Ellende op het forum
+7
Gympie
SoGood
Urban Naked
Minx
Blair
Marin
Lejow
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ellende op het forum
Haha, jawel. Maar ik vond het een beetje akward om te vragen. Ten eerste wil ik niet als een bespieder overkomen en ten tweede was ze niet alleen. En ja, ik durfde ook gewoon niet. Ik heb wel gekeken of ik haar herkende, maar nee niet een herkenbaar gezicht.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Stofzuiger schreef:Doe een oproep Gympie!
Haha, nee joh. Mijn nieuwsgierigheid is wel weer gezakt, het heeft me alleen maar duidelijk gemaakt dat dus inderdaad iedereen hier kan komen.
Gympie- Kletskop
Haha misschien was ik het wel. Ik heb ook wel eens het idee dat mensen mee kijken als ik op m'n telefoon op 't forum zit in 't openbaar.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dude, jij hebt echt wel een bekende forummer face hoor
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
He gatsie, meelezers. Nooit echt aan gedacht.. Plaats wel expres weinig/geen foto's.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:He gatsie, meelezers. Nooit echt aan gedacht.. Plaats wel expres weinig/geen foto's.
Ha, dat las ik!
En toch ben ik geen meelezer.
Gast- Gast
Marin schreef:Haha misschien was ik het wel. Ik heb ook wel eens het idee dat mensen mee kijken als ik op m'n telefoon op 't forum zit in 't openbaar.
Jou zou ik wel herkennen! En ik durf jou ook wel aan te spreken. Maar je was het niet, dat weet ik zeker.
Gympie- Kletskop
Moet altijd zo om jou lachen. Die lekkere droge reacties, heerlijkZero schreef:Sogood schreef:He gatsie, meelezers. Nooit echt aan gedacht.. Plaats wel expres weinig/geen foto's.
Ha, dat las ik!
Gast- Gast
Ik heb pas Pixie gespot, het voelt dat echt of je een BN-er ziet, zo stom [table]
Laatst aangepast door Stofzuiger op wo 8 aug 2012 - 3:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gympie schreef:Marin schreef:Haha misschien was ik het wel. Ik heb ook wel eens het idee dat mensen mee kijken als ik op m'n telefoon op 't forum zit in 't openbaar.
Jou zou ik wel herkennen! En ik durf jou ook wel aan te spreken. Maar je was het niet, dat weet ik zeker.
Ah da's leuk!
Maar wel raar hoor, soms denk ik dat echt, als ik door een trein loop naar de wc ofzo, of in een winkel idd.. Van jemig straks herkent iemand me. Dat voelt echt gek.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Stofzuiger schreef:Ik heb pas Pixie gespot, het voelt dat echt of je een BNN-er ziet, zo stom
Haha, ik moest lachen om BNN-er en dat het voor jou zo voelt als waarschijnlijk, BN-er.
SoGood- Ratel
O wat stom, moet ook geen 2 dingen tegelijk doenSogood schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb pas Pixie gespot, het voelt dat echt of je een BNN-er ziet, zo stom
Haha, ik moest lachen om BNN-er en dat het voor jou zo voelt als waarschijnlijk, BN-er.
Het voelt gewoon zo raar om iemand in het echt te zien waar je best veel over weet etc, maar toch nooit in het echt gezien heb. Snap je wat ik bedoel?
Gast- Gast
Ja toen ik voor t eerst forummers ging meeten, voelde t ook een beetje alsof t BN'ers waren idd, stom is dat.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Stofzuiger schreef:Ik heb pas Pixie gespot, het voelt dat echt of je een BN-er ziet, zo stom [table]
Haha!
Waar heb je me gezien?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hier in het centrum, je stak over, mijn man stopte nog netjes voor je haha.Pixie schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb pas Pixie gespot, het voelt dat echt of je een BN-er ziet, zo stom [table]
Haha!
Waar heb je me gezien?
Gast- Gast
Ik plaats ook nooit foto's om die reden, ook in combi met mijn werk.
Ik heb laatst wel een ex-forumster gespot.
Ik heb laatst wel een ex-forumster gespot.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:Hier in het centrum, je stak over, mijn man stopte nog netjes voor je haha.Pixie schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb pas Pixie gespot, het voelt dat echt of je een BN-er ziet, zo stom [table]
Haha!
Waar heb je me gezien?
STOP STOP! Daar loopt Pixie, handtekening!
SoGood- Ratel
Stofzuiger schreef:Moet altijd zo om jou lachen. Die lekkere droge reacties, heerlijkZero schreef:Sogood schreef:He gatsie, meelezers. Nooit echt aan gedacht.. Plaats wel expres weinig/geen foto's.
Ha, dat las ik!
dankjewel, dankjewel. Het is mijn droom om de sidekick van captain Obvious te worden, maar daarvoor ben ik nog niet drakerig genoeg ben ik bang.
Gast- Gast
Neuh, ik ben totaal geen handtekening van of foto met- typeSogood schreef:Stofzuiger schreef:Hier in het centrum, je stak over, mijn man stopte nog netjes voor je haha.Pixie schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb pas Pixie gespot, het voelt dat echt of je een BN-er ziet, zo stom [table]
Haha!
Waar heb je me gezien?
STOP STOP! Daar loopt Pixie, handtekening!
Gast- Gast
Je leest de laatste tijd inderdaad veel narigheid. Ik moet zeggen dat ik overal om mij heen veel narigheid hoor. Een knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
Ik kom hier nu bijna 7,5 jaar! Jeetje! Waar blijft de tijd? Op het oude forum postte ik iets minder. De laatste tijd ben ik actiever. Het gevoel van dat we elkaar beter kennen, herken ik. Dit is een vertrouwde omgeving. Ik blijf zeker nog een tijdje posten.
Ik kom hier nu bijna 7,5 jaar! Jeetje! Waar blijft de tijd? Op het oude forum postte ik iets minder. De laatste tijd ben ik actiever. Het gevoel van dat we elkaar beter kennen, herken ik. Dit is een vertrouwde omgeving. Ik blijf zeker nog een tijdje posten.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» wat een ellende
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!
» Hotmail ellende
» wat een ellende
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!
» Hotmail ellende
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: