lay out aanpassen op geboortekaartjes.nl
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
lay out aanpassen op geboortekaartjes.nl
Ik heb een leuk kaartje gezien op geboortekaartjes.nl maar kan nergens vinden waar ik tekst en of kleur kan aanpassen
Iemand ervaring met de site, en dus een idee waar ik het kan vinden?
Iemand ervaring met de site, en dus een idee waar ik het kan vinden?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: lay out aanpassen op geboortekaartjes.nl
wat bedoel je precies. De kaartjes zijn 'standaard' kaartjes die ook in diverse boeken zitten die je bij drukkerijen kunt halen.
als je het juiste kaartje hebt aangeklikt, klik je op bereken prijs, dan krijg je de binnenkant van het kaartje, waar je zelf de tekst kunt typen (keuze uit verschillende lettertypes en kleuren), is dat wat je bedoelt?
als je het juiste kaartje hebt aangeklikt, klik je op bereken prijs, dan krijg je de binnenkant van het kaartje, waar je zelf de tekst kunt typen (keuze uit verschillende lettertypes en kleuren), is dat wat je bedoelt?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:wat bedoel je precies. De kaartjes zijn 'standaard' kaartjes die ook in diverse boeken zitten die je bij drukkerijen kunt halen.
Ja!
Lejow- Lady Post-a-lot
oke succes!
Floor- Ratel
Ik zie alleen dat ik de prijs kan berekenen, kan nergens iets typen ofzo
Lejow- Lady Post-a-lot
edit. sorry ik zie het al, ik was nog ingelogd op de site, je eigen tekst aanpassen kan pas bij stap 4 (nadat je bent ingelogd).
Floor- Ratel
Floor schreef:edit. sorry ik zie het al, ik was nog ingelogd op de site, je eigen tekst aanpassen kan pas bij stap 4 (nadat je bent ingelogd).
Ok, verder niet de kleur van het kaartje? Want het kaartje is erg leuk, maar het is een jongens versie, en zie dus nergens de meisjes versie :S
Lejow- Lady Post-a-lot
De kleur van het kaartje kan je inderdaad niet aanpassen, maar misschien is er wel een meisjesversie van (dat is niet altijd heel duidelijk terug te vinden op de site). Wil je dat ik ff mee kijk dan stuur maar de link van het kaartje en zoek ik ff mee.
Floor- Ratel
http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/geboortekaartje2.php?id=19387
Lejow- Lady Post-a-lot
Leuk kaartje! Maar volgens mij is er geen meisjes versie?
Gast- Gast
http://www.geboortekaartjes.nl/nl-NL/geboortekaartjes3.php?type=themas&thema_selected=136
Ik kan er inderdaad ook geen andere versie van vinden tussen de selectie drieluik/vierluik kaarten.
Ik zou ze gewoon mailen met de vraag of er ook een meisjesversie is. En anders naar een drukkerij gaan, vragen of ze het boek van La Carte Exclusief hebben waar deze kaart in staat en dan in het boek kijken of er een andere versie van besteld kan worden.
Tip: Je kunt via deze site trouwens 3x een modelkaartje gratis aanvragen, daarbij zit ook een brief met een kortingscode voor als je kaartjes via deze site besteld.
Ik kan er inderdaad ook geen andere versie van vinden tussen de selectie drieluik/vierluik kaarten.
Ik zou ze gewoon mailen met de vraag of er ook een meisjesversie is. En anders naar een drukkerij gaan, vragen of ze het boek van La Carte Exclusief hebben waar deze kaart in staat en dan in het boek kijken of er een andere versie van besteld kan worden.
Tip: Je kunt via deze site trouwens 3x een modelkaartje gratis aanvragen, daarbij zit ook een brief met een kortingscode voor als je kaartjes via deze site besteld.
Floor- Ratel
Bedankt voor de tip Floor!
Wat jammer dat er geen meisjes versie is Maar zal even verder zoeken, misschien kom ik het nog tegen!
Wat jammer dat er geen meisjes versie is Maar zal even verder zoeken, misschien kom ik het nog tegen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» KOT aanpassen
» Huis aanpassen, wat vergeet ik?
» Kleding aanpassen aan gezelschap?
» Contract onbepaalde tijd aanpassen
» geboortekaartjes en kerstkaartjes?
» Huis aanpassen, wat vergeet ik?
» Kleding aanpassen aan gezelschap?