Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beschermend gevoel over je kind

4 plaatsers

Ga naar beneden

Beschermend gevoel over je kind Empty Beschermend gevoel over je kind

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:05

Ik heb daar de laatste tijd echt zo'n ontzettend veel last van. Het liefst wil ik hem de hele dag binnen houden zodat hem niks kan gebeuren. Nu ook. Hij is nu met zijn opa een stuk wandelen in het park. Dat doen ze wel vaker en hij mag dan spelen in de speeltuin en meestal zijn ze zo'n 2 uurtjes weg. Nu zit ik hier helemaal niet op m'n gemak want stel er gebeurt iets. Ik kan me echt helemaal gek maken terwijl ik daar 3 weken geleden ofzo totaal geen moeite mee had. Het is niet alleen met wandelen met opa maar ook als ik zelf met hem met de fiets of auto ergens naar toe ga of als hij bij mijn ouders is omdat ik moet werken. Ik droom er zelfs s'nachts van dat hij bijv. de weg op loopt en aangereden wordt en allemaal van dat soort creepy dromen. Ik word dan echt zwetend wakker en kan wel huilen. Over een half jaar mag hij ook 2 dagdelen naar het kdv en ik maak me er nu al druk over.

Ik hoop echt dat dit een fase is (van mama haha) en dat dit snel over gaat want ik maak me soms echt compleet gek!

Zijn dit mama's die dit herkennen en wat deed je eraan?

Oh en ter info en is niks in mijn directe omgeving gebeurt ofzo met een kind. De reden waarom ik deze gedachte heb komt ook echt ineens uit de lucht vallen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beschermend gevoel over je kind Empty Re: Beschermend gevoel over je kind

Bericht  Tania wo 8 aug 2012 - 4:08

Ja ik herken het wel. Ik heb het vooral als ze in de auto zitten als ik er niet bij ben, dat vind ik echt verschrikkelijk. Ik zie ze dan al helemaal in de greppel liggen. Dat heb ik al sinds J. geboren is en het is niet minder geworden. Meestal vraag ik of degene waarbij ze in de auto zitten even wil bellen/smsen als ze er zijn.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beschermend gevoel over je kind Empty Re: Beschermend gevoel over je kind

Bericht  Annemie wo 8 aug 2012 - 4:52

Ik herken het ook heel erg..vroeger nooit last van, maar als hij bij mijn schoonouders is en ze gaan fietsen ofzo word ik toch wel altijd zenuwachtig en haal ik de naarste dingen in mijn hoofd.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beschermend gevoel over je kind Empty Re: Beschermend gevoel over je kind

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 5:33

Herkenbaar, maar ik heb het al vanaf dat H. een baby is.
De enige personen waarbij ik een "veilig" gevoel heb is als ze bij mijn mouders of mijn man zijn.
Of bij mezelf.

Ik ga ook echt niet thuis zitten en ze dan wegbrengen, ik moet afleiding hebben anders maak ik mezelf compleet gek.
Wat overigens niet inhoud dat ze nooit ergens anders heen gaan hoor.
Maar dan zit ik wel uren in spanning als ik niet genoeg afleiding heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beschermend gevoel over je kind Empty Re: Beschermend gevoel over je kind

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 9:40

Nou gelukkig ben ik niet de enige haha. Vandaag ook. Zou m'n schoonvader om 5 uur terug zijn van het wandelen maar om 10 over 5 waren ze nog niet terug en hoorde ik een sirene. Nou serieus dan krijg ik het echt super benauwd! 10 minuten later ging gelukkig de bel en ze waren nog een extra blokje om gegaan silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beschermend gevoel over je kind Empty Re: Beschermend gevoel over je kind

Bericht  Bolleke wo 8 aug 2012 - 19:51

Heb ik ook gehad, en nu nog steeds, als hij buiten is, of met mijn vader mee is, dan heb ik ook altijd wel even het gevoel van "als er maar niks gebeurd". Vroeger had ik het meer en kon ik er ook in blijven hangen, dat heb ik nu niet meer zo erg.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Beschermend gevoel over je kind Empty Re: Beschermend gevoel over je kind

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 21:12

Hier herkenbaar met vlagen. Probeer het gauw weer los te laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Beschermend gevoel over je kind Empty Re: Beschermend gevoel over je kind

Bericht  liesje wo 8 aug 2012 - 22:11

heel herkenbaar vooral als ze naar me schoonouders gaat. zie al helemaal dingen gebeuren ik heb het eigenlijk alleen met mn schoonfamile
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Beschermend gevoel over je kind Empty Re: Beschermend gevoel over je kind

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum