproof was...T. heeft t tegendeel bewezen haha
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huis aanpassen, wat vergeet ik? Empty Re: Huis aanpassen, wat vergeet ik?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum