Vergeet jij weleens...
+7
slaatje
Caroow
Urban Naked
M@niek
Wennes
Flower_L
Printje
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vergeet jij weleens...
dat je zwanger bent??
Ik had dat bij R tot het laatste toe, en nu weer. Ik voel me gewoon, en daar ben ik erg blij om, erg goed. Heb vrijwel nergens last van, buik zit niet in de weg etc etc. Hierdoor wil ik nog wel eens 'vergeten' dat ik zwanger ben en doe ik veel en veel te veel eigenlijk. Ik ben niet vermoeid dus ga, vooral op mijn werk, maar door
Wie herkent dit?
Ik had dat bij R tot het laatste toe, en nu weer. Ik voel me gewoon, en daar ben ik erg blij om, erg goed. Heb vrijwel nergens last van, buik zit niet in de weg etc etc. Hierdoor wil ik nog wel eens 'vergeten' dat ik zwanger ben en doe ik veel en veel te veel eigenlijk. Ik ben niet vermoeid dus ga, vooral op mijn werk, maar door
Wie herkent dit?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vergeet jij weleens...
Ja, vooral met tillen van l.
En vanmiddag lag ik onder het bed te dweilen, maar toen moest ik ineens weer overeind komen....toen besefte ik weer dat ik zwanger was
En vanmiddag lag ik onder het bed te dweilen, maar toen moest ik ineens weer overeind komen....toen besefte ik weer dat ik zwanger was
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Nee, maar mijn zwangerschappen ken je.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
hahaha Flower, nou dat soort dingen idd. Ik was vandaag met de kerstspullen van mijn klas aan het sjouwen, komt er een collega en zegt; jij moet niet meer zoveel sjouwen, ik zal je even helpen.
Wennes; idd ken ik je zwangerschappen, was niet makkelijk voor je allemaal.
Wennes; idd ken ik je zwangerschappen, was niet makkelijk voor je allemaal.
Printje- Lady Post-a-lot
Nee helaas, ben tot 40 weken erg ziek geweest en dan vergeet je niet dat je zwanger bent haha
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:Nee helaas, ben tot 40 weken erg ziek geweest en dan vergeet je niet dat je zwanger bent haha
ow wat vervelend zeg, nee dat vergeet je het idd niet.
Printje- Lady Post-a-lot
Hoewel ik nergens last van had ben ik het geloof ik geen moment vergeten nee. Maar ik kan me voorstellen dat dat bij een eventuele tweede zwangerschap anders is.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
+1Urban Naked schreef:Hoewel ik nergens last van had ben ik het geloof ik geen moment vergeten nee. Maar ik kan me voorstellen dat dat bij een eventuele tweede zwangerschap anders is.
Gast- Gast
Ik vergeet het niet maar ik houd er niet altijd rekening mee.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Tot nu toe kan ik het niet vergeten, aangezien de baby altijd wel laat voelen dat hij in mijn buik zit. Maar kan me idd voorstellen dat het bij een tweede anders zou zijn.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
In het begin wel toen ik me goed voelde, toen ik me minder goed voelde wou ik het vergeten en nu kan het niet vergeten want hij is lekker druk en heb last van mn dikke buik.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Nee, ik vergat dat nooit. Ik had de tweede zwangerschap snel harde buiken en mijn zoon was heel actief in mijn buik dus hij zorgde er wel voor dat ik het niet vergat.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Bij de eerste was ik er wel minder mee bezig, omdat ik letterlijk tot aan de bevalling heb gewerkt. Bij de tweede heb ik zoveel klachten en zorgen gehad, dat ik er echt niet omheen kon.
Gast- Gast
Nee ik ben geen enkel moment vergeten dat ik toen zwanger was. De eerste 20 weken heb ik namelijk gedeeld met de wc. We hadden best een intense relatie. En vervolgens toen dat over was, kreeg ik acute bekken instabiliteit en kwam ik amper een paar meter vooruit.
Ook zoonlief liet me er wel aan herinneren dat hij in mijn buik zat want hij trapte er flink op los.
Ook zoonlief liet me er wel aan herinneren dat hij in mijn buik zat want hij trapte er flink op los.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Nee nooit gehad. De eerste zwangerschap door vele kwaaltjes. De 2e keer was ik t/m 16 weken kotsmisselijk, toen heb ik me 2 weken goed gevoeld, zijn we nog op wintersport geweest (gewoon geskied en zelfs gerodeld) toen ben ik het wel even een beetje 'vergeten'. En met 18 weken kreeg ik last van mijn bekken.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Soortgelijke onderwerpen
» Lasten, wat vergeet ik?
» Huis aanpassen, wat vergeet ik?
» Wat doe joe tink: "vergeet die stopweek!"
» Vader vergeet dochter, en laat kindje dag in hete auto
» Peuter op vakantie....wat vergeet ik
» Huis aanpassen, wat vergeet ik?
» Wat doe joe tink: "vergeet die stopweek!"